عصر آذربایجان

گزارش خبر

مسؤولان اقدام عملي براي رفع مشکلات اقتصادي بردارند

امام جمعه تبريز:

1396/06/05

گروه خبر: امام جمعه تبريز گفت: اصلاح اقتصاد و مديريت صحيح اقتصادي و عمل به شعار سال، راه‌حل اصلي براي اصلاح اقتصاد کشوري است و از اين رو شوراي شهر نمايندگان مجلس و دولتمردان بايد گام‌هاي مثبت در اين راستا بردارند.

حجت‌الاسلام سيدمحمدعلي آل‌هاشم در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر تبريز در مصلاي اعظم امام خميني(ره)  اين شهر با عرض خير مقدم به حضور رئيس دفتر رئيس جمهوري در تبريز اظهار داشت: اين هفته مناسبت‌هاي زيادي دارد و فردا روز کارمند است که کارمندان نقش مؤثري در کشور ايفا مي‌کنند.
امام جمعه تبريز با بيان اينکه در هفته آغاز دولت دوازدهم و آغاز به کار پنجمين دوره شوراي اسلامي قرار داريم، بيان کرد: با ورود به اين مرحله مردم انتظار دارند تا مسؤولان در دولت و شوراي اسلامي مسائل اصلي کشور را بيش از گذشته مورد توجه قرار دهند زيرا مسائل اقتصادي کشور از جمله مهم‌ترين دغدغه کشور است.
آل‌هاشم متذکر شد: اصلاح اقتصاد،مديريت صحيح اقتصادي و عمل به شعار سال، راه‌حل اصلي براي اصلاح اقتصادي کشور است و از اين رو شوراي شهر، نمايندگان مجلس و دولتمردان گام مثبت در اين راستا بردارند.
وي با اشاره به انفجار دفتر رئيس جمهور و نخست وزير توسط منافقين در دهه 60 و نامگذاري اين روز  به عنوان هفته دولت، گفت: تبيين جنايات جلادهاي دهه 60 و داعش امروز اهميت زيادي در زمان حال  دارد،  زيرا منافقين و داعشيان زير پرچم آمريکا هنوز هم دست از جنايت برنداشته‌اند.
خطيب جمعه تبريز با بيان اينکه بعد از انقلاب اسلامي ?? هزار شهيد ترور در کشور داريم، اذعان داشت: عمده وظايف دولت در دوره جديد گشايش اقتصادي و ارتقاي فرهنگ ديني مردم است و اين امر بايد در دولت جديد مدنظر قرار گيرد زيرا مهم‌ترين وظيفه تقويت آموزه‌هاي ديني در بين جوانان است.
وي اضافه کرد: مسؤولان خدايي ناکرده به قول رهبر فرزانه انقلاب به گونه‌اي عمل نکنند که جريان فرهنگي با مشکل روبه‌رو شود و بايد جوانان انقلابي، ارزش‌هاي ديني در کشور را تقويت کنند و نبايد اجازه رشد به جريان‌هاي مقابل بدهيم. نماينده ولي فقيه موضوع کار و هدف براي جوانان را خواسته مردم آذربايجان‌شرقي دانست و گفت: دولت جديد رشد اقتصادي، ايجاد اشتغال، جذب ?? ميلياردي سالانه سرمايه‌گذاري و افزايش صادرات غيرنفتي را در اولويت خود قرار دهد.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس  وي اذعان کرد: انتظار داريم دولت جديد به موضوعات فرهنگي عنايت ويژه داشته و مقابله جدي با تهاجم فرهنگي، تلاش براي تأمين مسکن و ازدواج آسان جوانان را مدنظر قرار داده و تلاش براي مقابله با قاچاق مواد و برخورد با سوداگران مرگ را برنامه اصلي خود قرار دهد.
آل هاشم همچنين در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه امروز، با اشاره به فرارسيدن روز عرفه خاطرنشان کرد: روز عرفه  گفتگوي عارفانه با خدا و روز عفو و بخشش است و هفته آينده نيز به دليل مصادف شدن روز جمعه با عيد سعيد قربان، نماز جمعه برگزار نخواهد شد. امام جمعه تبريز روز عرفات را يادآوري کرد و با اشاره به اينکه اين روزها  روزهاي گفت‌و‌گوي عارفانه و بخشش الهي خواهد بود، ابراز کرد: همچنين عيد بزرگ مسلمانان عيد قربان را خواهيم داشت که جمعه آينده نماز عيد قربان در تبريز برپا خواهد شد.
نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي با اشاره به اينکه کار و مديريت جهادي در دولت جديد مورد انتظار مردم قهرمان آذربايجان است گفت: از دولت دوازدهم انتظار داريم در جهت نيل به اهداف برنامه ششم پيگيري‌هاي لازم رشد اقتصادي8 درصدي، ايجاد اشتغال، جذب سالانه 11 ميليارد دلار سرمايه گذاري خارجي و افزايش سالانه 20 درصدي صادران غيرنفتي و فراهم نمودن فضاي کسب و کار را انجام دهد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

مسؤولان اقدام عملي براي رفع مشکلات اقتصادي بردارند

امام جمعه تبريز:
خروج

گروه خبر: امام جمعه تبريز گفت: اصلاح اقتصاد و مديريت صحيح اقتصادي و عمل به شعار سال، راه‌حل اصلي براي اصلاح اقتصاد کشوري است و از اين رو شوراي شهر نمايندگان مجلس و دولتمردان بايد گام‌هاي مثبت در اين راستا بردارند.

آل‌سعود با گيرافتادن در باتلاق يمن و شکست تجزيه عراق با بحران مواجه شده است

امام جمعه تبريز:
خروج

امام جمعه تبريز با بيان اينکه مردم منطقه و جهان مي‌دانند که اگر نقش ايران در منطقه نبود، امروز تروريست‌هاي تکفيري سراسر منطقه را به آشوب کشانده بودند،گفت: اگر ايران نبود امروز عربستان پاداش حمايت از تروريست را به خوبي دريافت مي‌کرد.

رسيدگي به مسائل گراني احتکار و مبارزه با مفاسد اقتصادي مطالبه جدي مردم است

رسيدگي به مسائل گراني احتکار و مبارزه با مفاسد اقتصادي مطالبه جدي مردم است
خروج

گروه خبر: امام جمعه تبريز گفت: اميدواريم همانطور که دولت در سازمان ملل از تريبون آن، سخن حق و منطق جمهوري اسلامي را مطرح کرد با اقدامات مناسب مديريتي، بذر آرامش و اميد به آينده را در ملت ايران و طبقات محروم بکارد چراکه مردم از اوضاع اقتصادي به شدت ناراحت بوده و مطالبه جدي دارند.

مديران تنها نبايد از پشت ميز نظاره‌گر مشکلات باشند

خروج

گروه خبر: امام جمعه تبريز گفت: آمريکا صداي عربده خود را بلند کرده و فقط تهديد مي‌کند ولي خبر ندارد قدرتش به اندازه صداي عربده‌اش نيست.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها