عصر آذربایجان

گزارش خبر

فسادستیزی باید مهمترین شاخصه‌ مورد توجه رئیس جمهور آینده باشد

فسادستیزی باید مهمترین شاخصه‌ مورد توجه رئیس جمهور آینده باشد

1400/03/06

عصر آذربایجان- نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس با اشاره به اینکه "فسادستیزی و پایبندی به آرمان‌های انقلاب مهمترین شاخصه‌هایی است که رئیس جمهور آینده باید مدنظر داشته باشد" گفت: همچنین باید از ابتدا جلوی فساد در جامعه گرفته شود.

عصر آذربايجان- نماينده مردم پيرانشهر و سردشت در مجلس با اشاره به اينکه "فسادستيزي و پايبندي به آرمان‌هاي انقلاب مهمترين شاخصه‌هايي است که رئيس جمهور آينده بايد مدنظر داشته باشد" گفت: همچنين بايد از ابتدا جلوي فساد در جامعه گرفته شود.

کمال حسين‌پور ،با تاکيد بر اينکه در انتخابات 1400 بايد به دشمنان نظام ثابت کرد که همچنان پاي انقلاب اسلامي خواهيم ماند اظهار داشت: همچنين بايد در انتخابات پيش‌رو به دنيا نشان دهيم که همچنان آرمان‌هاي امام راحل(ره) را دنبال کرده و به عنوان نسل جديد در مقابل استکبار جهاني ايستادگي مي‌کنيم.

وي تصريح کرد: بي‌شک با وجود اين همه تحريم‌هايي که دشمنان بر کشورمان تحميل کرده‌اند، اما همچنان پاي اهداف بزرگ جمهوري اسلامي ايران خواهيم بود و مشارکت بالا نيز سبب افزايش مشروعيت نظام شده و از سوي ديگر انتخاب صحيح سبب برطرف کردن مشکلات فعلي و معيشتي کشورمان خواهد شد.

نماينده مردم پيرانشهر و سردشت در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه بايد در انتخابات پيش رو بيشتر به توان داخلي تاکيد شود افزود: متاسفانه از 8 سال گذشته نگاهمان به غرب بوده که چه زماني مذاکره مي‌کند و چه زماني قرار است رفع تحريم شود و بنابراين بايد در انتخاب خود به اين نکته توجه کنيم که کدام نامزد انتخاباتي بيشتر از همه به توان داخلي توجه کرده و به بحث رونق توليد تاکيد دارد، پس همانند ساليان گذشته نبايد به دنبال مذاکره باشيم بلکه بايد با تکيه بر نيروهاي جوان و بااستعداد کشور، مشکلات را برطرف کرد تا بار ديگر مردم در آسايش و امنيت زندگي کنند و همچنان سبب صدور انقلاب اسلامي به تمام دنيا باشيم.

وي با اشاره به اينکه بي‌ترديد نتيجه انتخاب مردم به خود بازخواهد گشت گفت: وضعيت معيشت مردم بستگي به اين انتخاب دارد و زماني که دست به انتخاب صحيح مي‌زنيم، در آن زمان دولت جوان حزب اللهي بر سر کار خواهد آمد و به بحث توليد و رونق توليد که از چندين سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامي بر آن تاکيد دارند توجه کرده و با تمام توان در جهت رفع مشکلات، با توجه به ظرفيت‌هاي داخلي حرکت مي‌کند و همين خود باعث برطرف شدن مشکلات کشور خواهد شد.

حسين‌پور تصريح کرد: بي‌ترديد روي کار آمدن دولت جوان، حزب اللهي، مومن و متخصص مشکلات داخلي را حل خواهد کرد به شرط اينکه نگاه به غرب نداشته باشيم؛ البته درست است که بايد با تمام دنيا مذاکره داشت، اما مذاکرات بايد براساس مصالح نظام و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي باشد و رهبر معظم انقلاب اسلامي بر اين موضوع تاکيد دارند که بايد به دولت جوان حزب اللهي راي داد.

وي در ادامه با تاکيد بر اينکه نخبگان، اساتيد دانشگاه، نمايندگان مجلس و معلمان وظيفه تشويق مردم به شرکت گسترده در انتخابات را دارند بيان کرد: نبايد اين فرصت را براي فرصت‌طلبان ايجاد کرد که با ايجاد تفرقه در ميان مردم، آنها را نسبت به انتخابات دلسرد کنند و علاوه بر آن نبايد در زمين دشمن بازي کرد چون برخي فريب‌خوردگان غرب مردم را نسبت به حضور گسترده مردم در انتخابات دلسرد مي‌کنند بنابراين بر نخبگان واجب است که با تشويق مردم در انتخابات و بيان شاخصه‌هاي دولت جوان حزب اللهي، کمک کنند که يک دولت حزب اللهي بر سر کار آيد تا مردم از  مشکلات فعلي نجات يافته و دغدغه رهبري نيز برطرف شود تا بار ديگر با عزت و اقتدار راه انقلاب را ادامه دهيم.

حسين‌پور با اشاره به اينکه فسادستيزي و پايبندي به آرمان‌هاي انقلاب مهمترين شاخصه‌هايي است که رئيس جمهور آينده بايد مدنظر داشته باشد گفت: همچنين بايد از ابتدا جلوي فساد گرفته شود، پس فسادستيزي و تصميماتي که داوطلب انتخاباتي در شرايط حساس گرفته و سابقه‌اي که از خود نشان داده يکي از معيارهاي اصلي مردم در انتخاب بايد باشد.

 

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها