عصر آذربایجان

گزارش خبر

رقابت تنگاتنگ مس سونگون با گيتي پسند براي تصاحب صدر جدول فوتسال

رقابت تنگاتنگ مس سونگون با گيتي پسند براي تصاحب صدر جدول فوتسال

1402/07/10

گروه ورزشي: بيست و پنجمين دوره رقابت هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه هاي ايران در حالي وارد هفته هشتم مي شود که تيم هاي مس سونگون ورزقان و گيتي پسند اصفهان به عنوان 2 رقيب ديرينه، از همان آغاز رقابت ها خود را به عنوان مدعي معرفي کرده و با تيم هاي تعقيب کننده فاصله گرفته اند. اين 2 تيم در هفت هفته گذشته و در مصاف با حريفان شکستي متحمل نشده اند و گيتي پسند بدون شکست و تساوي در صدر و مس سونگون با 6 برد و يک تساوي در تعقيب اين تيم بوده و رقابت براي تصاحب صدر جدول بين اين 2 تيم بيشتر و داغ تر از ادوار گذشته است.

گروه ورزشي:  بيست و پنجمين دوره رقابت هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه هاي ايران در حالي وارد هفته هشتم مي شود که تيم هاي مس سونگون ورزقان و گيتي پسند اصفهان به عنوان 2 رقيب ديرينه، از همان آغاز رقابت ها خود را به عنوان مدعي معرفي کرده و با تيم هاي تعقيب کننده فاصله گرفته اند. اين 2 تيم در هفت هفته گذشته و در مصاف با حريفان شکستي متحمل نشده اند و گيتي پسند بدون شکست و تساوي در صدر و مس سونگون با 6 برد و يک تساوي در تعقيب اين تيم بوده و رقابت براي تصاحب صدر جدول بين اين 2 تيم بيشتر و داغ تر از ادوار گذشته است.مس سونگون که با پنج بار قهرماني، عنوان بهترين تيم ليگ برتر فوتسال را يدک مي کشد از همان ابتدا به دنبال کسب ششمين عنوان قهرماني در رقابت ها بوده و به هيچ عنوان نمي خواهد ميدان را براي رقيب ديرينه و اصلي خود، گيتي پسند خالي کند.در اين فصل از رقابت ها و تا پايان هفته هفتم، تيم هاي مس سونگون و گيتي پسند چهار بار در خانه و سه بار در خارج خانه مقابل حريف خود به ميدان رفته اند که نتيجه آن چهار برد خانگي براي مس و گيتي پسند بوده اما در سه بازي خارج از خانه مس سونگون يک تساوي مقابل فولاد زرند ايرانيان داشته و همين 2 امتيازي که در اين بازي از دست رفته فرصت را براي گيتي پسندي که در بازي هاي خارج از خانه هم موفق و برتر بوده براي صدرنشيني فراهم کرده است.
در هفته هشتم اين رقابت ها هر 2 تيم براي چهارمين بار در خارج از خانه به مصاف حريفان خود مي روند، مس در قم به مصاف آنا صنعت اين شهر مي رود و گيتي پسند در کرمان به مصاف فولاد زرند ايرانيان مي رود که مس سونگون را در اين شهر متوقف کرده است.
6 برد و يک تساوي حاصل کار شاگردان تقي پور
تا به اينجاي کار شاگردان اسماعيل تقي پور در مس سونگون 6 برد و يک تساوي کسب کرده اند و با 19 امتياز در رده دوم قرار گرفته اند.
بهترين برد نارنجي پوشان فوتسال 2 نتيجه 6 بر يک مقابل کراپ در خارج از خانه و مقاومت در خانه رقم خورده است و بدترين نتيجه اين تيم در کرمان مقابل فولاد زرند بوده که اين بازي با تساوي يک بر يک خاتمه يافته است.
مسي ها در اين فصل از رقابت ها، 6 بر 4 نفت بندرعباس را برده اند، 4 بر 3 سن ايچ را مغلوب ساخته اند، 4 بر يک سفير گفتمان را شکست داده اند و 3 بر يک مقابل فرش آرا به برتري رسيده اند و همين نتايج اين تيم را در فصلي که گيتي پسند آماده تر از هميشه به نظر مي رسد در رده دوم جدول قرار داده است.شاگردان تقي پور در هفت بازي گذشته 30 گل وارد دروازه حريفان کرده اند و در مقابل 12 گل در درون دروازه خود ديده اند و تفاضل گل آنها مثبت 18 گل است.
هفت برد متوالي و حمله براي قهرماني
تيم گيتي پسند به عنوان تنها رقيب مس سونگون در اين فصل از رقابت ها عملکرد درخشاني داشته و در هفت بازي گذشته در مقابل حريفان به برتري رسيده و با 21 امتياز کامل در صدر قرار گرفته است.
بهترين برد اين تيم نيز با نتيجه 6 بر يک مقابل مقاومت رقم خورده و ضعيف ترين برد تيم نيز مقابل گهر زمين با نتيجه يک بر صفر رقم خورده است.
شاگردان محمد کشاورز در هفت بازي گذشته مقابل آلومينيوم اراک ? بر صفر، مقابل نفت بندرعباس 5 بر 2 ،مقابل کراپ 2 بر صفر، 4 بر 3 مقابل سن ايچ و 3 بر صفر مقابل سفير گفتمان صاحب برتري شدند و در اين بازي ها 26 گل زده و 6 گل دريافت کرده اند و تفاضل گل مثبت 20 دارند.
کار سخت مس مقابل آنا صنعت قم
تيم فوتسال مس سونگون در هفته هشتم در قم به مصاف تيم آنا صنعت پاسارگاد اين شهر مي رود تيمي که با اختلاف پنج امتياز از مس در رده سوم قرار گرفته و نزديک ترين تيم به تيم هاي صدر جدول است.
اين تيم از مجموع هفت بازي گذشته چهار برد، 2 تساوي و يک باخت در کارنامه دارد و در خانه باختي نداشته و همه حريفان را شکست داده از اين رو شاگردان تقي پور کار دشواري در بازي اين هفته پيش رو خواهند داشت.
گيتي پسند نيز در اين هفته در کرمان به مصاف فولاد زرند مي رود، هر چند اين تيم در جدول رده بندي با سه امتياز در رده سيزدهم جاي گرفته اما تنها تيمي است که مس سونگون را متوقف کرده و به تساوي يک بر يک دست يافته است.شاگردان کشاورز با اشرافيت کامل به اين موضوع، خود را براي بازي اين هفته و غافل گير نشدن مقابل حريف ته جدولي آماده مي کنند تا ضمن کسب هشتمين برد متوالي، جايگاه خود در صدر جدول را محکم تر کنند.
به گزارش عصر آذربايجان به نقل از ايرنا، در جدول رده بندي اين رقابت ها و تا پايان هفته هفتم، گيتي پسند با 21، مس سونگون با 19 و آنا صنعت با 14 امتياز در رده هاي اول تا سوم هستند و تيم هاي فولاد زرند با 3 و پوشاک حافظ ساري با يک امتياز در رده هاي سيزدهم و چهاردهم قرار دارند

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها