عصر آذربایجان

گزارش خبر

دشمنان با جنگ ترکیبی به میدان آمده‌اند

فرمانده سپاه استان زنجان:

1401/06/07

عصر آذربايجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان گفت: رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی عنایت خداوند متعال و در رأس حکومت، امام(ره) و روحیه عاشورایی، جهادی و ولایتمداری ملت ایران بود.

عصر آذربايجان- فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج) زنجان گفت: رمز پيروزي نظام جمهوري اسلامي عنايت خداوند متعال و در رأس حکومت، امام(ره) و روحيه عاشورايي، جهادي و ولايتمداري ملت ايران بود.

به‌مناسبت روز بسيج کارمندي و هفته دولت مراسم گراميداشت ياد و خاطره 106 شهيد کارمند استان زنجان و شهداي دولت، صبح امروز با حضور سردار جهانبخش کرمي فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج) استان زنجان، ابوالفضل رفيعي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري زنجان و ديگر مسئولان استاني مراسم يادواره شهدا در ميدان صبحگاه سپاه استان برگزار شد.

در اين مراسم سردار جهانبخش کرمي فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج) استان زنجان، با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر اظهار داشت: اين شهيدان هميشه زنده هستند  و شهداي دفاع مقدس و مدافع حرم و ديگر شهداي نظام جمهوري اسلامي در هر صحنه‌اي به انقلاب خدمت و مجاهدت کردند.

وي با بيان اينکه خداوند متعال نعمت خود را به‌روي مجاهدان و اولياي خاص باز مي‌کند و به آن‌ها عنايت ويژه دارد، افزود: در برهه‌اي از زمان جبهه استکبار جنگي را آغاز کردند که مي‌توان گفت جنگ جهاني در جغرافياي کوچک بود و ملت ايران و شهدا هشت سال مقابل تمام دنيا ايستادگي کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج) استان زنجان با يادآوري اينکه هدف جنگ از بين بردن نظام  مقدس جمهوري اسلامي ايران بود اضافه کرد: شهدا با علم، يقين، بصيرت و با درک شرايط جان خود را در طَبق اخلاص گذاشته هشت سال جانانه مقابل دشمنان ايستادگي کردند.

وي تصريح کرد: هشت سال دفاع مقدس همه اقتدار، عزت، مجاهدت ملت ايران بود و صحنه‌هاي عاشورا را تکرار کردند و رمز پيروزي ملت ايران عنايت خداوند متعال و در رأس حکومت امام(ره) و روحيه عاشورايي‌، جهادي و ولايتمداري ملت ايران بود.

سردار کرمي با بيان اينکه شهدا و ملت ايران عاشورا را مَشق کردند، افزود: ملت ايران هشت سال دفاع مقدس را مشق کرده صحنه‌هاي تاريخي را به نمايش گذاشتند.

وي عنوان کرد: سفارش شهدا به ولايتمداري عاشورايي، دفاع از انقلاب اسلامي، ايستادگي و مقاومت مقابل جبهه استکبار و دشمنان اسلام و پياده کردن احکام الهي است.

فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج) استان زنجان، خاطرنشان کرد: سيره شهدا براي همه ما الگوست و سفارش تمام شهدا به ولايتمداري و مقاومت در برابر دشمنان است و ملت ايران نيز بيش از 43 سال است که عاشورايي مقابل استکبار ايستادگي مي‌کنند.

وي با تأکيد به اينکه بايد اين نعمت گرانقدر ملت ايران و اسلام که از اوجب واجبات و امانت شهدا است حفظ شود، اضافه کرد: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري، ملتي که اين همه مجاهدت و مقابل دشمنان اسلام ايستادند و مقاومت کردند، امروز شايسته هر نوع خدمت هستند که مسئولان بايد به بهترين شکل خدمت کنند.

سردار کرمي تصريح کرد: ما اگر مي‌خواهيم ثابت کنيم راه شهدا را ادامه مي‌دهيم بايد بسيجي‌‌وار شب و روز مثل شهدا خدمت کنيم.

وي با يادآوري  اينکه دشمنان با جنگ ترکيبي به ميدان آمده‌اند، گفت: بايد اين فتنه دشمنان را نيز در صحنه‌هاي مختلف خنثي کنيم که الحمدلله دشمن شکست خورده و ذليل شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج) استان زنجان با بيان اينکه "امروز بايد قدردان مجاهدان  و شهدا باشيم" افزود: امام خميني(ره)  فرمودند، اگر مسئولان نظام  از حمايت، پشتيباني و تقويت بسيج غفلت کنند به دام دشمنان اسلام خواهند افتاد و به آتش قهر الهي دچار خواهند شد.

وي عنوان کرد: بسيج جهان اسلام، به‌رهبري مقام‌ معظم رهبري در منطقه شکل گرفته است و در کشورهاي ديگر پوزه آمريکايي‌ها و صهيونيستي‌ها را به خاک ماليده‌اند.

سردار کرمي ابراز داشت: امروز به‌برکت خون شهدا در اوج عزت و اقتدار هستيم و بايد قدردان آنها باشيم و مقابل اراده ملت ايران همه مشکلات حل‌شدني است و دولت گام‌هاي بلندي براي حل مشکلات زمان حاضر برداشته است.

در ادامه ابوالفضل رفيعي، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري زنجان گفت: بسيج و تشکيل بسيج در اصل در ادامه راهبرد حضرت امام(ره) در راستاي مردمي کردن انقلاب اسلامي استمرار نظام مقدس جمهوري اسلامي بود.

وي ادامه داد: با تدبير امام(ره) شاهد هستيم اين نهاد مقدس و شجره طيبه برکات خود را در جامعه نشان مي‌دهد و به تقويت بُعد مردمي و مردم‌سالار کمک کرده است.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري زنجان بيان کرد: در هر زمان که بسيج به مسئله‌اي ورود کرده و در موقعيت‌هاي مختلف حضور داشته است مشکلات بزرگ به‌راحتي حل شده و يادآور اين نکته است که براي ادامه مسير و قدم گذاشتن در راه تمدن‌سازي که رهبري در بيانيه گام دوم اعلام کردند راهي جز اين نداريم.

وي با تأکيد به اينکه "با روحيه بسيجي و اين فرهنگ مي‌توانيم در مسير قله تمدن‌سازي حرکت کنيم" گفت: بسياري از مشکلات وجود دارند که صرفاً با روحيه بسيجي و حضور در ميدان و کار جهادي که از ويژگي‌هاي فرهنگ بسيجي است حل مي‌شود و بايد اين فرهنگ را ترويج دهيم.

رفيعي گفت: مي‌توان با اقدامات فرهنگي و عملي روحيه بسيجي را در کل بدنه اجراي دولت ايجاد و تقويت کرد زيرا با روحيه بسيجي مي توان مشکلات را حل کرد.

وي به موضوع کادرسازي اشاره کرد و گفت: ما شاهد بوديم در حوزه بسيج اين مهم اتفاق افتاده که در محلات، ادارات، سازمان‌ها کادرسازي شده است و بايد کنار وظايف و اقدامات انقلابي نيم‌نگاهي به کادرسازي داشته باشيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري زنجان گفت: ما نيازمند نتيجه لايه‌اي با روحيه جهادي و انقلابي در همه عرصه‌هاي نظام هستيم و تلاش مي‌کنيم حداکثر اميد و رضايتمندي را در مردم ايجاد کنيم.

وي گفت: دولت سيزدهم در راستاي اهداف اصلي نظام قدم برمي‌دارد و يکي از بزرگ‌ترين رويکرد دولت گفتمان با مردم و تکريم آنها و توجه به مشکلات مردم است و بايد به‌عنوان يک راهبرد در همه سياست‌گذاري‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي مورد توجه قرار گيرد، که خروجي آن موجب رضايت و تقويت مردم‌سالاري ديني خواهد شد.

در پايان مراسم از خانواده شهداي کارمند و فرماندهان پايگاه‌هاي بسيج تجليل و قدرداني شد.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها