عصر آذربایجان

گزارش خبر

عقب نشيني در برابر دشمن موجب نفوذ و ايجاد خطر براي کشور مي شود

عقب نشيني در برابر دشمن موجب نفوذ و ايجاد خطر براي کشور مي شود

1397/10/16

گروه خبر: امام جمعه اروميه و نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: عقب نشيني در برابر دشمن موجب نفوذ و ايجاد خطر براي کشور مي شود.

به گزارش عصرآذربايجان، حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي قريشي در خطبه‌هاي نماز جمعه اروميه به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم 9 دي امسال اشاره کرد و اظهار داشت: مردم با حضور خود در برنامه‌هاي گراميداشت نهم دي، نشان دادند که با وجود تمام دسيسه‌ها و خيانت‌هاي دشمنان، از رهبر و نظام اسلامي دست بر نمي‌دارند.
وي از مسئولاني که در مراسمات 9 دي ماه حاضر بودند قدرداني کرد و متذکر شد: مسئولاني که در برنامه‌هاي انقلابي و بصيرتي نظير 9 دي غايب بودند بايد پاسخگو باشند و اميد است بصيرت و بيداري در ميان مردم و مسئولان حفظ شده و ارتقاء يابد و با اين بصيرت از نفوذ دشمن جلوگيري شود. حجت الاسلام قريشي ادامه داد: در قرآن هم تاکيد شده زماني که يک امر جامع پيش آيد، بايد تمام مديران در صحنه باشند مگر اينکه امر فوق العاده پيش آيد قطعا در چنين برنامه‌ها و مراسماتي نبايد بدون اجازه محل را ترک کرد.
وي به ملاقات اخير دبيرکل جنبش جهاد اسلامي با رهبري و تاکيد رهبر انقلاب بر لزوم مقاومت براي پيروزي اشاره و خاطرنشان کرد: اين موضوع نشان دهنده يقين رهبر انقلاب به مساله مقاومت و جهاد در برابر دشمنان است که در گذشته هم نماد اين امر را در بحث ايستادگي جبهه مقاومت لبنان در برابر رژيم صهيونيستي ديده‌ايم. نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي بر لزوم مديريت مسئولان جهت کنترل گراني ها تاکيد و تصريح کرد: بخشي از مشکلات اقتصادي کشور ناشي از سهل انگاري و ضعف مديريت مديران بوده و مسئولان بايد عزم خود را براي رفع و فائق آمدن بر گراني راسخ کنند و مردم هم بايد همکاري کنند و با کمک به فقرا به ياري هموطنان بيايند. وي با بيان اينکه تحريم‌هاي ظالمانه ايادي ظلم عليه مردم، از دلايل مشکلات اقتصادي بوده اما برخي تصميم‌هاي ناصحيح مديريتي به افزايش مشکلات اقتصادي دامن مي‌زند، افزود: برخي از مردم به دليل وجود مشکلات معيشتي، به‌سختي زندگي مي‌کنند و مسئولان در برابر خداوند و مردم مسئول بوده و بايد در راستاي رفع مشکلات اقتصادي تلاش کنند.
خطيب جمعه اروميه خاطرنشان کرد: پرداخت نکردن خمس و زکات، عدم توجه به فرامين خداوند و معصومين (ع) و کمک نکردن به نيازمندان از دلايل کم شدن برکات و روزي در دنيا و سخت شدن محاسبه اعمال در آخرت است. نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي خواستار نگاه کارشناسي مجلس و توجه بيشتر دولت در مورد بودجه سال 98 شد و اظهار داشت: براي تصويب عادلانه بودجه براي سال 98، مجلس و دولت اهتمام ويژه‌اي داشته باشند و بدون مطالعه و بررسي کارشناسانه، بودجه سال 98 تصويب نشود.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

لزوم کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه

امام جمعه اروميه تاکيد کرد
خروج

امام جمعه اروميه گفت: بايد براي کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه فکري کرد و در راستاي آن گام برداشت.

مهم‌ترين درس عاشورا ايستادن مقابل استکبار است

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: مهم‌ترين درس عاشوراي حسيني ايستادن مقابل ايادي استکبار جهاني است.

نبايد در عرصه‌هاي هسته‌اي ايران عقب‌نشيني کند

امام جمعه اروميه:
خروج

حجت‌الاسلام سيد مهدي قريشي در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته اروميه اظهار داشت: در زمينه‌ فعاليت‌هاي هسته‌اي نبايد مقابل سران کشورهاي غربي و آمريکا عقب‌نشيني کنيم.

بايد مقابل تحريف کلام امام خميني ايستادگي کرد

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: بايد در مقابل تحريف کلام امام خميني به معناي واقعي ايستادگي کرد.

امام خميني (ره) با تشکيل بسيج انقلاب را بيمه کرد

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: بسيج مردمي در آذر سال ?? توسط امام خميني (ره) ايجاد و انقلاب اسلامي ايران را بيمه کرد.

جمهوري‌خواه و دموکرات در آمريکا جملگي عليه ايران متحد هستند

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: جمهوري‌خواه و دموکرات در آمريکا جملگي عليه ايران متحد بوده و دشمني آنان در طول تاريخ و انقلاب بدعهدي آنان ثابت شده و مسأله‌اي آشکار است.

اجازه ندهيم علاقه دانشجويان به انقلاب زدوده شود

امام جمعه اروميه:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اروميه گفت: نبايد در روز دانشجو به برخي چهره‌‍‌ها اجازه دهيم که علاقه دانشجويان به انقلاب را بزدايند.

ماهيت آمريکا روز به روز بيشتر روشن مي‌شود

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: ماهيت آمريکا روز به روز بيشتر براي ملت بزرگ ايران اسلامي روشن مي‌شود.

فعاليت 2400 هيات مذهبي در آذربايجان غربي

امام جمعه اروميه مطرح کرد
خروج

امام جمعه اروميه گفت: اينکه از اين استان با وجود 2 هزار و 400 هيأت مذهبي هيچ اثري در بازسازي عتبات عاليات ثبت نداشته، سبب شرمندگي است.

حفظ تقوا و حيا مانع از اجرايي شدن برنامه‌هاي دشمنان مي‌شود

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: با حفظ تقوا و رعايت حيا بايد مانع از عملي شدن برنامه‌هاي دشمنان در کشور شد.

ارتباط با آمريکا مستلزم دست کشيدن از دين و خون شهداست

امام جمعه اروميه:
خروج

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: اگر بخواهيم با آمريکا ارتباط برقرار کنيم بايد از دين خود دست برداشته و خون شهدا را ناديده بگيريم.

دهه فجر تجلي قدرت خداست

امام جمعه اروميه:
خروج

امام جمعه اروميه گفت: دهه فجر به معناي واقعي کلمه تجلي قدرت خداوند متعال است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها