عصر آذربایجان

گزارش خبر

احساس امنیت مهمتر از ایجاد امنیت است

احساس امنیت مهمتر از ایجاد امنیت است

1397/05/02

فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان بناب گفت: مهم ترین موضوع قبل از تأمین امنیت، بسترسازی برای احساس امنیت در بین مردم و جامعه است .

امين رفيعي در آيين تکريم و معارفه فرمانده نيروي انتظامي بناب، افزود: در سايه تلاش نيروهاي انتظامي و امنيتي شاهد امنيت و احساس امنيت در اين شهرستان هستيم.
وي با اشاره به بالا بودن ضريب امنيت در کشور اظهارداشت: با وجود تهديدها و هجمه هايي که از سوي دشمنان عليه اين کشور و نظام مي شود، به حول و قوه الهي امنيت خوبي را در کشور شاهد هستيم که اين امنيت مرهون تلاش هاي شبانه روزي نيروهاي انتظامي، نظامي و امنيتي است.
وي افزود: در سايه اين بسترسازي است که شاهد فعاليت هاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي و آموزشي در کشور هستيم.
جانشين فرماندهي نيروي انتظامي استان آذربايجان شرقي هم با بيان اينکه امنيت و آرامش خوبي در استان حاکم است؛ افزود: البته اين بدان معنا نيست که هيچ اتفاقي نمي افتد ولي در سايه الطاف خداوندي و عنايت حضرت ولي عصر(عج) و در سايه تلاش شبانه روزي نيروي انتظامي و همکاري ساير نيروها مشکل خاصي در استان نداريم.
سردار علي محمدي با بيان اينکه آذربايجان شرقي جزو استان هاي امن و آرام کشور است، تاکيد کرد: بالاترين تقدير و مدال براي عوامل زحمتکش نيروي انتظامي فراهم شدن احساس آرامش براي تمامي شهروندان است.
وي با اشاره به مأموريت هاي متعدد نيروي انتظامي، خاطرنشان کرد: کارکنان زحمتکش اين نيرو توانستند در امر مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با قاچاقچيان و توزيع کنندگان مواد مخدر، کاهش سرقت و کاهش تصادفات جاده اي قدم هاي بزرگي را برداشته و با حضور در کنار مردم همواره احساس امنيت را که از خود امنيت بالاتر است، براي مردم فراهم کرده اند.
فرمانده سابق نيروي انتظامي بناب هم با ارائه گزارشي از عملکرد سه ساله خود در اين شهرستان گفت: حضور مقتدرانه پليس در تمامي مراسمات و صحنه هاي مختلف از جمله فعاليت هاي اين نيروست.
سرهنگ رمضان اللهورديان با بيان اينکه در شهرستان بناب جرائم خشن نداريم؛ افزود: با تلاش پليس در طول سه سال گذشته شاهد کاهش 5 درصدي سرقت، کاهش 33 درصدي آمار تصادف درون شهري و 14 درصدي تصادف برون شهري بوديم.
وي اعلام کرد: طي سه سال گذشته به ارزش 240 ميليارد ريال کالاي قاچاق در اين شهرستان کشف شده است.
در اين آئين با تقدير از خدمات و تلاش هاي سرهنگ رمضان اللهوريان فرمانده سابق نيروي انتظامي بناب در طول تصدي اين مسئوليت، سرهنگ سهراب شفقي به مدت سه سال به عنوان فرمانده جديد نيروي انتظامي اين شهرستان معرفي شد.
پيش از اين سرهنگ سهراب شفقي مسئوليت فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان ملکان را عهده دار بود.

منبع : ایرنا

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

احساس امنیت مهمتر از ایجاد امنیت است

احساس امنیت مهمتر از ایجاد امنیت است
خروج

فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان بناب گفت: مهم ترین موضوع قبل از تأمین امنیت، بسترسازی برای احساس امنیت در بین مردم و جامعه است .

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها