عصر آذربایجان

گزارش خبر

پروژه های رفع ترافیک شهری مورد حمایت دستگاه قضاست

پروژه های رفع ترافیک شهری مورد حمایت دستگاه قضاست

1399/04/06

عصر آذرباایجان- رییس دادگستری شهرستان مراغه گفت: دستگاه قضا از طرح ها و پروژه های شهرداری که در راستای توسعه شهری و رفع گره ترافیکی شهر است، حمایت می کند.

عصر آذرباايجان- رييس دادگستري شهرستان مراغه گفت: دستگاه قضا از طرح ها و پروژه هاي شهرداري که در راستاي توسعه شهري و رفع گره ترافيکي شهر است، حمايت مي کند.

حبيب قنبرزاده در ديدار با شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر مراغه که به مناسبت گراميداشت هفته قوه قضاييه برگزار شد، گفت: تعامل با دستگاه هاي اجرايي از جمله مديريت شهري از اولويت هاي اصلي دستگاه قضا در شهرستان مراغه است.
وي گفت: بي شک حمايت قضايي موجب توسعه شهري، حفظ نظم و امنيت و رفع ترافيک شهري مي شود.
قنبرزاده با اشاره به پروژه هاي در دست اجراي شهرداري مراغه گفت: اگر منافع شهري را در نظر بگيريم، اقدامات شهرداري به نفع شهر، مثمر ثمر و فايده بخش بوده است.
وي مسيرگشايي هاي اخير شهرداري مراغه را در کاهش ترافيک شهر مفيد ارزيابي کرد و گفت: اعضاي شوراي اسلامي بايد دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند و رفع مشکلات آن ها را در اولويت برنامه هاي خود قرار دهند.
وي افزود: رسالت دستگاه قضا همواره بر مبناي حمايت از توليد و اشتغال استوار بوده است و تا به امروز دستگاه قضايي باعث تعطيلي حتي يک واحد توليدي نشده است .

دادستان عمومي و انقلاب مراغه نيز در اين ديدار گفت: قانون در اولويت اول دستگاه قضاست و از تمامي ظرفيت هاي قانوني براي پيشبرد امور شهرستان استفاده مي کنيم.
نادر نجد گفت: حوزه مسووليت شهرداري ها وسيع بوده و در هر گوشه از شهر آثار و نشانه اي از شهرداري ديده مي شود که به تبع آن انتظارات مردم نيز از اين نهاد بيشتر است.
وي افزود: تاکنون دادستاني در پروژه هايي که در راستاي پيشرفت و توسعه شهر بوده نهايت همکاري را کرده است.
دادستان عمومي و انقلاب مراغه با اشاره به پروژه هاي در دست اجراي شهرداري مراغه گفت: خوشبختانه مجموعه مديريت شهري در چندسال گذشته طرح هاي خوب و موثري را شروع کرده است.
نجد افزود: گره گشايي از مشکلات مردم و رفع مشکلات موجود در حوزه هاي مختلف با تعامل دستگاههاي اجرايي شهرستان از دغدغه هاي اصلي دستگاه قضا است .
وي حمايت از سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي را از ديگر اولويت هاي اصلي دادستان مراغه عنوان کرد و افزود: استفاده از ظرفيت هاي طبيعي و تاريخي شهر مراغه در راستاي توسعه صنعت گردشگري و تقويت اقتصاد شهري ضروري است .

نايب رييس شوراي اسلامي شهر مراغه نيز در اين ديدار اتحاد و همدلي مسوولان را رمز موفقيت و توسعه شهرستان عنوان کرد و گفت: به جهت وجود انسجام و همدلي در بين شهرداري و شوراي اسلامي شهر امورات مجموعه مديريت شهري به نحو مطلوب پيش مي رود .
علي عباسي افزود: حرکت هاي شجاعانه رييس قوه قضاييه کشور موجب تقويت روحيه اميد و خوشحالي ايرانيان شده است .
وي از حمايت هاي دستگاه قضا از صنايع و واحد هاي توليدي و همچنين سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي قدرداني کرد .
شهردار مراغه نيز در اين ديدار با تبريک هفته قوه قضاييه گفت: ضرورت جلب رضايتمندي مردم به عنوان صاحبان اصلي نظام و انقلاب از اصلي ترين دغدغه هاي مجموعه مديريت شهري است.
محمدرضا احمدي گفت: مجموعه مديريت شهري از حمايت هاي ارزشمند دستگاه قضايي شهرستان در راستاي اجراي پروژه هاي زيربنايي و ماندگار شهرداري قدرداني مي کند.
وي گفت: با حمايت هاي مسوولان و مردم مراغه در حال حاضر بيش از 12 پروژه مهم و زيربنايي توسط مجموعه مديريت شهري در دست اجرا است که با بهره برداري از اين پروژه ها بخش بزرگي از مشکلات و نيازهاي شهري شهروندان برطرف مي شود.
وي همچنين به فعاليت هاي عمراني شهرداري مراغه در سال جهش توليد اشاره کرد و گفت: پروژه بلوار 45 متري شهيد سردار سليماني، پروژه بلوار 35 متري حدفاصل ميدان هاي رسالت و الغدير، پروژه احداث فرهنگسراي امير کبير، پروژه بهسازي پارک قيزيل ارسلان، پروژه مجتمع رفاهي خدماتي شهروند، پروژه بازار آرد و غلات، خشکبار و مواد غذايي، پروژه تعريض پل خدمات، پروژه توسعه پارک غفاريه و تعريض خيابان شهيد قدوسي از جمله اين پروژه هاست.
يکم تا هفتم تيرماه به مناسبت سالروز شهادت آيت الله دکتر شهيد بهشتي (ره) و جمعي از يارانش به عنوان هفته قوه قضاييه نام گذاري شده است.

 

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها