عصر آذربایجان

گزارش خبر

ائمه جمعه ابزار جناح‌هاي سياسي نمي‌شوند

امام جمعه اردبيل:

1396/02/24

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: ائمه جمعه زبان گوياي ملت هستند آنها هميشه در اردوگاه مردم و در اختيار مصالح کلان کشور هستند و هيچ وقت خود را ابزار جناح‌هاي سياسي نمي‌کنند.

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: ائمه جمعه زبان گوياي ملت هستند آنها هميشه در اردوگاه مردم و در اختيار مصالح کلان کشور هستند و هيچ وقت خود را ابزار جناح‌هاي سياسي نمي‌کنند.
آيت‌الله سيد حسن عاملي در خطبه‌هاي هفته گذشته نماز جمعه استان اردبيل اظهار کرد: ائمه جمعه در هر دولت عيبي ببينند بيان مي‌کنند و روحاني درباري نمي‌شوند آنها به جايگاه امامت جمعه و به لباس مقدس مقدس و نقش خطير و تاريخي روحانيت خيانت نمي‌کنند مستقل بوده‌اند و مستقل خواهند ماند. نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري در تبيين اوصاف رئيس جمهور آرماني گفت: يک کانديداي آرماني بايد در دادن وعده دقت کند و توقع بالا درست نکند آينده اقتصادي کشور احتياج به تلاش‌هاي سياسي بسيار مضاعفي دارد و به سادگي قابل حل نيست اولا امکان انتقال پول وجود ندارد آمريکا ايران را از معاملات دلاري منع کرده است.
عاملي افزود: مجلس نمايندگان آمريکا طرح ممنوعيت پرداخت پول نقد به دولت ايران بدون اطلاع کنگره را با 254 راي موافق و 163 راي مخالف تصويب کرده است و  امکان سرمايه‌گذاري خارجي هم نيست و همه از عقوبت آمريکا مي‌ترسند و امکان همکاري بانک‌هاي خارجي هم نيست و بعد از جريمه شدن چند بانک توسط آمريکا همه خود را کنار کشيدند. وي ادامه داد: از طرفي دولت ما در چند ماه اخير زير بار تعهدهاي بسيار سنگين رفته است بنابراين هر دولتي انتخاب شود گرفتاري‌هاي فراوان دارد و احتمالا دولت منتخب اگر توان اجراي اقتصاد مقاومتي را نداشته باشد شعار »نمي‌گذارند« را تکرار خواهد کرد. رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان اردبيل عنوان کرد: شرط دوم براي رئيس جمهور آرماني اين است که تبليغات آرماني داشته باشد نگويد هدف وسيله را توجيه مي‌کند. عاملي بيان کرد: فعال کردن گسل‌هاي قومي و مذهبي و يا روشن کردن چراغ سبز براي اباحي‌گري يا دادن شعارهاي پوپوليستي و مطرح کردن شعارهاي شاذ ديني و سياسي و ايجاد دعوا و اختلافات جديد بين نيروهاي سياسي، زير پا گذاشتن منافع ملي و خطوط قرمز نظام و استخدام عواطف از راه‌هاي نامشروع در شأن کانديداي ملت بزرگ ايران و تاريخ کهن و تمدن ما نيست و اگر کسي با اين شعارها پيروز شود، طبق فرمايش اميرالمؤمنين او مغلوب است نه غالب. وي افزود: در تبليغات نبايد کشور ما در جايگاه متهم قرار گيرد و در عرصه جهاني ما بايد هميشه مدعي باشيم آن زمان مُرديم که در جايگاه متهم قرارگرفتيم و منفعل گشتيم. به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، وي يادآور شد: حضرت امام در طول تاريخ حتي يک بار در برابر دشمن اظهار ضعف نکردند و فرمودند »و الله به عمرم نترسيدم« و همينطور است خلف صالح او مقام معظم رهبري.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

گروه‌هاي تکفيري توسط آمريکا و با کمک آل سعود فرماندهي مي‌شوند

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: کشورهاي اسلامي همگي با يک دشمن مشترک به نام گروه‌هاي تکفيري و در راس آنها داعش روبه‌رو هستند که استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌المللي صحنه گرداني آنها را با کمک آل‌سعود و مزدوران منطقه‌اي‌شان برعهده دارند.

خط مقاومت در منطقه شکست‌ناپذير است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه و امام جمعه اردبيل گفت: برخلاف نظر آمريکايي‌ها و برخي کشورها در باب حضور ايران در جنوب عراق بايد به صراحت گفت که اين حضور همراه با معنويت و اقبال خود عراقي‌هاست و به هيچ وجه با اسلحه و زور نيست.

آمريکايي‌ها نمي‌توانند مدعي دموکراسي در دنيا باشند

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: رأي به ترامپ افتضاح براي آمريکايي‌ها بود چرا که آنها ديگر نمي‌توانند مدعي دموکراسي در دنيا باشند.

دولت و مجلس به نقض برجام از سوي آمريکا واکنش نشان دهند

امام جمعه اردبيل:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: از دولت انتظار مي‌رود در برخورد با صاحبان حقوق‌هاي نجومي خارج از نوبت و در اسرع وقت پرونده‌هايي را تشکيل و آن را تحويل مراجع قضايي دهند.

نمايندگان مجلس و دولت براي نرخ گاز در مناطق سردسير تصميم‌گيري کنند

امام جمعه اردبيل:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اردبيل از نمايندگان مجلس و دولت خواست به خاطر شدت برودت هوا در مناطق سردسير و مصرف بيشتر گاز، براي برخورداري از تخفيف ويژه در نرخ گاز تصميم‌گيري نمايند.

9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: 9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي در کشور بود.

اتصال راه‌آهن آذربايجان به استان موجب توسعه در منطقه مي‌شود

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل از دستور اخير دولت مبني بر ممنوعيت تخريب خانه‌هاي خريداري شده حريم شيخ صفي به شدت انتقاد کرد و گفت: با وجود کارگزاراني که چنين تصميماتي را به دولت القاء مي‌کنند، دولت محترم احتياج به هيچ دشمن ديگري ندارد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت و از دشمنان سر سخت صهيونيسم بود.

ترامپ دستورات خطرناکي براي اقتصاد و حقوق بشر صادر مي‌کند

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: ترامپ به سرعت در حال محقق کردن وعده‌هاي انتخاباتي خود است و دستوراتي که براي اقتصاد و امنيت جهاني و حقوق بشر خطرناک است، صادر مي‌کند.

حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است.

ترامپ نمادي از واقع‌گرايي آمريکا و برخاسته از واقعيت‌هاي موجود در اين کشور است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: ترامپ که سرنوشت اقتصاد، امنيت و فرهنگ دنيا را به دست گرفته نمادي از واقع‌گرايي آمريکا و برخاسته از واقعيت‌هاي موجود دراين کشور است.

کوچکترين امکان تقلب و تخلف در انتخابات کشور وجود ندارد

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: هر کس در صحت انتخابات جمهوري اسلامي ترديد ايجاد کند ظلم وحشتناک به مردم، نظام اسلامي و به کشور کرده و اين امر، تحميل بدترين هزينه به ملت و جايگاه بين‌المللي کشور است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها