عصر آذربایجان

گزارش خبر

شعارم در مسابقات قهرماني کشور احياي درياچه اروميه بود

عضو تيم ملي قايقراني //

1395/08/23

عضو تيم ملي قايقراني گفت: نمي‌دانم چرا تبريز علي‌رغم پتانسيلي که دارد تيمي در ليگ قايقراني معرفي نمي‌کند تا ما هم مجبور نباشيم با استان‌هاي ديگر قرارداد ببنديم.

گروه ورزشي:  عضو تيم ملي قايقراني گفت: نمي‌دانم چرا تبريز علي‌رغم پتانسيلي که دارد تيمي در ليگ قايقراني معرفي نمي‌کند تا ما هم مجبور نباشيم با استان‌هاي ديگر قرارداد ببنديم.
معصومه داناپور قايقران تيم‌ملي قايقراني جمهوري اسلامي ايران درخصوص شرکت در مسابقات قهرماني کشور اظهار داشت: اين مسابقات از 12 الي 14 آبان برگزار شد و در 4 مسافت از چند استان در اين مسابقات حضور داشتند.
وي ادامه داد: مسافت‌هاي 200 متر تک‌نفره، 500 متر تک‌نفره، 200 متر دو نفره و 500 متر دو نفره که خدا را شکر توانستم در مسافت 200 و 500 متر تک نفره به مقام اول رسيده و رکوردهاي خوبي از خود بر جاي بگذارم؛ با اينکه تمرينات زيادي برگزار نکرده بودم اما با توان تمام و با دعاي همشهريان توانستم بهترين نتايج را از آنِ خود کنم.
قايقران استان درباره حضور انفرادي در اين رقابت‌ها نيز گفت: من در اين دوره به صورت انفرادي و از طرف تبريز شرکت کردم ولي تيم جوانان آذربايجان‌شرقي در اين مسابقات توانست 4 مدال نقره و دو مدال برنز کسب کند. وي خاطرنشان ساخت: در اين مسابقات با شعار " احياي درياچه اروميه" حضور يافتم البته نه تنها من بلکه کل تيم آذربايجان‌شرقي با اين عنوان در اين دوره حاضر شدند تا اين کار رسانه‌اي شده و همگان بدانند ورزشکاران هم به فکر نجات درياچه اروميه هستند. داناپور خود را عضو تيم هرمزگان در ليگ قايقراني معرفي کرد و بيان داشت: تا دو هفته ديگر ليگ قايقراني کشور شروع خواهد شد و من هم عضو تيم هرمزگان هستم که بايد در مسابقات حضور پيدا کنم ولي نمي‌دانم چرا تبريز علي‌رغم پتانسيلي که از لحاظ اسپانسري دارد، تيمي در ليگ قايقراني معرفي نمي‌کند تا ما هم مجبور نباشيم با استان‌هاي ديگر قرارداد ببنديم. وي گفت: بايد از آقاي نظمي مديرکل ورزش و جوانان، خانم جاويدان معاون مديرکل ورزش و آقاي عرب‌باغي مديرعامل منطقه آزاد ارس که زحمات زيادي را متحمل شدند تا من در مسابقات قهرماني کشوري حاضر شوم، تشکر کنم؛ در مسابقات قهرماني کشور شرکت باربل و منطقه آزاد ارس به عنوان اسپانسر تمامي هزينه‌هاي مسابقات به ويژه البسه‌ام را فراهم کردند.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از آناج، عضو تيم‌ملي قايقراني در پايان افزود: همچنين آقاي نجفي مربي بدنسازي‌‌ام زحمات زيادي برام کشيدند تا از لحاظ بدني در فرم مطلوبي قرار بگيرم؛ در مصدوميت‌هايي که برايم پيش مي‌آيد ايشان به عنوان فيزيوتراپ کمک شاياني مي‌کنند تا در بهترين شرايط به مسابقات مختلف اعزام شده و افتخارآفريني کنم.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

شعارم در مسابقات قهرماني کشور احياي درياچه اروميه بود

عضو تيم ملي قايقراني //
خروج

عضو تيم ملي قايقراني گفت: نمي‌دانم چرا تبريز علي‌رغم پتانسيلي که دارد تيمي در ليگ قايقراني معرفي نمي‌کند تا ما هم مجبور نباشيم با استان‌هاي ديگر قرارداد ببنديم.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها