عصر آذربایجان

گزارش خبر

قاچاقچیان احشام در آذربایجان‌غربی ۱۶ میلیارد ریال جریمه شدند

قاچاقچیان احشام در آذربایجان‌غربی ۱۶ میلیارد ریال جریمه شدند

1400/06/23

عصر آذربایجان- مدیرکل تعزیرات حکومت آذربایجان‌‌غربی با بیان اینکه در پنج ماه نخست امسال تعداد 366فقره پرونده مربوط به قاچاق احشام در استان بوده است، گفت:میزان محکومیت صادر شده برای پرونده قاچاق احشام 16میلیارد و 11میلیون و 472هزار و 463ریال بود.

عصر آذربايجان- مديرکل تعزيرات حکومت آذربايجان‌‌غربي با بيان اينکه در پنج ماه نخست امسال تعداد 366فقره پرونده مربوط به قاچاق احشام در استان بوده است، گفت:ميزان محکوميت صادر شده براي پرونده قاچاق احشام 16ميليارد و 11ميليون و 472هزار و 463ريال بود.

با توجه به نامگذاري سال به نام توليد، پشتيباني‌ها و مانع‌زدايي‌ها، بايد تمامي ارگان‌ها و سازمان‌ها اين شعار را در اولويت کار خود قرار دهند.

بنابراين تعزيرات حکومتي نيز از اين امر مستثني نبوده و بايد با برنامه‌ريزي صورت گرفته مانع‌زدايي در حوزه اقتصادي را در برنامه کاري خود قرار دهد و يقيناً اقدامات اين اداره در زمينه برخورد با متخلفان به حوزه کسب و کار کمک مي‌کند تا زمينه تحقق شعار سال هموار شود.

مديرکل تعزيرات حکومتي آذربايجان‌‌غربي اظهارداشت: در راستاي تحقق شعار سال طي پنج ماه نخست امسال هفت هزار 868 فقره پرونده به ارزش سه ميليارد و 80  ميليارد و 295 ميليون و 957 هزار و 485 ريال  در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان وارد شعب تعزيرات حکومتي استان شده است.

محمد اقوامي افزود: از اين تعداد پرونده‌هاي ورودي به شعب تعزيرات حکومتي استان به هفت هزار و 712 فقره پرونده رسيدگي و حکم‌ مقتضي صادر شده است.

مديرکل تعزيرات حکومتي آذربايجان‌‌غربي بيان کرد: طي اين پنج ماه پنج هزار و 71 پرونده در حوزه کالا و خدمات توسط تعزيرات حکومتي استان به ارزش ريالي يک ميليارد و 596 ميليارد و 902 ميليون و 215 هزار و 424 ريال تشکيل شده است.

وي با بيان اينکه ميزان پرونده‌هاي ورودي در بخش کالا و خدمات هفت درصد کاهش داشته است، افزود: همچنين ميزان پرونده‌هاي ورودي در حوزه کالا و ارز هشت درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزايش داشته است.

اقوامي عنوان کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز در استان در مدت مذکور دو  هزار 475 پرونده تشکيل شده که براي اين تعداد پرونده بيش از يک ميليارد و 481 ميليون ريال محکوميت در نظر گرفته شده است.

وي عنوان کرد: در حوزه بهداشت، دارو و درمان نيز طي پنج ما نخست امسال 322 فقره پرونده به شعب تعزيرات حکومت استان وارد شده که از اين ميزان به 320 فقره پرونده رسيدگي شده است.

اقوامي گفت: ميزان پرونده‌هاي ورودي در حوزه بهداشت و درمان نسبت به مشابه سال گذشته 22 درصد افزايش داشته است.

وي به عمده تخلفات از سوي ظابطين نيز اشاره کرد و گفت: عمده تخلفات در اين مدت شامل، عدم درج قيمت، گران‌فروشي، تقلب، کم‌فروشي، عدم ارائه فاکتور خريد، تداخل صنفي، عرضه خارج از شبکه، ضرر و زيان وارده به اشخاص بوده است.

مديرکل تعزيرات حکومتي آذربايجان‌‌غربي با بيان اينکه در پنج ماه نخست سال 1400 تعداد 366 فقره پرونده مربوط به قاچاق احشام در استان بوده است، گفت: ميزان محکوميت صادر شده براي پرونده قاچاق احشام 16 ميليارد و 311 ميليون و 472 هزار و 463 ريال بوده است.

 

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها