عصر آذربایجان

گزارش خبر

انقلاب اسلامی جلوه وحدت مردم برای سرنگونی طاغوت بود

انقلاب اسلامی جلوه وحدت مردم برای سرنگونی طاغوت بود

1396/11/21

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به نقش رسانه‌ها در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی جلوه وحدت مردم برای سرنگونی طاغوت بود.

عبدالله جعفري در جمع خبرنگاران با تبريک سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي اظهار داشت: انقلاب اسلامي که وارد چهل سالگي شده است تمامي معادلات دولت‌هاي استکباري را به هم زد و رويش و جنبش يک حرکت مردمي را به نمايش گذاشت.

وي به نقش رهبري در پيروزي انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: امام خميني(ره) با تکيه بر قدرت الهي و سيل خروشان مردم در برابر رژيم طاغوت ايستاد و اين انقلاب عظيم نه تنها ديکاتوري يک کشور را نابود کرد بلکه ابهت غرب و شرق را شکست.

رئيس سازمان بسيج رسانه استان زنجان با اشاره به نقش علما و روحانيون در به ثمر رسيدن انقلاب ابراز کرد: سخنراني رهبر کبير انقلاب و روحانيون سبب جهت‌دهي به حرکت‌هاي مردمي شده بود و به خوبي اهداف اين جنبش‌ها را تبيين مي‌کرد.

وي به اشاره به اينکه در راه انقلاب بسياري از مبارزان زير شکنجه‌هاي طاغوت قرار گرفتند و عده‌اي شهيد شدند تصريح کرد: مردم ايران براي به ثمر رسيدن انقلاب‌ اسلامي هزينه‌هاي بسياري دادند.

جعفري خاطرنشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبري روز 22 بهمن سال 1357 يک روز بريده از قبل نبود، آنچه در آن روز اتفاق افتاد محصولي بود از تلاش همه جانبه‌اي که در طول سال‌هاي متمادي قبل از آن انجام گرفته بود و اين تلاش مربوط به همه قشرهاي اين کشور است.

وي در مورد نقش رسانه‌ها در پيروزي انقلاب اسلامي ابراز کرد: ابزارهاي رسانه‌اي همچون نوارهاي کاست، تريبون‌هاي مساجد و اعلاميه‌ها در انقلاب اسلامي ايران، نشان داد که اين رسانه‌ها گرچه ابزارهايي کوچک در قياس با رسانه‌هاي مدرني چون سينما، تلويزيون يا مطبوعات بودند، اما تأثيري تعيين‌کننده و مؤثر در نهضت انقلاب اسلامي داشتند و سبب سرنگوني رژيم پهلوي با رسانه‌هاي تبليغاتي شد.

رئيس سازمان بسيج رسانه استان زنجان حرکت‌هاي امام خميني(ره) را رفتاري پيامبرگونه در مسير الهي خواند و افزود: باور به قدرت الهي و تکيه بر نيروي مردمي سبب شد تا صداي معمار کبير انقلاب به گوش آزادي‌خواهان برسد

وي با اشاره به مبارزات روزهاي نخست انقلاب عنوان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبري انقلاب تمام نشده است، ما وسط انقلابيم و بايد اين انقلاب را حفظ کنيم و تداوم بخشيم.

جعفري بيداري اسلامي را از برکات انقلاب ايران برشمرد و گفت: مقابله با  استکبار و مقاومت در مقابل رژيم منحوس صهيونيستي، تبديل به يک فرهنگ سياسي و اصل اساسي در منطقه و جهان شده است.

وي با اشاره به اينکه  تاثيرگذاري ايران در منطقه سبب توطئه قدرت‌هاي استکباري براي تضعيف انقلاب اسلامي شده است ابرازکرد: مردم بصير و هوشيار ايران اسلامي همواره پشت اين نظام و انقلاب بودند و همچنان وفاداري خود را ثابت مي‌کنند.

رئيس سازمان بسيج رسانه استان زنجان با بيان اينکه استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي از شعارهاي انقلابي بود تصريح کرد:انقلاب اسلامي ايران را به يک کشور مستقل تبديل کرد.

وي به حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز 22 بهمن تأکيد کرد و گفت: انقلاب اسلامي جلوه‌هايي از اراده و وحدت براي سرنگوني طاغوت در عرصه‌هاي سياسي و اجتماعي را به نمايش گذاشت و مردم با شرکت در راهپيمايي دوباره عزم خود براي مقابله با استکبار را فرياد مي‌زنند.

منبع : تسنیم

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

انقلاب اسلامی جلوه وحدت مردم برای سرنگونی طاغوت بود

انقلاب اسلامی جلوه وحدت مردم برای سرنگونی طاغوت بود
خروج

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به نقش رسانه‌ها در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی جلوه وحدت مردم برای سرنگونی طاغوت بود.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها