عصر آذربایجان

گزارش خبر

متهم فراری درگیری خیابان فلسطین اردبیل دستگیر شد

متهم فراری درگیری خیابان فلسطین اردبیل دستگیر شد

1402/08/17

عصر آذربایجان- معاون دادستان مرکز استان اردبیل گفت: متهم متواری درگیری خیابان فلسطین که در این حادثه از سلاح استفاده کرده بود، با دستور دادستان و رصد و شناسایی صورت گرفته، طی عملیاتی دستگیر و روانه زندان شد.

اکبر مرادي با اشاره به ضرورت صيانت از حقوق عامه در ارتباط با ايمني اماکن عمومي، اظهار داشت: به لحاظ ضرورت رعايت استانداردهاي ايمني در اماکن عمومي به منظور پيشگيري از حوادث ناگوار و با عنايت به ماموريت محوله به سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اردبيل مبني بر ضرورت بازديد فني از اماکن عمومي و اعلام نواقص موجود و همچنين آموزش رايگان استانداردها و نکات ايمني به متوليان و مسئولين امر از باب رعايت و صيانت از حقوق عامه، تا پايان مهر ماه سال 1402 در مجموع تعداد 250 باب از مدارس و مراکز آموزشي شهرستان اردبيل مورد بازرسي قرار گرفت.

معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان اردبيل افزود: ضمن بررسي قدمت، عمر و سازه ساختمان ها، نواقص موجود از قبيل فقدان يا کمبود راه خروج اضطراري، سيستم اعلام حريق، سيستم آب آتش نشاني، جان پناه، سنسور نشتي گاز، شير قطع گاز برقي خودکار، سنسور قطع خودکار گاز حساس به زلزله، فرش عايق تابلوهاي برق، چراغ اضطراري، سيم کشي مناسب و استاندارد، علايم و نشانگر مسيرهاي خروج، خاموش کننده هاي دستي، حفاظ پلکان و پنجره ها، جعبه کمک‌هاي اوليه، کليد جريان نشتي محافظ جان، دودکش‌هاي نا ايمن و ساير موارد احصا و مستند سازي و طي مکاتبات رسمي به اداره کل آموزش و پرورش استان اردبيل ابلاغ شد تا نتيجه اقدامات و تدابير و برنامه‌ ريزي‌ هاي صورت گرفته در جهت ايمن سازي و ارتقاي استاندارد اماکن موصوف را گزارش نمايند.

مرادي ادامه داد: بازرسي از مابقي مراکز آموزشي و تربيتي و همچنين اماکن مذهبي از باب صيانت از حقوق عامه در دستور کار دادستاني است.

معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان تاکيد کرد: در اين راستا برخورد با ترک فعل احتمالي مديران و مسئولان ذيربط نيز در دستور کار جدي معاونت حقوق عامه دادستاني اردبيل قرار دارد.

مرادي بيان کرد: متهم متواري درگيري خيابان فلسطين که در اين حادثه از سلاح استفاده کرده بود، با دستور دادستان و رصد و شناسايي صورت گرفته، طي عملياتي دستگير و روانه زندان شد.

وي افزود: به دنبال تصادف رانندگي دو خودرو در خيابان فلسطين در اواخر مهرماه، که دو نفر از آشنايان يکي از رانندگان حادثه با اطلاع از موضوع در صحنه تصادف حاضر شده و متعاقب درگيري رخ داده بين طرفين تصادف، ضمن دستگيري و زنداني شدن يکي از افراد مشارکت کننده، نفر ديگر متواري شده بود.

معاون دادستان تصريح کرد: با دستورات قاطع دادستان و با استفاده از منابع و پس از رصد و شناسايي، نامبرده نيز که در اين درگيري از سلاح استفاده نموده بود، طي عملياتي دستگير و روانه زندان شد.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها