عصر آذربایجان

گزارش خبر

بي‌برنامه ترين تراکتور تاريخ ليگ برتر را شاهد بوديم

بي‌برنامه ترين تراکتور تاريخ ليگ برتر را شاهد بوديم

1399/09/23

گروه ورزشي: يک کارشناس فوتبال گفت: در اين پنج بازي اخير در فصل جديد ليگ برتر، بي برنامه ترين تراکتور تاريخ ليگ برتر را شاهد بوديم. سجاد حسين زاده اظهار کرد: با توجه به اينکه بر اساس نظرسنجي انجام شده توسط سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا تيم فوتبال تراکتور پرهوادار ترين تيم ايران است و همچنين اين تيم به عنوان قهرمان جام حذفي در کنار تيم پرسپوليس که قهرمان ليگ برتر بوده، به عنوان دو تيم نخست فوتبال ايران محسوب مي‌شود، با اين اوصاف فردي که به عنوان سرمربي اين تيم انتخاب شد، به لحاظ رزومه، سابقه کاري، دانش فني و... در سطح پرهوادارترين تيم ايران و تيم قهرمان جام حذفي نبود.

گروه ورزشي: يک کارشناس فوتبال گفت: در اين پنج بازي اخير در فصل جديد ليگ برتر، بي برنامه ترين تراکتور تاريخ ليگ برتر را شاهد بوديم. سجاد حسين زاده اظهار کرد: با توجه به اينکه بر اساس نظرسنجي انجام شده توسط سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا تيم فوتبال تراکتور پرهوادار ترين تيم ايران است و همچنين اين تيم به عنوان قهرمان جام حذفي در کنار تيم پرسپوليس که قهرمان ليگ برتر بوده، به عنوان دو تيم نخست فوتبال ايران محسوب مي‌شود، با اين اوصاف فردي که به عنوان سرمربي اين تيم انتخاب شد، به لحاظ رزومه، سابقه کاري، دانش فني و... در سطح پرهوادارترين تيم ايران و تيم قهرمان جام حذفي نبود.
سرمربي و بازيکنان جديد تيم در حد نام و نشان تراکتور نبودند
وي با بيان اينکه انتخاب منصوريان به عنوان سرمربي تيم تراکتور، انتخاب ناصوابي بود، ادامه داد: اگر قصد درجا زدن را نيز داشتيم، مي‌بايست تمامي بازيکنان در خطوط مختلف، هم سطح با تيم قهرمان جام حذفي که دومين جام معتبر فوتبال ايران است، انتخاب مي‌شد. اما ملاحظه مي‌کنيم که در بحث جذب بازيکن نه تنها درجا نزده ايم و بلکه عقب روي نيز داشته ايم. لذا در انتخاب کادرفني و جذب بازيکن به هيچ عنوان هم‌سطح با جايگاه تيم تراکتور اقدام نشد.
بي برنامه ترين تراکتور تاريخ ليگ برتر وي در خصوص نتايج تراکتور در پنج هفته‌ي ابتدايي بازي هاي اين فصل ليگ برتر فوتبال ايران نيز گفت: در فصول گذشته نيز گاها شاهد بوديم که تراکتور در بازي هاي آغاز فصل نتايج خوبي کسب نکرده بود اما هيچ وقت به اين اندازه آشفتگي تاکتيکي در تيم تراکتور حاکم نبود و درواقع تراکتور اين فصل، بي برنامه ترين تراکتور در طول حضور در بازي هاي ليگ برتر است.
اين کارشناس فوتبال در رابطه با تغييرات متعدد مديريتي تراکتور نيز خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه متاسفانه شاهد تغييرات زيادي در مديريت باشگاه بوديم، به نظر من برکناري  سرمربي نيز تبعاتي براي تيم خواهد داشت و اصولا بايد انتخاب هاي ما به گونه اي باشد که در ميانه‌ي راه مجبور به انجام تغييرات نباشيم و هرچقدر تغيير کمي ايجاد کنيم، به همان اندازه تيم در وضعيت فني و روحي مناسبي قرار مي‌گيرد.
تيم به لحاظ روحي و رواني در شرايط بدي قرار دارد
وي با اشاره به اينکه بازيکنان به لحاظ روحي و رواني  از آمادگي لازم برخوردار نيستند، متذکر شد: آماده ترين بازيکنان نيز اگر به لحاظ روحي و رواني در شرايط ايده آل قرار نگيرند، عملکرد قابل قبولي نخواهند داشت و برعکس اگر يک بازيکن معمولي در شرايط روحي مناسب براي بازي محيا شود، نتيجه‌ي خوبي براي تيم رقم مي‌زند. لذا بايد در موازات آمادگي فني، جسماني، تاکتيکي و بدنسازي در بحث مسائل روحي و رواني تيم نيز تمرکز داشته باشيم.
وي ادامه داد: در بازي اخير تراکتور در مقابل فولاد، بازيکنان و کادر فني به شدت آشفته بودند و اگر داور کمي با اغماض رفتار نمي‌کرد علاوه بر  پنج کارت زردي که بازيکنان دريافت کردند، شايد شاهد دريافت کارت قرمز نيز بوديم. بنابراين آشفتگي نيمکت و بازيکنان و همچنين اخراج افراد از روي نيمکت همگي مؤيد اين موضوع است که تيم به لحاظ روحي و رواني در شرايط مطلوبي به سر نمي‌برد.
تيم در سطح ليگ برتر و آسيا بسته نشده است
حسين زاده در ادامه در خصوص نحوه‌ي بستن تيم براي حضور در فصل جديد ليگ برتر فوتبال ايران و ليگ قهرمانان آسيا نيز گفت: اين تيم نه تنها در حد و اندازه هاي حضور در ليگ قهرمانان آسيا بلکه در سطح بازي هاي ليگ برتر نيز بسته نشده است و ما زماني مي توانيم بگوييم تيم براي آسيا بسته شده است که لااقل تيمي در حد و اندازه‎ي قهرمان جام حذفي روانه مسابقات مي‌شد لذا با اين تيم فعلي به هيچ وجه نمي توانيم در مقابل باشگاه هاي متمول حاشيه‌ي خليج فارس و مخصوصا تيم هاي شرق آسيا صف آرايي کنيم.
جاي خالي پيشکسوتان و کارشناسان فوتبال تبريز در تراکتور
اين کارشناس فوتبال متذکر شد: آقاي زنوزي دلسوزانه در فوتبال سرمايه گذاري مي‌کند و بعد از اينکه با تيم گسترش فولاد وارد ليگ برتر شد و امتياز تيم تراکتور را نيز خريداري کرد، بهتر بود در دادن بعضي وعده ها دقت مي‌کرد. متاسفانه علي‌رغم اينکه استعدادهاي زيادي در داخل استان وجود دارد، اما همچنان جاي خالي جايگاه مشورتي و مانيتورينگ در تيم هاي تراکتور و ماشين‌سازي احساس مي‌شود و يک گروه پايش براي سنجش عملکرد سرمربي تيم وجود ندارد تا نقاط ضعف و قوت را يادآوري کند.
وي ادامه داد: اين موضوع در بسياري از تيم هاي بزرگ دنيا مرسوم است . بطور مثال در تيم بايرن مونيخ بازيکنان پيشکسوت اين تيم تحت عناوين مختلف در بدنه‎ي باشگاه مورد استفاده قرار مي‌گيرند. در استان ما نيز بسياري از مربيان و پيشکسوتان فوتبال هستند که مي توانند در کنار تيم حضور داشته و به تيم کمک کنند.
وضعيت نامناسب مربيان آکادمي هاي فوتبال
وي به وضعيت نامناسب اقتصادي مربيان آکادمي هاي فوتبال تبريز نيز اشاره کرد و گفت: اگر آکادمي هاي ما بخوبي بتوانند مربيان را به لحاظ مالي تأمين کنند، مي توانيم شاهد تربيت بازيکنان خوب و آماده در اين آکادمي ها باشيم اما زماني که يک مربي صبح تا ظهر در اداره است، بعد از ظهر بر سر تيم حاضر مي‌شود و شب ها نيز مسافرکشي مي کند، چه انتظاري مي توانيم داشته باشيم که اين مربي بتواند دانش افزايي کرده و بازيکن خوب تربيت کند.
به گزارش عصر آذربايجان به نقل از ايسنا، وي در پايان با بيان اينکه متاسفانه به نفرات بومي استان ارزش داده نمي‌شود، تاکيد کرد: اين طرز فکر اشتباه است که کارشناسان و پيشکسوتان ما نبايد اظهارنظر کنند و هيچ ايرادي ندارد که يک کارشناس، مربي و پيشکسوت فوتبال تبريز در مورد تراکتور و ماشين سازي اظهار نظر کند مگر اينکه خلاف منطق و واقعيت باشد.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها