عصر آذربایجان

گزارش خبر

تراکتور بايد همواره در جمع مدعيان ليگ‌برتر قرار گيرد

تراکتور بايد همواره در جمع مدعيان ليگ‌برتر قرار گيرد

1402/03/07

گروه ورزشي: مربي تيم فوتبال تراکتور با بيان اينکه، اين تيم همواره بايد مدعي اصلي قهرماني ليگ‌برتر باشد، گفت: پرسپوليس نتايج خوبي را در طول فصل کسب کرد و مستحق قهرماني بود.

گروه ورزشي: مربي تيم فوتبال تراکتور با بيان اينکه، اين تيم همواره بايد مدعي اصلي قهرماني ليگ‌برتر باشد، گفت: پرسپوليس نتايج خوبي را در طول فصل کسب کرد و مستحق قهرماني بود.
 محمد نصرتي اظهار کرد: از جزئيات حضور سه مربي خارجي در تراکتور اطلاع ندادم و اميدوارم در کادرفني تيم موفق باشند.
وي افزود: بابت باخت سنگين برابر استقلال عذرخواهي مي‌کنم، شرايط بازي آن‌طور نبود که با اختلاف شش گل بازنده باشيم و آن‌ روز، روز ما نبود، معتقدم نمي‌توان با نتيجه‌ي يک بازي عملکرد خوب تراکتور را پس از حضور پاکو خمس مورد ارزيابي قرار داد.
نصرتي در رابطه با عملکرد تراکتور در فصلي که گذشت، گفت: در ابتداي فصل قربان برديف با تفکرات و سبک خاص خودش به تراکتور آمد و چند ماه پس از آن پاکو خمس با سبکي متفاوت روي نيمکت اين تيم نشست، ابزار و بازيکنان موجود در تيم با تفکرات سرمربي اسپانيايي تراکتور هم خواني نداشتند، ولي اين سرمربي در پست برخي بازيکنان تغييراتي را ايجاد کرد و همچنين باعث شکوفايي چند بازيکن شد، که از جمله آن‌ها مي‌توان به؛ گستاوو واگنين و رضا اسدي اشاره کرد.
وي ادامه داد: به‌نظرم تراکتور در مجموع فصل خوبي را سپري کرد و حمايت‌ هاي خوبي از طرف مسئولان باشگاه انجام پذيرفت.
وي در پاسخ به اين سوال که چرا تراکتور در پنجره نيم‌فصل در پست‌هايي که با کمبود بازيکن باکيفيت مواجه بود، خريدهاي قابل توجهي را انجام نداده است؟ اذعان کرد: اين طبيعي است که بازيکنان باکيفيتي در بازار پنجره نيم‌فصل وجود نداشته باشند، براي نمونه "خايمه گومز" که يکي از خريدهاي نيم‌فصل محسوب مي‌شود،‌ نتوانست در شرايط ايده‌آل قرار گيرد و معتقدم تيم‌ها بايد در ابتداي فصل اقدام به خريد بازيکن کنند.مربي تراکتور با بيان اينکه پرسپوليس مستحق کسب عنوان قهرماني ليگ‌برتر بود، گفت: به قهرماني اين تيم احترام مي‌گذارم و اين تيم نتايج خوبي را در طول فصل به دست آورد.
نصرتي در واکنش به انتخاب رضا عنايتي به عنوان سرمربي تيم‌ملي اميد، توضيح داد: عنايتي در دوران مربيگري خود نتايج چندان خوب يا بدي را کسب نکرد و عملکرد اين سرمربي متوسط بوده است، به‌نظرم کسي که به عنوان سرمربي تيم‌ملي اميد انتخاب شده، بايد به بازي‌هاي برون‌مرزي و بين‌المللي اشرافيت داشته و با کار کردن با بازيکنان جوان آشنا باشد.
او ادامه داد: در بحث انتخاب‌ها همواره انتقاد وجود داشته است، اما اکنون باتوجه به اينکه، انتخاب انجام شده و اين موضوع يک بحث ملي است، بايد از عنايتي حمايت شود و براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم.
وي در  پاسخ به اين سوال که اگر رضا عنايتي به او پيشنهاد حضور در کادرفني تيم اميد را بدهد، قبول خواهد کرد يا خير، گفت: هرگز اين کار را انجام نمي‌دهم.نصرتي در پاسخ به اين‌ سوال که هدف تراکتور در فصل آينده چه خواهد بود؟ متذکر شد: تراکتور همواره بايد مدعي اصلي قهرماني باشد و فصل آينده نيز بدين گونه خواهد بود.
وي در واکنش به اظهارنظر برخي از کارشناسان فوتبال مبني بر اينکه تعدادي از بازيکنان حال حاضر تراکتور در حد و اندازه اين تيم نيستند، گفت: به نظر اين کارشناسان فوتبال احترام مي‌گذارم، اما نظر سرمربي تيم مهم است و بايد به نظر "پاکو خمس" احترام گذاشت.
به گزارش عصر آذربايجان به نقل از ايسنا،مربي تراکتور در واکنش به انتقادات پاکو خمس نسبت به کيفيت کم چمن ورزشگاه يادگارامام (ره)، خاطرنشان کرد: پاکو خمس يک سرمربي بين‌المللي است که در سطح اول فوتبال حضور داشته است، انتقادات وي در راستاي پيشرفت فوتبال کشورمان است و در اين خصوص با نظر خمس موافق هستم و مسئولان بايد انتقاداتش مورد بررسي قرار داد.
مربي تراکتور با بيان اينکه پرسپوليس مستحق کسب عنوان قهرماني ليگ‌برتر بود، گفت: به قهرماني اين تيم احترام مي‌گذارم و اين تيم نتايج خوبي را در طول فصل به دست آورد.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها