عصر آذربایجان

گزارش خبر

ریشه اصلی شایعات اخیر مربوط به شورای رهبری، یک سایت اسرائیلی بود

1397/11/25

آیت الله مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تمامی شایعات اخیر در مورد بحث شورای رهبری و جانشین رهبری مربوط به سایت اسرائیلی می باشد.

 

آيت الله محسن مجتهد شبستري عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه سابق تبريز در خصوص شايعات مطرح شده اخير درخصوص بحث شوراي رهبري و جانشيني رهبر، گفت: چون اين سخنان به آقاي طباطبايي ، نماينده اصفهان در مجلس خبرگان، نسبت داده شده بود، من از وي پرسيدم که قويا تکذيب کرد و مشخص شد که ريشه و منشا اصلي اين خبر مربوط به جعلياتي که توسط سايت اسرائيلي مخابره مي شود و هيچگونه صحتي ندارد.
دشمن فقط به فکر ايجاد نگراني در بين مردم است
وي در خصوص هدف دشمن از مطرح کردن و دامن زدن به اين شايعات تاکيد کرد: دشمن به هرنحو ممکن فقط به فکر ايجاد نگراني در بين مردم است. بطوري که گاهي با تحريم ها و ايجاد مشکلات اقتصادي و گاها هم با ايجاد شايعه وجود فاصله بين نظام،رهبري و ملت تلاش مي کنند حضور مردم در راهپيمايي ها کمرنگ کنند و حتي مي گفتند که چهل سالگي انقلاب اتفاق نخواهد افتاد و شايعاتي از اين قبيل، فقط مي خواهند دل مردم را خالي کنند. اين شايعه اخير نيز در همين مقوله مي باشد و دشمن براي نگران کردن مردم در خصوص رهبري اين شايعه را مطرح مي کند وگرنه اصل قضيه کاملا بي پايه و بي اساس است.
حضور مردم پاسخ دندان شکني به بدعهدي هاي غرب بود
آيت الله مجتهد شبستري با تقدير از حضور حماسي مردم در راهپيمايي ?? بهمن امسال يادآور شد: واقعا مردم سنگ تمام گذاشتند و اين حضور گسترده در سراسر کشور يک پيام مهم به ترامپ و آمريکا داشت که تهديدها و تحريم ها بي تاثير هستند و مردم با وجود مشکلات اقتصادي زياد، بازهم استقامت خود را حفظ کردند و در برف و باران بازهم پرشکوه تر از هميشه آمدند و پاسخ دندان شکني به همه بدعهدي هاي آمريکا و اروپا و بهانه تراشي هايي که در خصوص موشک و صنايع دفاعي و نظامي جمهوري اسلامي انجام مي دهند، دادند.
مسئولين بايد به فکر حل مشکلات اقتصادي مردم باشند
نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري در پايان با تايد بر اينکه مسئولين بايد به فکر حل مشکلات مردم باشند، گفت: مردم با اين حضور وفاداري خود را نسبت به رهبري و نظام نشان دادند و مسئولين بايد بيشتر از اين به مردم رسيدگي کنند و مشکلات اقتصادي و معيشتي آنها را حل کنند.

منبع : تبریزبیدار

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

ریشه اصلی شایعات اخیر مربوط به شورای رهبری، یک سایت اسرائیلی بود

خروج

آیت الله مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تمامی شایعات اخیر در مورد بحث شورای رهبری و جانشین رهبری مربوط به سایت اسرائیلی می باشد.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها