عصر آذربایجان

گزارش خبر

بيش از چهار هزار تيم حمايتي و مراقبتي کرونا را کنترل مي کنند

بيش از چهار هزار تيم حمايتي و مراقبتي کرونا را کنترل مي کنند

1400/02/05

گروه خبر: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل گفت: بيش از چهار هزار و 447 تيم حمايتي و مراقبتي در مناطق مختلف استان اردبيل سعي در کمک و ياري رساندن به بيماران کرونايي و کنترل اين ويروس منحوس دارند.

گروه خبر:  معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل گفت: بيش از چهار هزار و 447 تيم حمايتي و مراقبتي در مناطق مختلف استان اردبيل سعي در کمک و ياري رساندن به بيماران کرونايي و کنترل اين ويروس منحوس دارند. الله شکر عبدي در جلسه قرارگاه طرح شهيد حاج قاسم سليماني در اردبيل اظهار کرد: به برکت طرح شهيد حاج قاسم سليماني در مهار بيماري کرونا موفقيت هاي خوبي را در پيک سوم شاهد بوديم و در پيک چهارم نيز در کنار دانشگاه علوم پزشکي و ساير مسئولان هستيم.
وي استان اردبيل را استان پيشرو و موفق در اجراي طرح شهيد حاج قاسم سليماني اعلام کرد و گفت: عمده برنامه ريزي انجام شده در قالب اين طرح غربالگري بيماران بوده که ما در قالب تيم هاي دو نفره حمايتي و 15 نفري مراقبتي سعي و تلاشمان بر اين بوده تا در خدمت عموم مردم باشيم.معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل تصريح کرد: تيم هاي دو نفره حمايتي سلامت پايگاه هاي بسيج در مجموع به تعداد چهار هزار و 200 تيم به صورت شبانه روزي در خدمت خانوارهاي شهري و روستايي هستند تا خدماتي را به آنها در قرنطينه خانگي و يا مراجعه به بيمارستان ها انجام دهند.
عبدي افزود: در کنار انجام تست هاي مختلف، 247 تيم 15 نفره مراقبتي نيز سعي مي کنند تا نياز خانواده ها و افراد درگير بيماري را تأمين کرده و حتي در منزل به کمک آنها بشتابند.
به گزارش  عصر آذربايجان به نقل از ايسنا، وي با بيان اينکه 98 درصد جمعيت استان در قالب اين طرح غربالگري شده و خدمات بهداشتي، درماني و کمک معيشتي به آنها ارائه شده است، خاطر نشان کرد: يک ميليون و 270 هزار نفر از جمعيت استان در قالب اين طرح غربالگري شده و در دور جديد سعي مي کنيم تا با تدارک امکانات و تجهيزات مناسب به مهار خيز چهارم کمک کنيم.
عبدي از توزيع 267 هزار بسته معيشتي بين نيازمندان به ارزش هر بسته 300 هزار تومان خبر داد و اضافه کرد: سپاه استان با کمک خيرين براي تهيه و توزيع اين بسته ها 96 ميليارد ريال هزينه کرده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل به تهيه و تدارک 24 نقاهتگاه در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: در اين نقاهتگاه ها يک هزار و 715 تخت براي بيماران کرونايي در نظر گرفته شده تا با قرنطينه آنها از گسترش بيماري و به نوعي شکستن زنجيره شيوع کرونا کاسته شود.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها