عصر آذربایجان

گزارش خبر

تشکيل پايگاه مقاومت بسيج در دفتر عصرآذربايجان اروميه

تشکيل پايگاه مقاومت بسيج در دفتر عصرآذربايجان اروميه

1394/09/08

گروه خبر: مسئول بسيج رسانه آذربايجان غربي خواستار تشکيل پايگاه مقاومت بسيج رسانه در دفتر عصر آذربايجان اروميه شد.

گروه خبر: httpمسئول بسيج رسانه آذربايجان غربي خواستار تشکيل پايگاه مقاومت بسيج رسانه در دفتر عصر آذربايجان اروميه شد.
 به گزارش عصر آذربايجان جلال‌الدين اعظمي در ديدار بامدير مسئول و کارکنان نشريه عصر آذربايجان و بازديد از بخش‌هاي مختلف اين نشريه، با تبريک هفته بسيج، اظهار داشت: بسيج رسانه در راستاي هم افزايي با اصحاب رسانه و ايجاد جبهه واحد رسانه تشکيل شده‌است.
وي ايجاد جبهه واحد رسانه را هدف غايي بسيج رسانه عنوان و تصريح کرد: بسيج رسانه در قالب بسيج و به صورت عادي و فعال طي دو سال گذشته در آذربايجان غربي ايجاد شده‌است و برنامه‌هايي ويژه را در استان برگزار مي‌کند.
مسئول بسيج رسانه آذربايجان غربي به برگزاري دوره‌هاي آموزشي خبرنگاري توسط بسيج رسانه اشاره کرد و از برگزاري دوره پيشرفته خبرنگاري براي خبرنگاران آذربايجان غربي، در اروميه خبر داد.
اين مسئول با بيان اينکه تور رسانه‌اي سه روزه در قالب بازديد از مجموعه خبري از رسانه‌هاي برتر کشور توسط بسيج رسانه‌ استان انجام خواهد گرفت، ادامه داد: با برگزاري چنين دوره‌هايي در تلاش براي ارتقاي سواد رسانه‌اي و سطح بصيرت ديني و انقلابي اعضا هستيم.اعظمي با بيان اينکه تلاش مي‌شود فعاليت‌هايي که براي بسيج رسانه تعريف شده‌است با قدرت هر چه تمام‌تر اجرايي کنيم، اظهار داشت: آمادگي کامل در جذب اعضا براي بسيج رسانه داريم.
وي بر تشکيل اولين انجمن رسانه استان آذربايجان غربي به عنوان پايگاه بسيج رسانه خبر داد و تصريح کرد: براي ساماندهي اصحاب رسانه در حوزه بسيج آمادگي لازم را داريم و نسبت به مساعدت و پشتيباني معنوي و فکري از مجموعه عصر آذربايجان در آذربايجان غربي تلاش مي‌کنيم.مسئول بسيج رسانه آذربايجان غربي با بيان اينکه شهداي رسانه در عرصه رسانه مغفول مانده‌اند، بر تشکيل بانک اطلاعاتي بسيج رسانه در آذربايجان غربي تاکيد کرد.اعظمي در ادامه به ارائه طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي در عرصه رسانه تاکيد کرد و افزود: بايد اين طرح‌ها داراي توجيه اقتصادي باشند تا بتوانيم در قالب طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي از اين طرح‌ها حمايت کنيم.
مدير مسئول عصر آذربايجان در آذربايجان_غربي نيز در اين ديدار به فعاليت کوتاه مدت عصر آذربايجان اشاره کرد و اظهار داشت: نگاه رسانه‌اي و مطبوعاتي به موضوع خبر و اطلاع‌رساني داريم.
ابراهيم آقازاده با بيان اينکه نگاه به اين عرصه در عصر آذربايجان نگاه اقتصادي نيست و نگاه فرهنگي به موضوع داريم، ادامه داد: اشخاصي که با نگرش اقتصادي وارد عرصه اطلاع‌رساني مي‌شوند شکست مي‌خورند.
وي با بيان اينکه در مسائل فرهنگي انتقاد به قصد اصلاح امور است، خاطرنشان کرد: هدف اصلي در عرصه اطلاع‌رساني هدف فرهنگي است و در کنار مسائل فرهنگي، مسائل اقتصادي نيز به طور طبيعي مد نظر قرار مي‌گيرد و در اين زمينه نيز تاکنون موفق عمل کرده‌ايم.
مدير مسئول عصر آذربايجان با اشاره به نگاه ملي به مسائل اطلاع‌رساني در اين خبرگزاري، ادامه داد: نگاه کلان و ملي به موضوع داريم و در اين ميان منافع ملي مورد تاکيد و توجه قرار دارد.
آقازاده انتقاد به قصد اصلاح و آگاهي بخشي به جامعه را از رسالت‌هاي اصلي اين نشريه عنوان و اعلام کرد: گسترش بسيج رسانه در قالب اعتقادي است که به توان بسيج در عرصه‌هاي مختلف داريم و از تشکيل پايگاه مقاومت بسيج در دفتر اين نشريه استقبال مي‌کنيم.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

تشکيل پايگاه مقاومت بسيج در دفتر عصرآذربايجان اروميه

تشکيل پايگاه مقاومت بسيج در دفتر عصرآذربايجان اروميه
خروج

گروه خبر: مسئول بسيج رسانه آذربايجان غربي خواستار تشکيل پايگاه مقاومت بسيج رسانه در دفتر عصر آذربايجان اروميه شد.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها