عصر آذربایجان

گزارش خبر

رشته واليبال روي برف در کشور راه‌اندازي مي‌شود

رشته واليبال روي برف در کشور راه‌اندازي مي‌شود

1399/07/27

گروه ورزشي : رييس فدراسيون واليبال از راه‌اندازي رشته ورزشي واليبال روي برف در مناطق سردسير و پر برف کشور خبر داد.

گروه ورزشي :  رييس فدراسيون واليبال از راه‌اندازي رشته ورزشي واليبال روي برف در مناطق سردسير و پر برف کشور خبر داد.

محمدرضا داورزني روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتي هيات واليبال استان اردبيل گفت: با توجه به تصميم فدراسيون جهاني براي برگزاري مسابقات واليبال روي برف در المپيک 2024  اين رشته ورزشي در کشور راه‌اندازي خواهد شد تا تيم ملي ايران در المپيک نماينده داشته باشد.وي از توجه ويژه فدراسيون به واليبال ساحلي نيز خبر داد و افزود: توسعه واليبال ساحلي از اولويت‌هاي فدراسيون واليبال است و براي همين خواستار توسعه اين رشته واليبال در شهرهاي ساحلي ايران هستيم.وي با اشاره به حضور 20 واليبالست کشورمان به عنوان لژيونر در ليگ‌هاي برتر جهان بيان کرد: اين باعث افتخار است که امروز بازيکنان ايراني در ليگ‌هاي معتبر واليبال جهان بازي مي‌کنند. رييس فدراسيون واليبال اظهارداشت: امروز فدراسيون جهاني اذعان مي‌کند که واليبال ايران در سال‌هاي اخير رشد چشمگيري داشته و يکي از قطب‌هاي واليبال در دنيا ايران است.
داورزني اضافه کرد: يکي از برنامه‌هاي فدراسيون جهاني اين است که واليبال رشته اول و محبوب ورزش شود و اين شدني است چرا که در بازي‌هاي المپيک بيشترين تماشاگر را رشته ورزشي واليبال دارد.
وي ادامه داد: واليبال رشته ورزشي جذاب و محبوبي در ايران است براي همين فدراسيون تلاش کرد براي ايجاد انگيزه در جوانان و نوجوانان اکثر استان‌ها در ليگ دسته يک تيم داشته باشند که اردبيل هم يکي از آنها است.
او با اشاره به تحريم ظالمانه دشمنان و وضع اقتصادي کشور گفت: امروز هزينه‌ها هشت برابر شده اما اعتقاد داريم واليبال از جمله رشته‌هاي ورزشي است که مي‌تواند به لحاظ تامين منابع و هزينه ها متکي به خود باشد.
رييس فدراسيون واليبال افزود: امروز فقط 20 درصد هزينه‌هاي واليبال را دولت به فدارسيون پرداخت مي‌کند و 80 درصد هزينه‌هاي را خود فدارسيون تامين مي‌کند و تلاش مي شود 100 در صد هزينه‌ها را خود فدارسيون تامين کرده و نيازي به کمک دولت نداشته باشد.
وي اضافه کرد: با توجه به اينکه حدود 50 درصد از جمعيت کشور را زنان تشکيل مي‌دهند بايد بستر و زيرساخت‌هاي ورزشي لازم براي بانوان نيز تامين شود تا آنها بدون دغدغه فعاليت ورزشي کنند.
 *فدارسيون موافق ميزباني اردبيل براي برگزاري مسابقات جهاني واليبال نوجوانان است
 داورزني همچنين با اشاره به زيرساخت‌هاي ورزشي اردبيل افزود: اين استان داراي قابيلت و پتانسيل‌هاي زيادي است و مي‌تواند ميزبان شايسته و خوبي براي برگزاري مسابقات جهاني زير 19 سال واليبال شود.وي اظهارداشت: با موافقت فدراسيون جهاني واليبال مسابقات جهاني نوجوانان با شرکت تيم ملي 20 کشور از پنج قاره قرار است در ايران برگزار شود که براي ميزباني استان اردبيل از اين مسابقات بايد کارشناسان فدارسيون جهاني واليبال نيز زيرساخت‌هاي ورزشي و اقامتي اردبيل را تاييد کنند.او گفت: اردبيل در سال‌هاي اخير ميزبان شايسته براي مسابقات قهرماني آسيا و ليگ جهاني واليبال بود و تمامي شرکت‌کنندگان و متوليان از نحوه ميزباني اين استان اعلام رضايت کردند.وي اضافه کرد: تماشاگران علاقه‌مند و پرذوق اردبيل و حضور آنها در سالن ورزشي و تشويق تيم ملي واليبال کشورمان در مسابقات قهرماني آسيا و ليگ جهاني نمايندگان فدارسيون جهاني را به وجد آورده بود.داورزني ادامه داد: با توجه به اقليم و آب و هوا، فيزيک بدني و استعدادها و پتانسيل‌هاي استان بدون‌شک با برنامه‌ريزي مناسب اردبيل در آينده حرف‌هاي زيادي در رشته ورزشي واليبال براي گفتن خواهد داشت.
به گزارش عصر آذربايجان به نقل از مهر ، در اين مجمع انتخاباتي پيمان مدرس با کسب 15 راي از مجموع 15 راي ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رييس جديد هيات واليبال استان اردبيل انتخاب شد.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها