عصر آذربایجان

گزارش خبر

ماشين سازي تيمي که فقط بيانيه مي‌دهد

ماشين سازي تيمي که فقط بيانيه مي‌دهد

1401/08/08

گروه ورزشي: تيم فوتبال ماشين سازي تبريز که در حال حاضر در اختيار افراد فاقد اهليت در ورزش و فوتبال قرار داد و به خاطر بي کفايتي و عدم مديريت آنها، ظرف 2 سال از ليگ برتر به ليگ 2 سقوط کرده و در آستانه حذف از اين رقابت ها قرار گرفته است اما همچنان مسئولان اين تيم با صدور بيانيه، به دنبال مقصر هستند.

گروه ورزشي:  تيم فوتبال ماشين سازي تبريز که در حال حاضر در اختيار افراد فاقد اهليت در ورزش و فوتبال قرار داد و به خاطر بي کفايتي و عدم مديريت آنها، ظرف 2 سال از ليگ برتر به ليگ 2 سقوط کرده و در آستانه حذف از اين رقابت ها قرار گرفته است اما همچنان مسئولان اين تيم با صدور بيانيه، به دنبال مقصر هستند.
 طي هفته گذشته اين تيم دو بيانيه جداگانه در مورد اتفاقات پيرامون خود صادر کرده که با بازخواني آن، اين نکته برجسته تر مي شود که مديران اين تيم همچنان به دنبال نبش قبر و انداختن ناکامي هاي دو فصل اخير به گردن مسئولان قبلي و افراد غيرمسئول در تيم هستند.
در بيانيه نخست اين تيم قديمي و ريشه دار فوتبال تبريز، اين سئوال مطرح شده که چرا زنوزي (مالک قبلي) ثبت رسمي ماشين سازي را انجام نمي دهد؟ و چرا نصيرزاده خواهان انحلال اين تيم است؟
در اين بيانيه آمده است: بر اساس شواهد موجود، آقاي زنوزي به دليل مشکلات بسيار از جمله داشتن بدهي مالياتي بسيار و اطلاعات غلطي که از سوي برخي مديران وقت تيم در اختيار وي قرار داده شده و همچنين پرونده "کوتينکو" بازيکن خارجي تيم در زمان آقاي هوشنگ نصيرزاده و بدهي هاي بالا در اين زمينه، حاضر به حل قانوني مشکل اين تيم نيست.
زنوزي در اواسط  فصل بيستم از ادامه تيمداري و حمايت از ماشين سازي انصراف داد و مالکيت اين تيم با تشکيل جلسه اي که به امضا مسئولان فوتبال استان نيز رسيد به يونس قرباني سپرده شد و درهمان فصل ماشين سازي به ليگ دسته يک سقوط کرد.
اين پايان ماجرا نبود و ماشين سازي با ادامه روند بد خود در ليگ يک، راه سقوط به دسته 2 و انحلال را پيش گرفت که منجر به تشکيل جلسات براي واگذاري مالکيت تيم به يکي از سمن ها شد اما در پايان، يونس قرباني همچنان مالک اين تيم باقي ماند و ظاهرا وي نمي خواهد و يا نمي تواند از اين سودا دل بکند.
در ادامه اين بيانيه که در صفحه مجازي اين باشگاه منتشر شده که چون بدهي به کوتينکو خيلي بالاست از اين رو هشنگ نصيرزاده به دنبال انحلال باشگاه و شانه خالي کردن از پرداخت بدهي اين بازيکن شده و همين امر پنجره نقل و انتقالات ماشين سازي را بسته نگه داشته است.
در اين بيانيه اين سئوال مطرح شده که مديران قبلي باشگاه چه سودي از انحلال باشگاه مي برند آيا مسائل پشت پرده اي نيز وجود دارد؟
به تازگي و در سفر وزير ورزش به شهرستان ميانه و بازديد از طرح ها ورزشي آن، آقاي سجادي اعلام کردند که خبرهاي خوشي براي ماشين سازي در راه است و طبق شنيده ها اين اخبار به مجتمع مس سونگون مرتبط است و شايد اين مجتمع از ادمه حيات اين تيم قديمي حمايت کند.يونس قرباني، مالک باشگاه پس از حضور وزير ورزش در مطلبي که در صفحه مجازي باشگاه اعلام کرد: پس از 17 ماه کارشکني از سوي برخي افراد، محوز بازي اين تيم در ليگ دسته دو نيز صادر نشد.
وي اضافه کرد: هفته گذشته با حضور در وزارت ورزش و جوانان و تشکيل جلسه با معاون وزير، جلسه اي با حضور وي و سرمايه گذار باشگاه صورت گرفت و مشکلات مطرح شد.
وي گفت: در اين جلسه خواستار ثبت رسمي ماشين سازي از سوي زنوزي شديم و معاون وزير نيز قول دادند تا موضوع را از طريق مقامات استاني پيگيري کنند تا هرچه زودتر مشکل اين تيم قديمي تبريز برطرف شود.
به گزارش عصر آذربايجان به نقل ازايرنا، تيم فوتبال ماشين سازي تبريز در حال حاضر در گرداب و بحراني افتاده که نتيجه اي جز سقوط اين تيم به دسته هاي پايين تر و حذف از رقابت هاي ليگ دسته دو ندارد.
اين تيم که در گروه اول ليگ دسته دو حضور دارد در سه هفته گذشته و به دلايل و بهانه هاي مختلف موفق به بازي با حريفان نشده و در مصاف با مس سونگون، اترک بجنورد و ويستا توربين به دليل عدم حضور در ميدان، سه بر صفر بازنده شده و طبق قوانين اگر تيمي در دو بازي به طور غيرموجه در زمين بازي حاضر نشود از رقابت ها کنار گذاشته شده و به دسته پايين سقوط مي کند.اميدواريم مسئولان ورزش استان و هيات فوتبال، هرچه سريع تر تکليف اين تيم ريشه دار تبريز را مشخص کنند تا هواداران و علاقه مندان اين تيم بيش از اين شاهد خرد شدن تيم محبوبشان نباشند.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها