عصر آذربایجان

گزارش خبر

امروز منطق مذاکره مسخ شده است

1398/05/27

سرويس سياسي: فرمانده کل سپاه با بيان اينکه تنها راه نجات ما دوري از دشمن است، گفت: منطق مذاکره امروز ديگر مسخ شده و ملت مي‌دانند هرچه دشمن مي‌گويد نسخه شکست دادن ما است و او مذاکره را براي شکست ما مي‌خواهد.

 او از ما تسليم مي‌خواهد نه عزت، مذاکره راهي براي تسلط بيشتر دشمن است.سرلشکر حسين سلامي، فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در مراسم افتتاحيه 4500پروژه عمراني و محروميت‌زدايي آذربايجان غربي که به صورت ويدئو کنفرانس در حسينيه اعظم ثارالله اروميه برگزار شد، اظهار داشت: آذربايجان غربي خطه رزمندگي و جان نثاري مردان غيوري است که در دوران انقلاب اسلامي موجب ماندگاري انقلاب اسلامي شدند.
وي افزود: ديروز در بازديد از مرزهاي منطقه شاهد تغييرات دلنواز، چشم نواز، حيرت انگيز و باصلابت بوديم که چگونه فرزندان انقلابي اين ملت سينه ستبر کوه‌ها را شکافته‌اند و جاده‌ها را عبور داده اند تا راس قله‌هاي دست نايافتني برسند. تسخير و تسليم قله‌ها توسط نيروهاي مومن و رزمندگان اسلام باعث ايجاد امنيت پايدار، استقلال و عمت و امنيت سرزمين و شکوه تمدن محفوظ بماند.سرلشکر سلامي گفت: من به سهم خودم دست رزمندگان غيور و فداکار که با روحيه اميدبخش ايستاده‌اند و تنها پيامشان اين بود که «سلام ما را به رهبر برسانيد و بگوييد تا آخر ايستاده ايم» را مي‌بوسم. ايستادگي در برابر دشمناني که در تلاش براي نفوذ به درون ملت هستند رمز عزت و عظمت رزمندگان اين منطقه است.فرمانده کل سپاه ادامه داد: اينجا سرزمين تشييع جنازه سياست قدرت‌هاي بزرگ و به گورستان سپردن سناريوهاي بيگانگاني است که به تخريب نظام امنيت ملي کشور انديشيده‌اند. آذربايجان غربي مقر شکست آرزوهاي ?? ساله دشمنان اين مرز و بوم است.وي اظهار داشت: ما بر اساس ايمان، اسلام و ايران متحد هستيم و هيچ دشمني در هر مقياسي قادر به وارد آوردن کوچکترين آسيب بر پيکره اين امت واحده نيست. شکوه و بزرگي ما به عبور از مشکلات و نبرد با دشمنان بزرگ و متوقف نشدن در برابر دشمنان است. جهان امروز اعتلاي قدرن، فرهنگ و شوکت ملت ايران را ستايش مي‌کندسرلشکر سلامي گفت: همه جهان قدرتمند تصميم گرفته بود ايران را تجزيه و ملت را تسليم کند، اين سياست‌ها واقعي بودند اما در مقابل آن‌ها يک حقيقت زنده همانند نام امام کبير انقلاب(ره) وجود داشت. ملت ايران در پرتو ولايت رهبران بزرگشان با اسلام پيوندي برقرار کرده که بر همان اساس حقيقت زنده ايستادگي پايان ناپذير شکل گرفته است.وي با بيان اينکه هر تهديد دشمن به يک فرصت بزرگ تبديل شده تا ملت خود را به فرازهاي پيشرفت و اقتدار و عزت برساند، گفت: هرچه خواستند ملت را تحت فشار قرار دهند ملت به برکت نور ولايت فرصتي براي قدرتمند شدن ساخت. با وجود تحريم‌ها به پيشرفت‌هاي عظيم دست يافتيم و نشان داديم که بدون عبور از مرز تحريم‌ها نمي‌توان به اقتصاد شکوفا رسيد.
فرمانده کل سپاه با تأکيد براينکه رهبران دشمنان ما فاقد تدبير هستند و به همين دليل تمام انديشه هايشان اشتباه است، ادامه داد: مي‌خواستند با تقويت تکفيري‌ها به مقابله با انقلاب اسلامي برخيزند اما همه ديدند که چگونه اين اقدام باعث تعالي انقلاب اسلامي و شکست مرتجعان غربي در برابر حزب الله و جبهه مقاومت شد. شکل‌گيري جبهه مقاومت در برابر جبهه کفر نشان داد که چگونه مي‌توان با تفکر انقلابي در برابر زر و زور ايستاد. اين يک اشتباه بزرگ استراتژيک بود که نشانه بارز آيات قرآن است.وي گفت: ما آموخته‌ايم که بايد توليد کنيم، کشف کنيم و بدون تکيه بر بيگانگان براي خود باشيم. وحدت و پيوند قلب‌هايمان و تقسيم شادي‌هايمان در برابر تحريم‌ها موجب شده تا امروز مهندسان جوان کشور با الهام از نور ايمان در حال اختراع پيچيده ترين سيستم‌ها براي اداره کشپر هستند. خوداتکايي در اغلب عرصه‌ها اتفاق افتاده و براي ادامه حيات به هيچ کشوري وابسته نيستيم. تنها راه نجات ما دوري از دشمن و فاصله از اوست.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: منطق مذاکره امروز ديگر مسخ شده و ملت مي‌دانند هرچه دشمن مي‌گويد نسخه شکست دادن ما است و او مذاکره را براي شکست ما مي‌خواهد. او از ما تسليم مي‌خواهد نه عزت، مذاکره راهي براي تسلط بيشتر دشمن است.وي با بيان اينکه ملت مي‌داند دشمن دروغگو و فريبکار است و بازيابي اعتبارش را در بازگشت ملت از مقاومت مي‌داند، گفت: اين حقيقت را بايد درک کنيم که بايد ايستادگي کنيم چراکه قدرت اقتصادي، دفاعي و عزت ما در گرو ايستادگي است. آنچه امروز فرزندان ملت در قرارگاه حمزه(ع) و سپاه شهدا نشان مي‌دهند، نمادي از اتحاد ملت و مبارزه با فقر در کنار جستجوي امنيت است.سرلشکر سلامي اظهار داشت: ما در کنار تامين امنيت به پيشرفت، عزت، نشاط و آرامش زندگي مردمانمان مي‌انديشيم. ما امنيت را با فرهنگ، عزت و وفاق ملي گره زده‌ايم. امنيت امروز ما در کنار فيزيکي شامل درخشش روح نشاط و شادابي و تجلي روح ايمان در کلام و گفتار و رفتار مردمانمان است.به گزارش عصرآذربايجان به نقل از راه دانا، وي گفت: ما آموختيم که چگونه مي‌توان ايستاد و ايمن بود و جهاني شد. آموزه‌ها را تبديل به عمل مي‌کنيم و راه را همچنان ادامه مي‌دهيم و پرچم را هرگز بر زمين نمي‌گذاريم.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها