عصر آذربایجان

گزارش خبر

ملت نظام و رهبری را هیچ وقت تنها نمی‌گذارند

ملت نظام و رهبری را هیچ وقت تنها نمی‌گذارند

1402/10/20

عصرآذربایجان-پیشکسوت دوران دفاع مقدس، گفت: ملت ایران در سخت‌ترین شرایط پشتیبان نظام و رهبری بوده و هیچ وقت این 2رکن را تنها نگذاشتند..

سردار رحيم‌ نوعي‌اقدم عصر امروز در يادواره شهداي کربلاي پنج در مسجد نواب صفوي اردبيل، اظهار داشت: ما بايد قدردان مردم و حضور گرم آنها در صحنه‌هاي مختلف باشيم و همواره خود را خدمتگزار و نوکر آنها بدانيم.

وي تصريح کرد: اين ملت 44 سال است که در حوادث مختلف پاي نظام و انقلاب بوده و همه تهديدها و فشارها را تحمل کردند و ضرورت دارد مسئولان در کنار رفع مطالبات آنها، تکريم و احترام به آحاد جامعه را مورد توجه قرار دهند.

پيشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: فرهنگ اسلامي و ديني حکم مي‌کند که با ديد احترام و ادب با مردم و ارباب رجوع رفتار کنيم، چرا که اين ملت کاري کردند که بعد از گذشت قرن‌ها آمريکا و ساير سردمداران استکباري وجبي از خاک اين کشور را نتوانسته غصب کند و در هشت سال دوران دفاع مقدس عظمت و عزت اين ملت در عصر معاصر حفظ شده است.

نوعي‌‌اقدم افزود: دشمن براي رخنه و تجاوز به خاک اين کشور خواب‌هاي پريشاني ديده بود که آخرين مورد اين يورش مربوط به هشت سال دفاع مقدس با تحريک صدام بود اما جالب اينکه فرزندان اين ملت کاري کردند که دشمن در گام‌هاي نخست زمين‌گير شد.

وي خاطرنشان کرد: شهدا امروز طلبکار و ما بدهکار آنها هستيم و نسل هاي آينده نيز بايد اين بدهي خود را به شايستگي در قالب انجام رسالت و وظايف خطير ادا کنند.

پيشکسوت دوران دفاع مقدس به شرايط کنوني جبهه مقاومت و پيروزي ملت غزه اشاره کرد و ادامه داد: صهيونيست‌ها در اين 90 روز نه تنها زمين‌گير شدند، بلکه در برابر پايداري مردم مظلوم غزه به هذيان‌گويي افتادند و هيچ وقت احساس نمي‌کردند با چنين مقاومتي روبه‌رو شوند.

نوعي‌اقدم اضافه کرد: ملت مظلوم غزه در اوج تحريم‌ها، تهديدها و يورش رژيم صهيونيستي به عنوان چهارمين ارتش قدرتمند جهان و اولين ارتش قدرتمند منطقه‌اي توانست مقاومت را در رأس امور قرار داده و اجازه ندهد تا يک جريان خاص در منطقه با رفتار و حرکات قلدرمابانه اهداف خود را به پيش براند.

وي قدرت‌نمايي جمهوري اسلامي ايران را در حوادث اخير به ويژه جريان سوريه و تقويت جبهه مقاومت يادآور شد و بيان کرد: تمام سردمداران غرب در جريان سوريه خواستند که اسد کنار برود، اما مقام معظم رهبري دستور داد که اسد بايد بماند و به همين خاطر ماند و امروز سوريه و ملت آن پيروز ميدان است.

پيشکسوت دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود يادآور شد: برخلاف صدام و قذافي که پشتش به سردمداران استکباري گرم بود، اسد پشتيباني عظيم همچون ولايت فقيه داشت و به همين خاطر توانست بر اجماع جهاني غلبه کند و پيروزي واقعي در منطقه رخ بدهد.

نوعي‌اقدم ياد و خاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سليماني را گرامي داشت و تصريح کرد: اين سردار با عظمت توانست لشگري قدرتمند عليه رژيم صهيونيستي و آمريکا تشکيل داده و ريشه و بن آنها را از بين ببرد.

وي گفت: امروز فروپاشي رژيم صهيونيستي بنا به پيش‌بيني مقام معظم رهبري نزديک‌تر از گذشته است و در طوفان الاقصي کمر اين رژيم شکسته و با هجوم صد درصدي حماس، اسرائيل بساط خود را از منطقه بر مي‌چيند.

فرمانده قرارگاه حضرت زينب (س) عاقبت جنگ غزه را پيروزي جبهه مقاومت و شکست سردمداران غرب و شرق اعلام کرد و افزود: اگر حزب الله لبنان با تمام توان وارد ميدان شود، اسرائيل حتي 10 روز نيز نمي‌‌تواند دوام بياورد و شکست او حتمي است.

نوعي‌اقدم به انتخابات و حساسيت مشارکت مردم اشاره کرد و ادامه داد: نظام جمهوري اسلامي ايران مردم پايه است و پايگاه عظيم خود را از مشارکت مردم دارد و قطعا حضور مردم در انتخابات مي‌تواند تجلي از قدرت‌نمايي جمهوري اسلامي ايران باشد.

وي خاطرنشان کرد: در اين چهار دهه خيلي‌ها تلاش کردند تا از داخل و خارج انتخابات را ميدان تاخت و تاز بر مبناي ارزشي و مردم‌سالاري ديني قرار دهند، اما شکست خورده و اين حقيقت روشن شده که مردم طرفدار نظام و مردم هستند.

پيشکسوت دوران دفاع مقدس به حساسيت انتخابات 11 اسفندماه اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبري نيز از همه آحاد جامعه خواستند تا با هر انگيزه و سليقه در انتخابات شرکت کرده و زمينه اعتلاي امنيت، اقتدار و عزت انقلاب اسلامي را با حضور در پاي صندوق‌هاي رأي فراهم آورند.

نوعي‌اقدم اضافه کرد: انتظار مي‌رود مسئولان استاني، هيئت نظارت و شوراي نگهبان با سعه‌صدر بيشتر با کانديداها رفتار کرده و زمينه مشارکت بالا را در انتخابات را فراهم کنند.

     

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها