عصر آذربایجان

گزارش خبر

هيچ پروژه راکد در حوزه ورزش استان وجود ندارد

هيچ پروژه راکد در حوزه ورزش استان وجود ندارد

1397/11/08

گروه گزارش: مدير کل ورزش و جوانان آذربايجان غربي گفت: در حال حاضر هيچ پروژه راکد و يا غيرفعالي در حوزه ورزش نداريم و شاهد ادامه عمليات اجرايي آنها در نقاط مختلف استان هستيم.

به گزارش عصرآذربايجان، چمن‌گلي در سومين جلسه شوراي ورزش همگاني استان که با حضور علي مصطفوي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و جمعي از مديران کل و نمايندگان دستگاه هاي اجرايي عضو شورا برگزار شد با اشاره به پيشرفت و توسعه ورزش استان اظهار داشت: از ابتداي روي کار آمدن دولت تدبير و اميد توجه به ورزش همگاني و حضور بانوان توانمند در عرصه مديريتي بيش از پيش افزايش يافته است و هم‌اکنون معاونين 3 اداره و رييس 2 هيات ورزشي ما از بانوان هستند.
چمن گلي همچنين کسب موفقيت هاي بزرگ ورزشي و افتخارات غرورآفرين ورزشکاران عزيز استان در ميادين مهم و بزرگ آسيايي، جهاني و المپيک را از برکات دوره چهل ساله انقلاب اسلامي دانست و تصريح کرد: به فضل الهي و با حمايت هاي استاندار محترم و همکاري و تعامل استاني در بين مديران دستگاه هاي اجرايي اين توفيقات باز هم تداوم خواهد داشت.
وي در ارتباط با پروژه‌هاي ورزشي در دست احداث استان اعلام کرد: در حال حاضر هيچ پروژه راکد و يا غيرفعالي در حوزه ورزش نداريم و شاهد ادامه عمليات اجرايي آنها در نقاط مختلف استان هستيم و دهه فجر امسال 12 پروژه ورزشي افتتاح و به بهره برداري خواهد رسيد.
مدير کل ورزش و جوانان آذربايجان غربي در مورد رشته اول استان ابراز داشت: با هماهنگي‌هاي صورت گرفته با شهرداري و شوراي شهر فصل آينده تيمي قدرتمند براي واليبال اروميه روانه ليگ خواهيم کرد.
*لزوم اختصاص يک درصد بودجه دستگاه‌هاي اجرايي به موضوع ورزش
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري آذربايجان‌غربي، علي مصطفوي نيز با قدرداني از عملکرد مجموعه مديرکل وکارکنان پرتلاش ورزش و جوانان استان ابراز داشت: در راستاي حمايت از ورزش، همه مسئولين در قبال اهتمام به توسعه ورزش هاي همگاني بايد پاي کار باشند و نياز داريم که همه مسئولين به امر سلامتي و نشاط عمومي جامعه توجه ويژه داشته باشند.
وي ادامه داد: يکي از راهکارهاي مؤثر در توسعه ورزش، استفاده از نيروهاي نخبه و توانمند و متخصص در ساختار مديريتي هيات‌هاي ورزشي است که شاکله اصلي و اجرايي ورزش استان را شامل مي شوند.
مصطفوي تصريح کرد: در راستاي ورزش همگاني و توسعه اين ورزشها تلاشهاي خوبي صورت گرفته که بايد قدردان اين تلاشها بود و براي توسعه هر چه بيشتر ورزش در استان بيش از اين تلاش کنيم .
وي با اشاره به فرا رسيدن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بر هر چه باشکوه برگزار نمودن برنامه هاي مرتبط با اين ايام تاکيد کرد و خواستار شد: همه دستگاههاي اجرايي در تبيين عملکرد 40 ساله خود و مقايسه آن با قبل از انقلاب تلاش نمايند تا مردم به عنوان ولي نعمتان در جريان عملکرد دستگاهها و خدمات علي رغم وجود محدوديت ها و دشمني هاي استکبار جهاني باشند .
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري آذربايجان‌غربي در ادامه همچنين به ورزش بانوان و ورزش در مدارس اشاره و بر برنامه ريزي براي گسترش و توسعه ورزش براي بانوان و دانش آموزان خصوصا ورزش در مدارس غيردولتي تاکيد نمود .
وي به وجود 30 سالن ورزشي در زمان انقلاب اشاره نمود و افزود: اين تعداد در حال حاضر به 393 سالن ورزشي رسيده هر چند اين آمار مطلوب نيست و به آن بسنده نمي شود و براي رشد و توسعه فضاهاي ورزشي بايد تلاشها ادامه يابد تا شاهد رونق ورزش در استان باشيم .
مصطفوي در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع اعتياد به موادمخدر به عنوان مهم ترين آسيب اجتماعي اشاره کرد و متذکر شد: همه بايد براي ريشه کن کردن اين معضل اجتماعي بسيج شويم و در اين راستا تجهيز خانه‌هاي ورزش روستايي و توسعه همه جانبه ورزش هاي همگاني با همکاري همه دستگاه‌ها يکي از بهترين راه‌حل‌هاست.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري آذربايجان‌غربي با تاکيد بر در اختيار قراردادن يک درصد سهم بودجه ادارات و دستگاه‌هاي دولتي به موضوع ورزش، افزود: مجموعه ورزش و جوانان و نيروي انتظامي براي برخورد با استفاده از مکمل‌هاي غيرمجاز در باشگاه‌هاي ورزشي ورود کنند.
مصطفوي خاطر نشان کرد: توجه به ورزش محلات با همکاري شهرداري ها و فرمانداري ها مي تواند در افزايش سهم ورزش در بين خانواده ها بسيار حائز اهميت است.
گفتني است در سومين جلسه شوراي ورزش همگاني، نمايندگان دستگاه‌هاي اجرايي ضمن تشريح عملکرد برنامه هاي ورزشي خود در طول چهل سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران به بيان ديدگاه‌هاي خود در راستاي افزايش ورزش در سبد زندگي خانوارها و توسعه سلامت و نشاط عمومي پرداختند.
در خاتمه اين جلسه علي مصطفوي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و نائب رئيس شوراي ورزش همگاني استان از شهلا مؤمن رئيس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان به جهت کسب رتبه اول ارزيابي کشوري حوزه ورزش بانوان و تلاش و اهتمام در راستاي ارتقاء سهم و مشارکت بانوان و خانواده ها در ورزش با اهداي لوح تقدير نمود.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هيچ پروژه راکد در حوزه ورزش استان وجود ندارد

هيچ پروژه راکد در حوزه ورزش استان وجود ندارد
خروج

گروه گزارش: مدير کل ورزش و جوانان آذربايجان غربي گفت: در حال حاضر هيچ پروژه راکد و يا غيرفعالي در حوزه ورزش نداريم و شاهد ادامه عمليات اجرايي آنها در نقاط مختلف استان هستيم.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها