عصر آذربایجان

گزارش خبر

6500خودروی ناوگان عمومی در استان آذربایجان شرقی رایگان گازسوز شد

6500خودروی ناوگان عمومی در استان آذربایجان شرقی رایگان گازسوز شد

1400/01/28

عصر آذربایجان- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‎‌شرقی، با اشاره به اینکه 6500خودروی ناوگان عمومی آذربایجان شرقی به صورت رایگان گازسوز شدند گفت: بیش از 2250خودروی بار و مسافر استان در صف گازسوز کردن رایگان خودروها قرار دارند.

عصر آذربايجان- مدير شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي آذربايجان‎‌شرقي، با اشاره به اينکه 6500خودروي ناوگان عمومي آذربايجان شرقي به صورت رايگان گازسوز شدند گفت: بيش از 2250خودروي بار و مسافر استان در صف گازسوز کردن رايگان خودروها قرار دارند.

علي روح اللهي، با اشاره به استقبال رانندگان خودروهاي باري و مسافري آذربايجان شرقي از طرح گازسوز کردن رايگان خودرها در استان، اظهار داشت: سال 1399 بيش از 8750 راننده خودروهاي سواري براي گازسوز کردن رايگان خودروهاي خود ثبت نام کردند.

وي با اشاره به اينکه از اين تعداد، بيش از 6500 دستگاه خودروي عمومي و مسافري استان در مراکز مجاز به خوردوي گازسوز تبديل شدند، افزود: حدود 2250 خودروي ديگر در نوبت دريافت و نصب رايگان مخازن CNG هستند.

مدير شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي آذربايجان‎‌شرقي، با بيان اينکه اين طرح رايگان براي افزايش مصرف سوخت پاک و کاهش مصرف سوخت بنزين توسط وزارت نفت طراحي شده است، گفت: در سال گذشته کاهش 14 درصدي مصرف بنزين و افزايش سه درصدي مصرف گاز به ثبت رسيد که رقم قابل توجهي است.

وي ويژگي‌هاي سوخت سي‌ان‌جي را کاهش آلاينده‌هاي زيست محيطي و صرفه جويي در هزينه‌هاي رانندگان عنوان کرد و ابراز داشت: در صورتي که مالکين خودروهاي عمومي باري و مسافري در استان آذربايجان شرقي تاکنون از اين طرح استفاده نکرده‌اند، براي گازسوز کردن رايگان خودروي خود، در سايت GCR.niopdc.ir ثبت نام کرده و نوبت دريافت کنند.

روح اللهي، حجم مصرف گاز CNG در سال گذشته را بيش از 692 ميليون مترمکعب عنوان کرد و ابراز داشت: معادل همين ميزان در مصرف بنزين صرفه جويي شده است که از قبال صرفه جويي در بنزين، اين طرح گازسوز کردن خودروهاي عمومي بار و مسافر اجرا مي‌شود.

مدير شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي آذربايجان‎‌شرقي با اشاره به اينکه 344 باب جايگاه سوخت در آذربايجان شرقي داريم، تاکيد کرد: بيش از 170 باب جايگاه سيان جي در استان داريم که براي خودروهاي گازسوز خدمات لازم را ارائه مي‌دهند.

 

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها