عصر آذربایجان

گزارش خبر

ضعف مديريت در بليط‌فروشي مسابقات واليبال در اروميه مشهود است

1398/03/26

گروه خبر: نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي گفت: متاسفانه مسوولان بليط فروشي مسابقات را به خوبي مديريت نکردند و مردم از بليط فروشي اين مسابقات گلايه دارند.

سيدهادي بهادري اظهار کرد: ضعف مسوولان در فروش بليط مسابقات ليگ جهاني واليبال در اروميه باعث ايجاد شبهه در نحوه بليط فروشي شد و شيريني برد تيم ملي واليبال را با تلخي همراه کرد.
وي ادامه داد: با توجه به اينکه سالن 6 هزار نفري اروميه گنجايش خيل عظيم هواداران را ندارد، اما انتظار مي‌رود فروش بليط مسابقات به صورت عادلانه انجام شود.نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: احساس تبعيض بدتر از خود تبعيض بوده و متاسفانه مردم اروميه اين تبعيض را در نحوه فروش بليط مسابقات واليبال حس کردند.وي افزود: براي اعتراض به نحوه بليط فروشي مسابقات ملت‌هاي واليبال جهان، من اين مسابقات را در ميان مردم و از طريق تلويزيون‌هاي شهري تماشا مي‌کنم.
بهادري با انتقاد از تهيه بليط سفارشي برخي مسوولان براي آشنايان خود، خاطرنشان کرد: مردم اروميه عاشق واليبال هستند و برخي اخبار فضاي مجازي مبني بر پارتي بازي و ويژه خواري در بليط فروشي، کام تماشاگران و هواداران واليبال را در اروميه تلخ کرد.
وي با تمجيد از نحوه برقراي نظم توسط نيروهاي انتظامي و راهنمايي و رانندگي، بيان کرد: هزاران نفر از عاشقان واليبال نيز مسابقات را از سينماها و تلويزيون‌هاي شهري نصب شده در پارک‌ها، ميادين و معابر اروميه تماشا کردند که برقراري نظم توسط نيروي انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي ستودني است.
نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر ظرفيت بالاي شهر اروميه در ميزباني از مسابقات جهاني، يادآور شد: جو شهر نشان مي‌دهد که ظرفيت واليبال اروميه فراتر از آسيا بوده و اين شهر همواره توانايي ميزباني از بزرگ‌ترين رخداد‌هاي جهاني واليبال را دارا است.
وي اظهار کرد: تيم ملي ايران موافق شد مقتدرانه تيم ملي واليبال کانادا را شکست دهد و توانايي اين را دارد که تيم‌هاي واليبال روسيه و لهستان را نيز از پيش‌رو بردارد.
بهادري با انتقاد از سرعت کم ساخت ورزشگاه 15 هزار نفري اروميه، عنوان کرد: وزير ورزش و جوانان 3 سال است که قول تکميل و افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفري اروميه را مي‌دهد و به دليل عدم تحقق وعده‌هايش از او گله‌مند هستيم.
وي تصريح کرد: من جزو نمايندگاني بودم که به دليل عدم تحقق بسياري از وعده‌هاي وزير ورزش وجوانان، طرح استيضاح او را امضا کردم و جزو هشت نماينده‌اي هستم که امضاي خود را براي استضاح وزير پس نگرفته‌ام و پس نخواهم گرفت.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي گفت: از اراده وزير ورزش و جوانان نگران هستم و وزير ورزش و جوانان بايد به صورت جدي در تصميمات و نحوه اقدامات خود تجديد نظر کند.
وي بيان کرد: وزير ورزش و جوانان بايد در برابر تبعيض‌هايي که به دو تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز و نود اروميه و همچنين واليبال اين دو استان مي‌شود واکنش نشان دهد.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

ضعف مديريت در بليط‌فروشي مسابقات واليبال در اروميه مشهود است

خروج

گروه خبر: نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي گفت: متاسفانه مسوولان بليط فروشي مسابقات را به خوبي مديريت نکردند و مردم از بليط فروشي اين مسابقات گلايه دارند.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها