عصر آذربایجان

گزارش خبر

پرخاشگري نبايد در ميان مسئولان و مردم نهادينه شود

1398/02/22

گروه خبر: امام جمعه اروميه و نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت:پرخاشگري و بي ادبي نبايد در ميان مسئولان و مردم نهادينه شود.

به گزارش عصرآذربايجان، حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اروميه با اشاره به ماه رمضان و الزامات اين ماه، اظهار داشت: موضوع جمع‌خواني قرآن در ماه رمضان داراي اهميت بسياري است که بايد توجه ويژه شود.  نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي ابراز داشت: برخي مسائل موجب توهين به روزه داران است که از آن جمله موضوع پخت نان در ساعات اوليه صبح است و رسيدگي به اين وضعيت بايد حتما مورد توجه قرار گيرد. 
وي متذکر شد: مديران آموزش و پرورش نسبت به روزه‌خواري در مدارس دقت کنند و دانش آموزاني که به سن تکليف نرسيده‌اند از خوردن در ملا عام و در ميان ساير دانش آموزان تا حد امکان منع شوند و اين موضوع با تعبيه محيطي ويژه اين دانش‌آموزان قابل حل است. وي با اشاره به آيات قرآن در خصوص انفاق کردن، افزود: کساني که اموال خود را در راه خدا انفاق مي‌کنند، مانند بذري هستند که هفت خوشه بروياند که در هر خوشه700 دانه باشد و خداوند براي هر کسي بخواهد رحمت خود را وسيع مي‌کند. وي خاطرنشان کرد: کساني که اموال خود را در راه خدا انفاق مي‌کنند و پس از انفاق نه منت مي‌گذارند و نه آزاري مي‌رسانند، براي آنان پاداشي است نزد پروردگارشان و در قيامت نه ترسي دارند و نه غمگين مي‌شوند. وي با تاکيد بر اينکه پرخاشگري و بي ادبي نبايد در ميان مسئولان و مردم نهادينه شود، تصريح کرد: اين موضوع بدي است که مشکل ميان چند نفر به کل کشور کشانده شود و بي ادبي مسئولان همه‌گير شود.  نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي ادامه داد: اصحاب رسانه در فضاي مجازي به موضوع دامن نزنند و فضا را کنترل کنند چراکه امروز در جريان جنگ با دشمن هستيم و نبايد چنين موضوعاتي را بزرگنمايي کنيم. 
حجت الاسلام قريشي خاطرنشان کرد: همه باهم بايد نسبت به حل مشکلات تلاش کنيم. وي به تحريم‌هاي آمريکا و اتفاقات اخير اشاره کرد و يادآورشد: نصرت الهي نزديک است و با ايستادگي در برابر تحريم‌ها شاهد پيروزي امت اسلام خواهيم بود. حجت الاسلام قريشي تصريح کرد: آمريکداو هم‌پيمانانش در 40 سال انقلاب اسلامي از هيچ تلاشي براي سرکوب مردم ايران دريغ نکرده‌اند و اين بار نيز مثل گذشته شکست خواهند خورد. 
وي ابراز کرد: اقدامات آمريکا در خصوص اصرار براي تماس مقامات ايران با آنان نشانه ضعف و زبوني دشمن است و در شرايط فعلي نبايد به ظالمان اعتماد کرد و مسوولان با هوشياري کامل در مقابل دشمن ايستادگي کرده و يقين داشته باشند که خداوند متعال نصرتش را براي پيروزي کشور نازل خواهد کرد. خطيب جمعه اروميه خاطرنشان کرد: راه پيروزي، استقامت و ايستادگي است و بايد به اين اصل اعتماد کرده چون با مذاکره هيچ چيز به دست نمي‌آيد و بي‌شک خداوند نيز کمک حال مومنان است.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

لزوم کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه

امام جمعه اروميه تاکيد کرد
خروج

امام جمعه اروميه گفت: بايد براي کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه فکري کرد و در راستاي آن گام برداشت.

مهم‌ترين درس عاشورا ايستادن مقابل استکبار است

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: مهم‌ترين درس عاشوراي حسيني ايستادن مقابل ايادي استکبار جهاني است.

نبايد در عرصه‌هاي هسته‌اي ايران عقب‌نشيني کند

امام جمعه اروميه:
خروج

حجت‌الاسلام سيد مهدي قريشي در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته اروميه اظهار داشت: در زمينه‌ فعاليت‌هاي هسته‌اي نبايد مقابل سران کشورهاي غربي و آمريکا عقب‌نشيني کنيم.

بايد مقابل تحريف کلام امام خميني ايستادگي کرد

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: بايد در مقابل تحريف کلام امام خميني به معناي واقعي ايستادگي کرد.

امام خميني (ره) با تشکيل بسيج انقلاب را بيمه کرد

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: بسيج مردمي در آذر سال ?? توسط امام خميني (ره) ايجاد و انقلاب اسلامي ايران را بيمه کرد.

جمهوري‌خواه و دموکرات در آمريکا جملگي عليه ايران متحد هستند

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: جمهوري‌خواه و دموکرات در آمريکا جملگي عليه ايران متحد بوده و دشمني آنان در طول تاريخ و انقلاب بدعهدي آنان ثابت شده و مسأله‌اي آشکار است.

اجازه ندهيم علاقه دانشجويان به انقلاب زدوده شود

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: نبايد در روز دانشجو به برخي چهره‌‍‌ها اجازه دهيم که علاقه دانشجويان به انقلاب را بزدايند.

ماهيت آمريکا روز به روز بيشتر روشن مي‌شود

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: ماهيت آمريکا روز به روز بيشتر براي ملت بزرگ ايران اسلامي روشن مي‌شود.

فعاليت 2400 هيات مذهبي در آذربايجان غربي

امام جمعه اروميه مطرح کرد
خروج

امام جمعه اروميه گفت: اينکه از اين استان با وجود 2 هزار و 400 هيأت مذهبي هيچ اثري در بازسازي عتبات عاليات ثبت نداشته، سبب شرمندگي است.

حفظ تقوا و حيا مانع از اجرايي شدن برنامه‌هاي دشمنان مي‌شود

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: با حفظ تقوا و رعايت حيا بايد مانع از عملي شدن برنامه‌هاي دشمنان در کشور شد.

ارتباط با آمريکا مستلزم دست کشيدن از دين و خون شهداست

امام جمعه اروميه:
خروج

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: اگر بخواهيم با آمريکا ارتباط برقرار کنيم بايد از دين خود دست برداشته و خون شهدا را ناديده بگيريم.

دهه فجر تجلي قدرت خداست

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: دهه فجر به معناي واقعي کلمه تجلي قدرت خداوند متعال است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها