عصر آذربایجان

گزارش خبر

جوانان و دانشجویان باید با قدرت به عرصه اقتصاد وارد شوند

جوانان و دانشجویان باید با قدرت به عرصه اقتصاد وارد شوند

1400/02/06

عصر آذربایجان - جانشین فرمانده سپاه شهداء آدربایجان‌غربی گفت: امروز میدان، میدان جوانان و دانشجویان است و باید با قدرت به عرصه ی اقتصاد وارد شوند و با در دست گرفتن امور، گره از مشکلات کشور بگشایند.

عصر آذربايجان - جانشين فرمانده سپاه شهداء آدربايجان‌غربي گفت: امروز ميدان، ميدان جوانان و دانشجويان است و بايد با قدرت به عرصه ي اقتصاد وارد شوند و با در دست گرفتن امور، گره از مشکلات کشور بگشايند.

 نشست تخصصي ناحيه بسيج دانشجويي آذربايجان‌غربي به مناسبت سالروز شکست آمريکا در حمله نظامي با عنوان«شکست آمريکا از حمله نظامي در طبس تا پاي صندوق‌هاي راي» در سالن جلسات دوم آذر ناحيه بسيج دانشجويي استان برگزار شد.

در ادامه مراسم سردار طالب رحيمي اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوري اسلامي خواهان رقم زدن سناريوي خطرناکي براي نظام هستند تا افکار عمومي را فريب داده و مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند که راهکار اصلي مقابله با اين سناريو آمدن مردم پاي صندوق راي و انتخاب فرد اصلح و انقلابي است.

وي افزود: انتخابات محل زورآزمايي دشمنان نظام و انقلاب و مردم‌ هميشه در صحنه جمهوري اسلامي است.

وي با اشاره به حادثه طبس و شکست حمله نظامي آمريکا تاکيد کرد: آمريکا براي آزادسازي گروگان‌هاي خود با استفاده از اوضاع داخلي کشور در اوايل پيروزي انقلاب اسلامي چند فروند هواپيما و بالگرد تخت عنوان يک عمليات مخفيانه به داخل کشور فرستاد که منجر به شکست حمله نظامي آمريکا در طبس شد و اين  فقط به وسيله معجزات الهي امکان پذير بود.

جانشين فرمانده سپاه شهداء آدربايجان‌غربي با اشاره به قدرت نظامي جمهوري اسلامي ايران تصريح کرد: آمريکا جرئت و توان شکست نظامي جمهوري اسلامي را ندارد چرا که امروز نقاط ضعف کشور مسائل نظامي نيست بلکه مشکلات اقتصادي و فرهنگي بوده که همت مضاعف مسئولين را مي طلبد.

وي با اشاره به نقش جوانان و دانشجويان در عرصه حساس امروزي خاطر نشان کرد: امروز ميدان، ميدان جوانان و دانشجويان است و بايد با قدرت به عرصه ي اقتصاد وارد شوند و با در دست گرفتن امور، گره از مشکلات کشور بگشايند.

 رحيمي با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي ايران اظهار کرد: پيش از پيروزي انقلاب دنياي سياست به دو قطب بلوک شرق و غرب تقسيم شده بود که با پيروزي انقلاب اسلامي، جمهوري اسلامي ايران به بازيگر سوم قدرت دنيا بدل شد.

وي ادامه داد: براي جلوگيري از به قدرت رسيدن جمهوري اسلامي ايران سناريوهايي توسط دشمنان نظام نوشته شد که ابتدا نقشه کودتا را  در سر داشتند سپس جنگ هاي داخلي و قوميتي و پس از 8 سال دفاع مقدس بود که جمهوري اسلامي با قدرت از همه جبهه ها پيروز خارج شد و به قدرت اصلي منطقه تبديل شد.

 رحيمي با اشاره به بيانات امام خميني (ره) که فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود تاکيد کرد: با تفکر در اين جمله مي‌توان دريافت که براي نور هيچ‌ مانعي وجود ندارد و به تمام دنيا منتشر مي‌شود و اگر جايي نور وارد شود تاريکي را از بين مي‌برد بنابراين پيام انقلاب جمهوري اسلامي نيز همچون نور به تمام کشورهاي جهان رسيد و پرچم دار مبارزه با ظلم شد.

جانشين فرمانده سپاه شهداء آدربايجان غربي گفت: اسلام، پيش از انقلاب نيز وجود داشت اما فقط ظواهر آن در جامعه نمايان بود و اسلام پس از پيروزي انقلاب اسلامي به زندگي مردم رسوخ کرد و به همين دليل بود که کشورهاي غربي با اسلام پس از پيروزي انقلاب اسلامي مخالف و با راهکارهاي مختلف در پي نابود کردن آن هستند.

 

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها