عصر آذربایجان

گزارش خبر

امام جمعه در عزل و نصب‌ها هيچ دخالتي ندارد

1398/02/22

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌شرقي گفت: بنده در عزل و نصب‌ها هيچ دخالتي ندارم، ولي نظارت دارم و اين پديده جديدي است که هر کسي در هر جا به سختي مي‌افتد، مدعي است که من گفته‌ام.

حجت‌الاسلام سيد محمدعلي آل‌هاشم در خطبه‌ اول نماز عبادي و سياسي جمعه در مصلاي اعظم امام خميني(ره) تبريز، با بيان اينکه در ماه مبارک رمضان از خرج‌هاي اضافي پرهيز کنيم و با ستاد ديه همکاري کنيم، اظهار کرد: هفته آينده جشن گلريزان خواهيم داشت و اميدواريم با پرهيز از هزينه‌هاي اضافي پدران در بند را به سفره‌هاي گرم افطاري خانواده‌شان برسانيم. امام جمعه تبريز با تاکيد بر اينکه در اين ماه به فکر فقرا هم باشيم، گفت: فردي به من گفت که بنا بود افطاري بدهيم ولي چون در نماز جمعه گفته شده که دستگاه‌ها افطاري ندهند، ما هم نمي‌دهيم در حالي که بنده افطاري با بودجه دولتي را حرام اعلام کردم. آل‌هاشم يادآور شد: در ماه مبارک رمضان صدقه بدهيم و الحمدالله صندوق صدقات کميته امداد و مستمندان وجود دارد تا پول‌ها به دست نيازمندان برسد.وي با اشاره به فعاليت موسسات خيريه فعال در کشور و استان تصريح کرد: سعي کنيد تا در محل کار، خانه و بازار صندوق خيريه بگذاريد و به خيران کمک کنيد. آل‌هاشم در ادامه با تاکيد بر اُنس بيشتر با قرآن کريم توضيح داد: در اين ماه بايد بيشتر قرآن خواند، چراکه هر کسي در ماه مبارک رمضان يک آيه قرآن بخواند، همانند فردي است که در غير ماه مبارک رمضان قرآن را ختم مي‌کند. نماينده ولي‌فقيه در استان آذربايجان‌شرقي خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در ديدار با قاريان در اولين روز ماه مبارک رمضان فرمايش‌هاي زيادي داشتند، از قبيل اينکه همه به قرآن احتياج داريم و اين شامل جامعه بشريت هم مي‌شود و اين قرآن است که با استکبار، ظلم و طغيان، طاغوت، قدرت شيطاني مقابله مي‌کند. وي ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامي، قرآن کريم از مهجوريت در آمد و چه بهتر که با اُنس بيشتر آن را خوانده و تامل و درک کرد.  خطيب نماز جمعه تبريز بيان داشت: بايد همه تلاش‌ها اين باشد که عامل به قرآن باشيم چراکه تنها حفظ و يا خواندن قرآن فايده ندارد بلکه بايد آن را درک کرده و به آيات آن عمل کرد. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، وي اظهار کرد: گلايه زيادي از من مي‌شود که چرا برنامه قرآني را تغيير داديد، در حالي که من تقصيري ندارم و صدا و سيما ارزيابي کرده که بهترين زمان براي پربيننده بودن است و باز من مي‌گويم که باز هم ارزيابي کنند و در صورت امکان زمان آن را تغيير دهند ولي در کل ما هيچ دخالتي ندارم. آل‌هاشم خاطرنشان کرد: يک فرد را به يک جايي منصوب مي‌کنند و مي‌گويند که آل‌هاشم گفته و سفارش کرده است، در حالي که بنده در عزل و نصب هيچ دخالتي ندارم ولي نظارت دارم و اين پديده جديدي است که هر کسي در هر جا به سختي مي‌افتد، مدعي است که من گفته‌ام. امام جمعه تبريز افزود: مسؤولي که در راه درست و کار درست باشد، قطعا مورد حمايت من خواهد بود. وي با يادآوري رعايت اخلاق اسلامي و ورزشي توسط طرفداران تراکتورسازي در بازي گذشته در بازي با پرسپوليس گفت: از خدا طلب موفقيت و سربلندي اين عزيزان را دارم.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

توصیه‌های رهبری مورد توجه جدی سیاست خارجی قرار گیرد

توصیه‌های رهبری مورد توجه جدی سیاست خارجی قرار گیرد
خروج

گروه خبر: امام جمعه تبریز گفت:شکست آمریکا و متحدانش در شورای امنیت در پی صدور قطعنامه ضد ایرانی و وتوی آن توسط روسیه پیروزی بزرگی برای ملت ایران است که در حقیقت ناشی از تاثیر رهبری مدبرانه رهبر انقلاب بود.

امام جمعه در عزل و نصب‌ها هيچ دخالتي ندارد

خروج

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌شرقي گفت: بنده در عزل و نصب‌ها هيچ دخالتي ندارم، ولي نظارت دارم و اين پديده جديدي است که هر کسي در هر جا به سختي مي‌افتد، مدعي است که من گفته‌ام.

مسئولان محیط زیست نگرانی‌ها در مورد کاوه سودا و پالایشگاه را بررسی کنند

خروج

امام جمعه تبریز ‌گفت: در حوزه رعایت مسائل زیست محیطی در کارخانه‌های پتروشیمی تبریز و یا کاوه سودا مراغه حرف و حدیث‌هایی در بین مردم و فضای مجازی وجود دارد و توصیه می‌کنم مسئولان محیط زیست برای تنویر افکار عمومی توضیحات کافی را ارائه بدهند.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها