عصر آذربایجان

گزارش خبر

از بازگشت آقاي گل تا ظهور يک پديده

گزارش//

1395/04/27

گروه گزارش: تيم تراکتورسازي که خود را براي حضوري قدرتمند در شانزدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور جام خليج فارس آماده مي‌کند، از چندي پيش نسبت به جذب بازيکنان مورد نظر امير قلعه‌نويي اقدام کرده و در اين راه نيز عملکرد موفقي داشته است.

گروه گزارش:  تيم تراکتورسازي که خود را براي حضوري قدرتمند در شانزدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور جام خليج فارس آماده مي‌کند، از چندي پيش نسبت به جذب بازيکنان مورد نظر امير قلعه‌نويي اقدام کرده و در اين راه نيز عملکرد موفقي داشته است.
بنگر؛ منفور و محبوب
محسن بنگر امسال تقريباً نخستين بازيکني محسوب مي‌شود که با تراکتورسازي قرارداد امضا کرده و به طور رسمي به اين تيم پيوست. بنگر که هيچ‌گاه در بين تراکتوري‌ها محبوب نبود و با توجه به اتفاقات ديدار برگشت تيم‌هاي پرسپوليس و تراکتورسازي در ليگ پانزدهم، در بين آنان منفورتر از گذشته شده بود، با پيوستن به تراکتورسازي ريسک بزرگي انجام داد. ريسک اين مدافع با تجربه به بهترين شکل ممکن جواب داد و وي در همان بدو ورود به تبريز مورد استقبال هواداران تراکتورسازي قرار گرفت.
نوري؛ بازگشت به ايران با تراکتور
محمد نوري نيز در وضعيت تقريباً مشابه با محسن بنگر به تراکتورسازي پيوست. کاپيتان سابق پرسپوليسي‌ها که سال گذشته را در ليگ برتر قطر سپري کرده بود، امسال با تراکتورسازي به ليگ برتر ايران بازگشت
ابراهيمي؛ بازگشت اف 14
محمد ابراهيمي که در بين تراکتوري‌ها به اف 14 مشهور است، امسال در حالي پس از وقفه‌اي يک و نيم ساله به تيم سابقش برگشت که هواداران اين تيم تشنه حضور دوباره وي در تراکتورسازي بودند. ابراهيمي که نقش عمده‌اي در ليگ برتري کردن تيم تراکتورسازي داشت، در ميانه‌هاي ليگ سيزدهم از اين تيم جدا شده و به تيم گسترش فولاد پيوست. جدايي که هيچ‌گاه با ميل اين بازيکن اتفاق نيفتاد و به نوعي يک جدايي اجباري بود. اف 14 تراکتوري‌ها در گسترش فولاد نيز از ابراز علاقه‌اش به سرخ پوشان ديار آذربايجان دست بردار نبود و پس از هر گلي که براي گسترش فولاد به ثمر مي‌رساند، پيراهن قرمز رنگ تيم تراکتورسازي را از زير پيراهن خود نشان مي‌داد.
گودرزي؛ از تيم فراز تا تيم پاشا
شهرام گودرزي نيز يکي ديگر از بازيکنان تيم گسترش فولاد بود که امسال به تيم تراکتورسازي پيوست. وي که سال گذشته در اکثر ديدارهاي تيم گسترش فولاد به عنوان بازيکن ثابت به ميدان مي‌رفت و يکي از بازيکنان مورد علاقه فراز کمالوند بود، توانست جواب اعتماد اين سرمربي را به بهترين شکل ممکن بدهد.گودرزي  امسال براي نخستين بار طعم حضور در يک تيم مدعي قهرماني را مي‌چشد و مي‌کوشد تا بتواند به ترکيب اصلي اين تيم راه پيدا کند.
ادينيو؛ آقاي گل محبوب
لوسيانو ادينيو اما بمب نقل و انتقالاتي تراکتورسازان محسوب مي‌شود. بازيکني که در ليگ چهاردهم با گل‌هاي تأثيرگذارش براي تراکتورسازي، علاوه بر قرار دادن اين تيم در آستانه قهرماني، خودش نيز به عنوان آقاي گلي رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور دست پيدا کرد. ادينيو در تبريز به قدري محبوبيت دارد که هواداران تراکتورسازي براي استقبال از وي تا پاسي از نيمه‌شب در فرودگاه شهيد مدني تبريز منتظر مانند تا از ستاره برزيلي تيمشان استقبال کنند.
کرار؛ تلاش »امير« براي مهار حاشيه
کرار جاسم هم که در 2 فصل نخست حضور تراکتورسازي در ليگ برتر به يکي از محبوب‌ترين بازيکنان اين تيم تبديل شده بود، امسال پس از سال‌ها قرار است دوباره پيراهن تراکتورسازي را به تن کند.هافبک عراقي که در بدو ورودش به تبريز، در تمرين تراکتورسازي مورد استقبال حدود 4 هزار نفري هواداران اين تيم قرار گرفت  به اميد تکرار روزهاي خوبش در تبريز و پيراهن تيم تراکتورسازي به اين تيم بازگشته است.
رمضاني؛ نام‌آشنا براي استقلالي‌ها
نام علي‌رضا رمضاني بيشتر از تراکتوري‌ها براي هواداران تيم استقلال تهران آشناست. بازيکني که در فينال جام حذفي زننده آخرين پنالتي استقلالي‌ها بود و با کوبيدن توپ به دستان دروازه‌بان ذوب‌آهن، مقدمات قهرماني اصفهاني‌ها در جام حذفي را فراهم کرد. رمضاني که اصالتي آذري دارد و به راحتي مي‌تواند به زبان ترکي صحبت کند، در اين مدت رابطه خوبي با هواداران تراکتورسازي برقرار کرده است.
محمدي؛ حاصل تجربه بستن يک تيم نظامي
تجربه نه چندان خوب بستن تيمي با تعداد بازيکنان سرباز فراوان، امسال تبريزي‌ها را مجاب به کاهش تعداد سربازي‌هاي حاضر در تيم کرد. آنان امسال مي‌توانستند تنها 6بازيکن سرباز را به خدمت بگيرند.
يکي از مطرح‌ترين سربازهايي که امسال به جمع تراکتوري‌ها اضافه شد، »هادي محمدي« بود. بازيکن سابق تيم ذوب‌آهن که امسال مشمول خدمت مقدس سربازي بود و براي گذراندن اين دوره، بايد به تراکتورسازي مي‌آمد.
تهامي و دوستان؛ ظهور يک پديده
به گزارش عصر آذربايجان به نقل ازتسنيم، اين تيم چند بازيکن گمنام را نيز به خدمت گرفته است که هر کدام از آنان مي‌توانند براي تراکتورسازان به ميدان بروند. »فاخر تهامي« که از تيم نفت آبادان به عنوان بازيکن سرباز به تراکتورسازي پيوسته، يک مهاجم تمام عيار است  و برخي‌ها معتقدند که اگر به اين بازيکن ميدان داده شود، او مي‌تواند عنوان پديده رقابت‌هاي ليگ برتر را مال خود کند. »محمدامين بهرامي« نيز که دروازه‌بان تيم ملي جوانان است، امسال مي‌تواند حرف‌هايي براي گفتن در چارچوب دروازه تيم تراکتورسازي داشته باشد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

از بازگشت آقاي گل تا ظهور يک پديده

گزارش//
خروج

گروه گزارش: تيم تراکتورسازي که خود را براي حضوري قدرتمند در شانزدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور جام خليج فارس آماده مي‌کند، از چندي پيش نسبت به جذب بازيکنان مورد نظر امير قلعه‌نويي اقدام کرده و در اين راه نيز عملکرد موفقي داشته است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها