عصر آذربایجان

گزارش خبر

واقعيت قرص و کيک در برخي از شهرهاي آذربايجان غربي چه بود

1398/10/01

گروه گزارش: توطئه شيطاني جاسازي قرص‌هاي مختلف داخل کيک‌هاي توليدي ايران بخصوص محصولات چند توليد کننده معتبر به قطع کار دشمنان واقعي مردم و اقتصاد ايران است. يکي از اهداف حرکت غيرقابل قبول جاسازي قرص در کيک خوراکي که به‌دست مردم مي‌رسد اين است که بنگاه‌هاي توليدي با اعتبار کشور در نهايت توليد و اشتغال را هدف قرار داده و منجر به ضربه زدن به پيکره توليد داخل شود.

از اهداف مهم ديگر اين کار ايجاد ترس، دلهره و بي‌اعتمادي همراه بدبيني در طيف‌هاي وسيعي از افکار عمومي به ويژه والدين کودکان خردسال و مدرسه‌اي نسبت به محصولات خوراکي ايراني است.در واقع مي‌شود گفت ماجراي قرص‌هاي داخل کيک مويد اين موضوع است که دشمن جنگي تمام عيار را شروع کرده، لذا وظيفه ما در مقابل، دفاع و مقاومتي همه جانبه از طرف مردم و مسئولان است.رئيس دانشگاه علوم پزشکي آذربايجان غربي در اين رابطه مي‌گويد: قرص‌هاي موجود کشف شده در کيک‌هاي خوراکي در استان، ماده مخدر نبوده و نمونه مشاهده شده آن در اين استان هيوسين، استامينوفن و ايبوپروفن بوده است.جواد آقازاده مي‌افزايد: جاسازي قرص و کپسول در برخي کيک‌هاي برند ايراني به صورت عمدي و پس از کارخانه انجام شده و احتمالا يک اقدام براي تشويش اذهان عمومي بوده‌است. 
رئيس دانشگاه علوم پزشکي استان مي‌‌گويد: شرکت‌هايي که اين کيک‌ها را توليد مي‌کنند داراي پروانه فعاليت از وزارت بهداشت هستند و بطور قطع جاسازي اين قرص‌ها خارج از شبکه‌هاي توليد و توزيع انجام شده است.جواد آقازاده در تشريح موضوع مسموميت دانش آموزان اين استان مي‌افزايد: در پي انتشار خبر مسموميت تعدادي از دانش آموزان دختر به علت مصرف کيک‌هاي مشکوک در روستاي حاجي پيرلوي اروميه اقدامات تکميلي براي بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت و در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد که مسموميتي در کار نيست و در داخل کيک يکي از بچه‌ها قرصي پيدا شده بود که قرص هيوسين بوده است.آقازاده بيان مي‌کند: عامل اين بيماري‌هاي آني، بيشتر اضطراب و فشار رواني بوده که دانش‌آموزان را ترسانده بود.
وي مي‌افزايد: علاوه بر برخي استان‌هاي کشور، در آذربايجان‌غربي نيز سه مورد وجود قرص در کيک تاييد شده که شامل قرص‌هاي هيوسين، استامينوفن و ايبوپروفن بوده و به هيچ وجه مواد مخدر نبوده است.در جنگ کثيف دشمنان ملت، بدخواهان مردم غيور و بصير ايران اسلامي اين بار نقاب از چهره خبيث خود برداشته‌اند و مي خواهند هر چه در اتاق‌هاي فکر صهيونيستي خود انديشيده‌اند، جامه‌ عمل بپوشانند.ماکياول مي‌گفت هدف وسيله را توجيه مي‌کند. يعني اگر ديدي مردمي که اعتراض به حق دارند نمي خواهند بانک‌ها و فروشگاه‌ها، خانه و کاشانه خلق‌الله را آتش بزنند روح و روانشان را هدف بگير تا مجبور شوند با نابودگران همراه شوند.هر روز دروغي آميخته به کمي حقيقت در فضاي مجازي پراکنده مي‌شود سپس با انفعال برخي رسانه‌هاي وطني، مردم مشوش و مبهوت رها مي‌شوند.ترفندهاي شياطين بي‌شمارند، يک روز دانشمند ربايي مي‌کنند تا عالمان اين ملک را مقهور کنند.روز ديگر قرص در کيک و اغذيه کودکان معصوم جاساز مي‌کنند تا هم داعش وار در قلوب مردم رعب و وحشت بياندازند و هم با اعتبار زدايي از توليد داخل که اتفاقا جزو افتخارات صنايع داخلي است به اقتصاد و اشتغال ضربه‌اي مهلک وارد کنند. متاع خيانت به هم‌وطن چه ارزشي دارد که به خاطر ضربه به نظام اسلامي بايد با جان انسان‌ها معامله کرد؟پس از خبر پيدا شدن قرص درون کيک‌ها در اروميه از تکرار اين اتفاق در شهرهاي پيرانشهر، سردشت و اشنويه حاکي بود و در بحبوبه اين خبرها بود که مدير شبکه بهداشت و درمان مياندوآب نيز از بستري شدن 11 دانش آموز در اين شهرستان خبر داد.
*کنترل کامل بر اوضاع داريم
معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان غربي همان روز انتشار اخبار بستري شدن کودکان ضمن تاييد اين موضوع مي‌گويد: متأسفانه اين اتفاق صحت دارد ولي موضوع به خوبي مديريت شده است و هيچ خسارت نگران کننده‌اي در اين زمينه وجود نداشته است.علي مصطفوي مي افزايد: دستگاه‌هاي دولتي و مسئولان بيش از پيش به دنبال رسيدگي به اين موضوع هستند و تا رسيدن به نتيجه مطلوب نهايت تلاش خود را به کار خواهند گرفت.غربي‌ها و سرسپردگان داخلي آنان با چنين جنايات شنيع و خبيثانه جز بي آبرويي و رسوايي در دنيا و آخرت طرفي نخواهند بست.اين روزها لفافه‌هاي فريبکارانه ديپلماتيک در اظهارات دولتمردان حامي تروريست آمريکا کنار رفته و عريان و بي محابا از نفت عراق و سوريه سخن مي‌گويند!آري نقشه قرص‌هاي درون کيک ادامه‌ نقشه‌هاي ديگرشان در لبنان، يمن، نيجريه و عراق است. به پس‌مانده‌هاي بعثي، تکفيري لباس معترض پوشاندند تا نوجوان شانزده ساله عراقي را در ميادين بغداد آويزان و سلاخي کنند.طراحان ناامني و تجزيه کشورهاي خط مقاومت آرزو دارند و مي‌خواهند به جاي جاسازي قرص در کيک و کلوچه، ميادين تهران، تبريز و مشهد را جولانگاه قاتلان داعشي کنند.به گزارش عصرآذربايجان به نقل از تسنيم، بايد هوشيار بود و نقشه‌هاي دشمن را شناخت، اصلي ترين راهبرد دشمنان خدا سلب اعتماد مردم از عدالت و اقتدار نظام اسلامي است که جز با توکل به خدا و گوش جان سپردن به نداي رهبري معظم انقلاب خنثي نخواهد شد.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها