عصر آذربایجان

گزارش خبر

دلالی در تراکتور بی معنی است/ مدارک باج خواهی را رو می کنم

 

1398/03/30

مالک باشگاه تراکتور گفت: دلالی در تراکتور بخش خصوصی معنی ندارد.

محمدرضا زنوزي مطلق اظهار داشت: از روزي که ما باشگاه پرافتخار تراکتور را تحويل گرفته ايم با دلالي و رفتارهاي سوء برخورد شده است و تيم مديريتي جديد نيز در راستاي اين هدف انتخاب و فعاليت مي کنند.

وي افزود: تمامي دغدغه من تشکيل تيم پرقدرت و بي حاشيه است تا تيمي در خور نام بزرگ تراکتور و شان بالاي هواداران راهي ليگ نوزدهم کنيم و به حول قوه الهي نتايج غرورآفريني را رقم بزنيم و به اين خاطر خواسته هواداران را لبيک گفته و  مصطفي دنيزلي سرمربي نامدار ترکيه اي را آورديم.

وي ادامه داد: تراکتور يک باشگاه حرفه اي است که رفته رفته به پختگي کامل و مورد دلخواه هواداران مي رسد و انتخاب يک مربي نامدار در کلاس جهاني نويدبخش اين موضوع است.

زنوزي مطلق با قدرداني از حساسيت هواداران، گفت: همه تصميماتي که توسط مديرعامل باشگاه گرفته مي شود در راستاي نظم بخشي و مقابله با برخي سوء استفاده گري هاي احتمالي است. ممکن نيست اجازه دهم کسي از جيب من براي دلالان کيسه بدوزد.

وي افزود: بحث دلالي در تراکتور بخش خصوصي اصلا بي معني است؛ شايعات جهت دار را عده اي براي ايجاد حاشيه پردازش مي کنند و حتي با تبليغ هواپيمايي آتا و کولاک شرق در کانال تلگرامي خود به نام  @TiracturClub  سعي در نزديک نشان دادن خودشان به اينجانب را دارند که بنده به شدت اين اقدام را محکوم کرده و اعلام مي کنم بنده هيچ ارتباطي با اين کانال و هيچ کانال و سايتي ندارم.

مالک باشگاه تراکتورسازي اضافه کرد:از هواداران واقعي و دلسوز انتظار داريم که خود نسبت به برخورد و خارج شدن از اين کانال ها اقدام کنند، ضمن اينکه در صورت ادامه اين فريب کاري ها توسط آقايان، مدارک باج خواهي از بازيکنان و کادر باشگاه را به هواداران محترم ارايه مي کنيم زيرا ما بايد انتقاد سازنده را از تخريب جدا کنيم .اين افراد به خاطر منافع خود به دنبال تخريب تيم هستند و سعي دارند به هواداران القا کنند که انتخاب و يا رد کادر و بازيکنان بدون اطلاع سرمربي و حتي اينجانب مي باشد،لذا همه عزيزان مطمئن باشند که همه تصميمات در حوزه تيم با نظر خود آقاي دنيزلي مي باشد و همه قبول دارند که ايشان با کسي رودربايستي نداشته و ديسيپلين خاص خودشان را دارند. لذا بعضي از اين افراد و سايت ها امر برايشان مشبه گرديده و فکر مي کنند نظر خودشان نظر کل عضوهاي آنهاست در صورتي که خيلي از عضوهاي آنها حتي با مطالب کاناليزه شده آنها مخالف هستند.

ضمنا مديرعامل باشگاه تصميم گرفته است فردا از کانال فوق از طريق قضائي اقدام به شکايت نموده و پيگير مسائل حاشيه اي و جرايم و تخلفات آنان باشد.

وي گفت: از همه هواداران مي خواهم تا با صبر و اعتمادي که به مديريت باشگاه دارند منتظر اخبار خوب و در ادامه نتايج طلايي براي تيم محبوبشان باشند.

زنوزي مطلق افزود:اگر هواداران بنده حقير را به عنوان فرزند ايران و آذربايجان ودلسوز تراکتور قبول دارند به تصميمات و اقدامات نيز اعتماد کنند تا بتوانيم با غلبه بر حواشي با تيم يکدست و قوي پاي به ميدان بگذاريم.

منبع :  

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

دلالی در تراکتور بی معنی است/ مدارک باج خواهی را رو می کنم

 
خروج

مالک باشگاه تراکتور گفت: دلالی در تراکتور بخش خصوصی معنی ندارد.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها