عصر آذربایجان

گزارش خبر

قهرماني تراکتوردر جام ملت‌ها دور از دسترس نيست

قهرماني تراکتوردر جام ملت‌ها دور از دسترس نيست

1402/06/19

گروه ورزشي:بازيکن پيشين تيم فوتبال تراکتور تبريز با اشاره به نتايج اين تيم در چهار هفته ابتدايي ليگ برتر فوتبال گفت: با شناختي که از سرمربي اسپانيايي اين تيم دارم قطعا تراکتور به کورس برمي‌گردد.

گروه ورزشي:بازيکن پيشين تيم فوتبال تراکتور تبريز با اشاره به نتايج اين تيم در چهار هفته ابتدايي ليگ برتر فوتبال گفت: با شناختي که از سرمربي اسپانيايي اين تيم دارم قطعا تراکتور به کورس برمي‌گردد.
به گزارش عصر آذربايجان، رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران پس از پايان هفته چهارم به دليل برگزاري بازي‌هاي دوستانه تيم ملي فوتبال ايران مقابل بلغارستان و آنگولا دچار وقفه شد تا باشگاه‌ها نقاط ضعف و قوت خود را پيدا کنند.
سيدمحسن حسيني در خصوص عملکرد تيم‌هاي مدعي قهرماني و همچنين صعود تراکتور با دو برد به رده‌هاي مياني جدول اظهار نظر کرد.
درباره تراکتور پيشگويي کرده بودم
پيشکسوت تيم تراکتور تبريز با اشاره به دو پيروزي اخير اين تيم در ليگ بيست و سوم گفت: پس از باخت‌هاي متوالي تراکتور به سپاهان، پرسپوليس و شارجه امارات پيش بيني کرده بودم آنها خيلي زود به اوج بر مي‌گردند و مي‌توانند با تفکرات پاکو خمز به موفقيت برسند.
تغييرات زيادي در جدول رخ مي‌دهد
حسيني درباره احتمال بازگشت تراکتور به جمع مدعيان ليگ برتر تاکيد کرد: نه تنها اين تيم بلکه فرايند بازي‌هاي فصل جاري نشان از ايجاد تغييرات گسترده در آينده دارد. قطعاً تيم‌ها در بالاي جدول جابجا خواهند شد. شک نکنيد تراکتور يکي از تيم‌هايي است که به زودي براي ماندن در صدر جدول مبارزه خواهد کرد.
خمز ديگر رحم نمي‌کند
حسيني در خصوص حمايت پاکوخمز از بازيکنان تراکتور پس از سه شکست در ابتداي فصل يادآور شد: آنچه من شنيده ام او حمايت همه جانبه از بازيکنانش دارد اما با هيچ کس تعارف ندارد. فکر مي‌کنم حالا که شناختش از بازيکنان بيشتر شده است ديگر به آنها رحم هم نخواهد کرد چون خودش و تمام دستيارانش مي‌دانند کسب جام يکي از اهداف مهم هواداران و مديران باشگاه در فصل جاري فوتبال ايران است.
برنامه تيم ملي فشرده است
او در خصوص بازي‌هاي دوستانه تيم ملي فوتبال ايران در شهريور و مهرماه سال جاري تصريح کرد: قطعاً برنامه فشرده براي تيم ملي تبيين شده است. من فکر مي‌کنم همين بازي‌هاي تنظيم شده مقابل بلغارستان، آنگولا و سپس حضور در تورنمنت اردن کمک لازم براي کسب موفقيت کند.
قهرماني در جام ملت‌ها دور از دسترس نيست
حسيني در پايان ضمن ابراز اميدواري نسبت به نتايج تيم ملي ايران در جام ملت‌هاي آسيا گفت: قبول دارم سرمايه گذاري بزرگي از سوي کشورهاي عربي و حتي ژاپن، کره جنوبي و استراليا براي موفقيت در جام ملت‌هاي آسيا انجام شده است اما نسل فعلي تيم ملي ايران با هماهنگي بيشتر و دوري از حاشيه مي‌تواند به جام برسد.
بايد به خاطر نام تراکتور بيشتر بجنگيم
مدافع تيم فوتبال تراکتور نيزگفت: بايد به خاطر نام بزرگ تراکتور بيشتر بجنگيم و تلاش کنيم. سيدمحمد حسيني نيز در گفتگويي اظهار کرد: شاکله اصلي تيم ما عوض شده و به همين دليل در بازي‌هاي ابتدايي فصل نتايج خوبي نگرفتيم. هماهنگ شدن بازيکنان زمان‌بر بود و عوض شدن بيش از 80 درصد نفرات بر سبک بازي بازيکنان قبلي هم تاثير گذار بود. در بازي مقابل استقلال خوزستان بهتر بوديم، پيروزي پرگل ميسر نشد، اما مهم کسب سه امتياز بود.
وي افزود: در حال حاضر تيم هماهنگ‌تر شده و به شخصيتي که استحقاقش را داشتيم رسيده‌ايم. معتقدم بعد از اتمام تعطيلات پيش‌رو و شروع مجدد مسابقات، تعادل تيم بيشتر حس خواهد شد.
او در رابطه با تعطيلي ليگ‌برتر گفت: پاکو خمس با تعطيلي ليگ خيلي موافق نيست، به نظرم اگر بازي ها ادامه‌دار بود مي‌توانستيم به روند خوب‌مان راحت‌تر ادامه دهيم و شرايط براي ما بهتر بود.
حسيني در خصوص عملکردش توضيح داد: اين فصل بازي چنداني به من نرسيده که اين موضوع به نظر شخصي پاکو خمس برمي‌گردد، اميدوارم بيشتر در ترکيب قرار گرفته و جواب اعتماد مربي و هواداران تراکتور را بدهم. فصل گذشته شرايط عالي بود و اميدوارم اين روند، امسال هم ادامه‌دار باشد.
مدافع تراکتور با بيان اينکه پرشورها هويت و اصالت اين باشگاه هستند، متذکر شد: هواداران از نتايج ابتداي فصل ناراضي بودند و بايد به آن‌ها حق داد، شايد انتظار نداشته باشيم هواداران عليه ما شعار دهند اما در برخي مواقع بايد حق را به هواداران دهيم. ما بايد به خاطر نام بزرگ تراکتور بيشتر بجنگيم و تلاش کنيم تا پرشورها همواره با شادي ورزشگاه را ترک کنند.
حسيني ادامه داد: قطعاً بايد جزو تيم هاي بالانشين جدول باشيم اما نمي‌خواهم با اين حرف‌ها فشاري روي خودم و تيم بگذارم، سعي مي‌کنيم بازي به بازي پيش برويم.
مدافع تراکتور خاطرنشان کرد: خمس هم از لحاظ اخلاقي و هم از نظر فني جزو مربيان با کيفيت حال حاضر فوتبال ايران است، او ثابت شده است و نيازي به تعريف و تمجيد من ندارد و اميدوارم تدوام حضورش در تراکتور به ساختار فوتبال ايران کمک کند.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها