عصر آذربایجان

گزارش خبر

دشمنان از هر حادثه‌اي براي منويات شوم خود استفاده مي‌کنند

دشمنان از هر حادثه‌اي براي منويات شوم خود استفاده مي‌کنند

1396/11/01

گروه خبر: امام جمعه اردبيل گفت:تبليغات و تحريفات دشمنان درحادثه سانچي درس بزرگي براي ماست، آن‌ها در کمين نشسته‌اند تا از هر حادثه‌اي ظرفيت عظيمي براي منويات شوم خود درست کنند.

حضرت آيت الله عاملي در خطبه‌هاي هفته گذشته نمازجمعه شهرستان اردبيل از جانباختگان کشتي سانچي که شهادت گونه جان خود را در مسير خدمت به کشور از دست دادند، تجليل و به خانواده‌هاي داغدار تسليت گفت. وي اظهار داشت: تبليغات و تحريفات و راه افتادن ماشين بزرگ دروغ‌سازي دشمنان در اين حادثه درس بزرگي براي ماست. آن‌ها در کمين نشسته‌اند تا از هر حادثه‌اي ظرفيت عظيمي براي منويات شوم خود درست کنند و عواطف ملت ما را در مسير منافع خود و بر ضد ملت ما استخدام کنند. 
وي ادامه داد: هدف اصلي آنها از اين وارونه‌سازي، از بين بردن وثوق مردمي و اعتماد عمومي به نظام اسلامي است. مشابه اين قضيّه در حادثه زلزله کرمانشاه اتفاق افتاد. آنها دهها دروغ در علت زلزله و در نوع کمک‌رساني منتشر کردند و حتي خيابان‌هاي رقه سوريه را به نام مناطق زلزله‌زده به مردم نشان دادند. در چنين وضعيتي اطلاع‌رساني دقيق، سريع و کامل توسط دولت، خنثي کننده توطئه است. نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري در بخش ديگري از خطبه‌ها با اشاره به تحولات منطقه گفت: يکي از برکات مهم اين تحولات، مجبور شدن حکام منطقه به کنار زدن پرده از چهره حقيقي است. آل سعود با صراحت از رژيم اسرائيل حمايت کرد و با صراحت گفت "صحراي سينا براي فلسطيني‌ها کافي است" و با صراحت از مرکزيت بيت‌المقدس براي اسرائيل دفاع کرد و با فتواي مفتيان وهابي مقاومت فلسطين‌ها را حرکت تروريستي خواند. عاملي تصريح کرد: همه اينها باعث شده تا شيعه سياسي در همه جاي عالم اسلام منتشر و ايران اسلامي در اوج محبوبيت امت اسلامي قرار گيرد. نامه اسماعيل هنيه رئيس دفتر سياسي حماس به مقام معظم رهبري و تجليل از موضع ايران و اطلاق عنوان »حاکمان نفاق« و »هم‌پيمانان عربي اسرائيلي« به پادشاهان کشورهاي عربي و حمله صريح به عربستان سندي بسيار مهم و اقدامي ويژه در ترفيع جايگاه و وزن سياسي ايران اسلامي در بين امت است. وي ادامه داد: ايران با درايت مقام معظم رهبري در حال حاضر از قدرت بزرگ براي چانه‌زني در مذاکره با قدرت‌هاي بزرگ برخوردار است. دولتيان بايد اين موقعيت عظيم را مغتنم و از موضع قدرت سخن بگويند. سخنان حماسي مقام معظم رهبري بعد از حوادث اخير در برابر شيطنت‌هاي آمريکا، آرماني‌ترين موضع‌گيري و ضروري‌ترين ادبيات در برابر فزون‌خواهي آمريکاست. وي در بخش سوم خطبه ها با اشاره به اينکه قرار است در هفته‌هاي آينده پرونده منطقه آزاد استان اردبيل و چند استان مرزي ديگر در مجلس بار ديگر به راي گذاشته شود، گفت: با رياست محترم صدا و سيما مکاتبه کرده‌ايم تا از تخريب منطقه آزاد در صدا و سيما در اين مدت اجتناب شود. 
عاملي اضافه کرد: همچنين با بعضي از نمايندگان مختلف ساير استان ها تماس گرفته‌ايم تا از سر مخالفت با اين لايحه وارد نشوند و همچنين با نمايندگان ولي فقيه در استان‌هاي محروم از منطقه آزاد در حال مکاتبه هستيم تا به طور دسته جمعي با رياست محترم مجلس ملاقات و بر اهميت موضوع تاکيد گردد. وي همچنين اظهار داشت: با نمايندگان مخالف مطرح کرده‌ايم که اگر منطقه آزاد مضر به اقتصاد ماست، بايد در کل کشور تعطيل گردد و اگر مضر نيست پس تمام استان‌هاي مرزي بايد از آن برخوردار باشند و سياست "يک بام و دو هوا" سياست درستي براي مديريت کشور نيست. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، امام جمعه اردبيل بيان کرد: روز 19 ژانويه، روزي که با فروپاشي شوروي، آذري‌ها به طرف وطن مادري و تاريخي و "بابا توپراقي" و "بابا اجاقي" حرکت کردند و تعلق خود را به ايران و اسلام ثابت نمودند و ثابت کردند که آنها را نمي‌توان از اسلام و از عشق به ايران جدا کرد. چنين روزي  "روز آذري‌هاي مسلمان جهان" ناميده شده است.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

گروه‌هاي تکفيري توسط آمريکا و با کمک آل سعود فرماندهي مي‌شوند

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: کشورهاي اسلامي همگي با يک دشمن مشترک به نام گروه‌هاي تکفيري و در راس آنها داعش روبه‌رو هستند که استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌المللي صحنه گرداني آنها را با کمک آل‌سعود و مزدوران منطقه‌اي‌شان برعهده دارند.

خط مقاومت در منطقه شکست‌ناپذير است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه و امام جمعه اردبيل گفت: برخلاف نظر آمريکايي‌ها و برخي کشورها در باب حضور ايران در جنوب عراق بايد به صراحت گفت که اين حضور همراه با معنويت و اقبال خود عراقي‌هاست و به هيچ وجه با اسلحه و زور نيست.

آمريکايي‌ها نمي‌توانند مدعي دموکراسي در دنيا باشند

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: رأي به ترامپ افتضاح براي آمريکايي‌ها بود چرا که آنها ديگر نمي‌توانند مدعي دموکراسي در دنيا باشند.

دولت و مجلس به نقض برجام از سوي آمريکا واکنش نشان دهند

امام جمعه اردبيل:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: از دولت انتظار مي‌رود در برخورد با صاحبان حقوق‌هاي نجومي خارج از نوبت و در اسرع وقت پرونده‌هايي را تشکيل و آن را تحويل مراجع قضايي دهند.

نمايندگان مجلس و دولت براي نرخ گاز در مناطق سردسير تصميم‌گيري کنند

امام جمعه اردبيل:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اردبيل از نمايندگان مجلس و دولت خواست به خاطر شدت برودت هوا در مناطق سردسير و مصرف بيشتر گاز، براي برخورداري از تخفيف ويژه در نرخ گاز تصميم‌گيري نمايند.

9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: 9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي در کشور بود.

اتصال راه‌آهن آذربايجان به استان موجب توسعه در منطقه مي‌شود

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل از دستور اخير دولت مبني بر ممنوعيت تخريب خانه‌هاي خريداري شده حريم شيخ صفي به شدت انتقاد کرد و گفت: با وجود کارگزاراني که چنين تصميماتي را به دولت القاء مي‌کنند، دولت محترم احتياج به هيچ دشمن ديگري ندارد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت و از دشمنان سر سخت صهيونيسم بود.

ترامپ دستورات خطرناکي براي اقتصاد و حقوق بشر صادر مي‌کند

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: ترامپ به سرعت در حال محقق کردن وعده‌هاي انتخاباتي خود است و دستوراتي که براي اقتصاد و امنيت جهاني و حقوق بشر خطرناک است، صادر مي‌کند.

حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است.

ترامپ نمادي از واقع‌گرايي آمريکا و برخاسته از واقعيت‌هاي موجود در اين کشور است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: ترامپ که سرنوشت اقتصاد، امنيت و فرهنگ دنيا را به دست گرفته نمادي از واقع‌گرايي آمريکا و برخاسته از واقعيت‌هاي موجود دراين کشور است.

کوچکترين امکان تقلب و تخلف در انتخابات کشور وجود ندارد

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: هر کس در صحت انتخابات جمهوري اسلامي ترديد ايجاد کند ظلم وحشتناک به مردم، نظام اسلامي و به کشور کرده و اين امر، تحميل بدترين هزينه به ملت و جايگاه بين‌المللي کشور است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها