عصر آذربایجان

گزارش خبر

از بيت المال براي تبليغات استفاده نشود

امام جمعه اروميه:

1396/01/27

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: از بيت_المال براي تبليغات استفاده نشود .

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: از بيت_المال براي تبليغات استفاده نشود .
به گزارش عصرآذربايجان، حجت الاسلام سيدمهدي قريشي در آئين عبادي سياسي نماز جمعه هفته گذشته شهر اروميه اظهار کرد: 21 فروردين با سالروز تشکيل بنياد مسکن انقلاب اسلامي مصادف بود که سال 57 امام خميني (ره) دستور تشکيل اين بنياد را داد و امروزه همانند درخت تنومندي در راستاي خدمت به مردم پيش مي‌رود. وي افزود: بر پايه ماده 31 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران تدبير شده است که هر فرد و هر خانوار ايراني حق دارد که از مسکن مناسب با رفاه کامل برخوردار باشد و بر دولت اسلامي ايران واجب است تا مقدمات کامل را براي تحقق اين قانون به کار گيرد و اميد مي‌رود روزي را شاهد باشيم که هيچ ايراني بدون سرپناه شبي را به صبح نرساند. قريشي با اشاره به اهميت حوزه‌هاي علميه بيان کرد:  صبح امروز 850 نفر از داوطلبان ورود به حوزه‌هاي علميه شهر اروميه در مکان مصلاي امام خميني(ره) امتحان ورودي دادند و بر خانواده‌ها وظيفه است تا فرزندان باهوش خود را براي ورود به حوزه‌ها تشويق کنند تا بتوان دين اسلام را بهتر از پيش حفظ کرد و آن را به آيندگان منتقل کرد تا بتوان رضايت الهي را جلب کرد. وي گفت: تمامي ائمه ما در راه دين خدا از جان، مال و خانواده خود گذشتند و از اين رو بر همگان وظيفه است تا نهايت تلاش خود را براي برقراري دين اسلام و انتقال آن به فرزندان خود تلاش خود را به کار گيرند و در اين ميان برخي از خانواده‌ها هستند که استعدادهاي ديني فرزندان خود را سرکوب مي‌کنند که کاري بسيار ناشايست است و بايد اجازه شکوفايي استعدادها به فرزندان در زمينه‌هاي ديني داده شود. وي تصريح کرد: 29 فروردين سال روز تشکيل ارتش جمهوري اسلامي است که اين روز را بايد بسيار گرامي بداريم که پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران به دليلي شاهنشاهي بودن ارتش ايران خواستار لغو اين ساختار بودند که امام خميني (ره) با تدبير و کياست خود اين ساختار را حفظ کرد که سبب نااميدي دشمنان و خوشحالي ملت ايران مي‌شود. نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي تاکيد کرد: ارتش و نيروهاي نظامي جمهوري اسلامي ايران بايد به ماهيت خود افتخار کنند چرا که اين نيروها، نيروي قرآن کريم هستند و به فردي وابسته نيستند و هميشه خود را بايد متعلق به قرآن و خداوند بدانند و راهنمايي‌هاي مقام معظم رهبري را نيز بايد سرلوحه کار خود قرار دهند. نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي اظهار کرد: نامزدهاي انتخاباتي نبايد از بيت‌المال براي تبليغ خود و برنامه‌هاي خود استفاده کنند که با دستورات ديني متضاد است و حق مردم در اين ميان باطل مي‌شود و بر مردم وظيفه است تا چنين حرکت‌هايي را به مسئولان گزارش دهند و مسئولان بايد در اسرع وقت طبق قانون با افراد خاطي برخورد کنند. وي افزود: عده‌اي در اين ميان وجود دارند که در ايام انتخابات براي جلب رضايت و رأي مردم با ضيافت‌هاي گزاف از مردم پذيرايي مي‌کنند که مردم بايد هوشيار باشند.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

لزوم کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه

امام جمعه اروميه تاکيد کرد
خروج

امام جمعه اروميه گفت: بايد براي کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه فکري کرد و در راستاي آن گام برداشت.

مهم‌ترين درس عاشورا ايستادن مقابل استکبار است

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: مهم‌ترين درس عاشوراي حسيني ايستادن مقابل ايادي استکبار جهاني است.

نبايد در عرصه‌هاي هسته‌اي ايران عقب‌نشيني کند

امام جمعه اروميه:
خروج

حجت‌الاسلام سيد مهدي قريشي در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته اروميه اظهار داشت: در زمينه‌ فعاليت‌هاي هسته‌اي نبايد مقابل سران کشورهاي غربي و آمريکا عقب‌نشيني کنيم.

بايد مقابل تحريف کلام امام خميني ايستادگي کرد

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: بايد در مقابل تحريف کلام امام خميني به معناي واقعي ايستادگي کرد.

امام خميني (ره) با تشکيل بسيج انقلاب را بيمه کرد

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: بسيج مردمي در آذر سال ?? توسط امام خميني (ره) ايجاد و انقلاب اسلامي ايران را بيمه کرد.

جمهوري‌خواه و دموکرات در آمريکا جملگي عليه ايران متحد هستند

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: جمهوري‌خواه و دموکرات در آمريکا جملگي عليه ايران متحد بوده و دشمني آنان در طول تاريخ و انقلاب بدعهدي آنان ثابت شده و مسأله‌اي آشکار است.

اجازه ندهيم علاقه دانشجويان به انقلاب زدوده شود

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: نبايد در روز دانشجو به برخي چهره‌‍‌ها اجازه دهيم که علاقه دانشجويان به انقلاب را بزدايند.

ماهيت آمريکا روز به روز بيشتر روشن مي‌شود

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: ماهيت آمريکا روز به روز بيشتر براي ملت بزرگ ايران اسلامي روشن مي‌شود.

فعاليت 2400 هيات مذهبي در آذربايجان غربي

امام جمعه اروميه مطرح کرد
خروج

امام جمعه اروميه گفت: اينکه از اين استان با وجود 2 هزار و 400 هيأت مذهبي هيچ اثري در بازسازي عتبات عاليات ثبت نداشته، سبب شرمندگي است.

حفظ تقوا و حيا مانع از اجرايي شدن برنامه‌هاي دشمنان مي‌شود

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: با حفظ تقوا و رعايت حيا بايد مانع از عملي شدن برنامه‌هاي دشمنان در کشور شد.

ارتباط با آمريکا مستلزم دست کشيدن از دين و خون شهداست

امام جمعه اروميه:
خروج

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: اگر بخواهيم با آمريکا ارتباط برقرار کنيم بايد از دين خود دست برداشته و خون شهدا را ناديده بگيريم.

دهه فجر تجلي قدرت خداست

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: دهه فجر به معناي واقعي کلمه تجلي قدرت خداوند متعال است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها