عصر آذربایجان

گزارش خبر

اقدام آمريکا اجماع ملي حمايت از سپاه ايجاد کرد

1398/01/26

سرويس سياسي: ‌عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به اينکه اين اقدام آمريکا سبب اجماع بيشتر در داخل کشور شده است گفت: امروز همه به پاي سپاه ايستاده‌اند و اجماع جدي به وجود آمده است.

اقدام اخير ترامپ و هم قطارانش عليه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و قرار دادن نام آن در بين گروه‌هاي تروريستي،‌ اجماع ملي و همدلي ويژه‌اي بين ايرانيان و ملت‌هاي منطقه و آزادي‌خواهان جهان در حمايت از سپاه ايجاد کرد.
سيد حسين نقوي حسيني عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگوي ويژه خبري شبکه دوم سيما با اشاره به اقدام وقيحانه آمريکا مبني بر قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌هاي تروريستي گفت: اين اقدام آمريکا، اقدامي  زننده و بسيار زشت در عرصه بين الملل است، نمايندگان ملت به صورت يکپارچه همه با لباس پاسداران و سپاه وارد صحن علني مجلس شدند.
وي با بيان اينکه امروز همه جريانات سياسي فراکسيون‌ها، رئيس مجلس، همه جناح‌ها و جريانات مختلف، نمايندگان اقليت‌هاي مذهبي همه با هم طي اجماعي به صورت يکپارچه همصدا شدند افزود: نمايندگان با لباس متحد وارد صحن علني مجلس شدند تا به آمريکا و همه دنيا اين پيام را بدهيم که همه ما امروز پاسدار هستيم و همه ملت ايران پاسدار هستند.
اين عضو کميسيون امنيت ملي سياست خارجي مجلس با اشاره به اينکه سپاه برخاسته از متن توده‌هاي مردم است و در طي 40 سال گذشته مجاهدانه و با غيرت از ناموس کشور دفاع کرده است ادامه داد: امروزه دفاع آن‌ها براي ملت‌هاي ديگر دنيا نيز مثال زدني و الگو شده است لذا طبيعي است که چنين اقدامي با عکس العمل‌هاي جدي مواجه مي‌شود.
نقوي حسيني با اشاره به اينکه حاکميت آمريکا نوچه صهيونيست‌ها است گفت: در تاريخ ايالات متحده آمريکا رئيس‌جمهوري مانند ترامپ نداشتيم که هر آنچه را که صهيونيست‌ها مي‌خواهد را انجام دهد.
وي با اشاره به اينکه آمريکا حساب هلال احمر را بسته تا مانع از کمک‌هاي انسان دوستانه به ايران شود گفت: ما در مجلس 17 طرح را تهيه کرديم، در يک نقطه به صورت مشترک به اين نتيجه رسيديم که سنتکام گروه تروريستي شناخته شود.
*بايد از شکاف داخلي آمريکا بهره ببريم
نقوي حسيني عنوان کرد: در مجلس نهايتاً طرح 2 فوريتي مطرح شد که سنت کام به عنوان نيرو‌هاي تروريستي شناخته شود، ما در منطقه ظرفيت‌هاي زيادي داريم به طوري که اين ظرفيت‌ها بيش از ظرفيت‌هاي آمريکا است، کمک مستشاري ما در منطقه دماغ آمريکا را در سوريه و عراق به خاک ماليد، ترامپ با چراغ خاموش به عراق رفت، اما رئيس‌جمهور ما با استقبال رسمي مقامات اين کشور مواجه شد و لذا اين مسئله سبب عصبانيت آن‌ها شده است.
اين عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به اينکه يکي از ابزار‌هاي ما بايد بهره گيري از شکاف داخلي آمريکا باشد افزود: آمريکا به دنبال بهره‌گيري از شکاف‌هاي داخلي ايران است و اين موضوع را در تير رأس هدف خود قرار داده است به طوري که آن‌ها تبليغات گسترده عليه سپاه انجام دادند.
وي با اشاره به اينکه اين اقدام آمريکا سبب اجماع بيشتر در داخل کشور شده است خاطرنشان کرد: امروز همه به پاي سپاه ايستاده‌اند و اجماع جدي به وجود آمده است.
نقوي حسيني با اشاره به اين که ترامپ در انتخابات رياست جمهوري ادعاي بازگشت امپراتوري آمريکا را داشت گفت: اين اقدام آمريکا نه تنها در داخل کشور هيچ شکافي را ايجاد نکرد بلکه سبب وحدت و اجماع بيشتر شده است.
*حمايت يکپارچه ايران از سپاه يعني شکست بزرگ آمريکا
سردار ابوالفضل شکارچي سخنگوي ستاد کل نيرو‌هاي مسلح طي تماس تلفني با برنامه با اشاره به اينکه حرکت آمريکا در قرار دادن نام سپاه در ليست گروه‌هاي تروريستي به صورت نمادين است و هيچ اثري ندارد گفت: اگر امنيت در منطقه حاکم است به واسطه روحيه جهادي سپاه بوده است، آمريکا بايد پاسخگوي اين ماجراجويي باشد.
سردار شکارچي اقدام خصمانه رژيم آمريکا در تروريستي ناميدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را تصميمي احمقانه خواند و افزود: سپاه محبوب ملت ايران، کشور‌هاي مظلوم منطقه و کشور‌هاي آزادي خواه جهان است و انتظار بيشتر از اين از آمريکايي‌ها نداريم، امروز ملت ايران يکپارچه سپاهي شدند و از پاسداران انقلاب اسلامي حمايت کردند که اين شکست بسيار بزرگي براي امريکايي‌ها است.
سخنگوي ستاد کل نيرو‌هاي مسلح افزود: اقدام خصمانه رژيم آمريکا با هدف زمينه سازي براي انتخابات رژيم صهيونيستي، جبران شکست‌هاي پي در پي آمريکا در منطقه و کاهش شکاف بين مقامات آمريکايي و مردم اين کشور است.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از راه دانا، سردار شکارچي با بيان اينکه اکنون ناو‌ها و شناور‌هاي آمريکايي براي تردد در منطقه خليج فارس از شناور‌هاي سپاه پاسداران اجازه مي‌گيرند گفت: از امروز و بر اساس مصوبه مجلس و بيانيه شوراي عالي امنيت ملي، همه نيرو‌هاي آمريکايي در غرب آسيا و نيرو‌هاي منتسب به آن‌ها تروريسم هستند و اين ماجراجويي را بايد مقامات آمريکايي پاسخ دهند.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

اشراف دقيق اطلاعاتي سپاه قدس بر تحرکات تروريست‌ها

اشراف دقيق اطلاعاتي سپاه قدس بر تحرکات تروريست‌ها
خروج

سرويس سياسي: آنچه با تاييد هلاکت ابوبکر البغدادي توسط منابع داعشي مسلم مي‌شود اين است که عمر اين گروه تروريستي رو به پايان است و با توجه به نقش آمريکا، عربستان سعودي و رژيم صهيونيستي در تشکيل و حمايت مالي از اين گروه، بايد گفت که بار ديگر برنامه مثلث عربي، عبري و آمريکايي براي مديريت منطقه خاورميانه با شکست رو‌به‌رو شده است.

اقدام آمريکا اجماع ملي حمايت از سپاه ايجاد کرد

خروج

سرويس سياسي: ‌عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به اينکه اين اقدام آمريکا سبب اجماع بيشتر در داخل کشور شده است گفت: امروز همه به پاي سپاه ايستاده‌اند و اجماع جدي به وجود آمده است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها