عصر آذربایجان

گزارش خبر

پايتخت واليبال آسيا در تدارک يک ميزباني شايسته

پايتخت واليبال آسيا در تدارک يک ميزباني شايسته

1402/05/22

گروه ورزشي: کمتر از چند روز به برگزاري مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا به ميزباني اروميه باقي مانده است و شهر عاشقان واليبال و پايتخت واليبال آسيا آماده ميزباني از نمايندگان 18 کشور آسيايي است.

گروه ورزشي: کمتر از چند روز به برگزاري مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا به ميزباني اروميه باقي مانده است و شهر عاشقان واليبال و پايتخت واليبال آسيا آماده ميزباني از نمايندگان 18 کشور آسيايي است.
از چند ماه قبل که ميزباني بيست و دومين دوره رقابت هاي واليبال قهرماني مردان آسيا به اروميه نهايي و تصويب شد علاوه بر شور و شوق مردم واليبال دوست اروميه، مسئولان ورزشي و سياسي استان برنامه ريزي هايي براي برگزاري مطلوب و با کيفيت اين مسابقات را شروع کرده اند تا شاهد يک ميزباني با کيفيت  و در تراز جهاني از طرف اروميه باشيم.ارميه با دارا بودن ظرفيت ها و زيرساخت هاي لازم براي يک ميزباني با کيفيت و مطلوب  و همچنين ميزباني شايسته در رقابت هاي ليگ ملت هاي واليبال در سال 97و AVCکاپ در سال 89 نشان داده شرايط و توانايي برگزاري و ميزباني از رقابت هاي بين المللي را دارد.
معاون سياسي و اجتماعي استانداري آذربايجان غربي در جلسه هماهنگي کميته ستاد بيست و دومين دوره مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا افزود: زير ساخت هاي لازم براي ميزباني از مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا فراهم شده است.
ابراهيمي با تاکيد به اينکه ورزشگاه 6هزار نفري و 3هزار نفري آهندوست اروميه براي برگزاري مسابقات آماده شده و نواقص آن ها برطرف شده است، تصريح کرد: در اين دوره از مسابقات  ??کشور اعلام حضور کرده اند که يک فرصت براي شناساندن ظرفيت هاي ورزشي،فرهنگي استان است.
ابراهيمي با اشاره به اينکه اروميه 28 مرداد لغايت 4شهريور ماه ميزبان مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا است، اظهار کرد: هماهنگي ها و اقدامات لازم انجام شده تا اين مسابقات به نحو شايسته در استان برگزار شود.مدير کل ورزش و جوانان آذربايجان غربي در گفت وگو با ايسنا درخصوص آمادگي براي ميزباني مسابقات واليبال افزود: طي دو روز آينده فرآيند نصب کفپوش هاي سالن هاي غدير و شهيد آهندوست به پايان مي‌رسد ، ضمن اينکه تعويض صندلي هاي شکسته ، تعميرات مربوط به رختکن ها و سرويس هاي بهداشتي و کارهاي جزئي هم به زودي به اتمام خواهد رسيد تا سالن ها آماده ميزباني باشند.
سجاد بيرامي در مورد پوستر بيست و دومين دوره مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا تصريح کرد: هفته‌ي آينده و طي مراسمي از پوستر رسمي مسابقات رونمايي خواهيم کرد.
وي بااشاره به اينکه تيم ملي ايران از 14 مرداد براي برگزاري اردو وارد اروميه شده، خاطرنشان کرد : سعي داريم با هماهنگي‌ فدراسيون واليبال ايران و آسيا در حاشيه ي برگزاري مسابقات از پيشکسوتان که سرمايه هاي اصلي ورزش اين استان هستند تقدير کنيم .
مدير کل ورزش و جوانان آذربايجان غربي خاطر نشان کرد: همکاري ، اتحاد و همدلي مثال زدني در اين ميزباني بزرگ نقطه ي عطف اين مسابقات است و تمام سعي خود را خواهيم کرد که با کار تيمي ميزباني تاريخي را رقم بزنيم.
رئيس هيئت واليبال آذربايجان غربي با بيان اينکه بيست و دومين دوره مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا از 28 مرداد لغايت 4 شهريور ماه به ميزباني شهر اروميه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: با هماهنگي هاي انجام شده کاروان تيم ملي واليبال ايران از روز شنبه 174 مرداد وارد شهر اروميه ميزبان بيست و دومين دوره مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا شده و اردوي تيم ملي واليبال ايران از روز 15 مرداد ماه به ميزباني سالن غدير اروميه آغاز خشد .
پيمان رضايي ياد آورشد: سعي شد تا زمان آغاز اردوي تيم ملي واليبال مراحل آماده سازي سالن ها را به اتمام برسانيم‌ ، ضمن اينکه کفپوش استاندارد مسابقات نيز ظرف دو روز آينده در سالن‌ها نصب خواهد شد تا اردوي تيم ملي واليبال ايران در بهترين شرايط برگزاري شود و همه ي شرايط براي ميزباني خوب در اين مسابقات مهيا شود.وي در مورد حضور تيم ها در اروميه خاطر نشان کرد : طبق هماهنگي هاي انجام شده با فدراسيون واليبال تيم هاي پاکستان و عراق زودتر از ساير تيم ها وارد اروميه خواهند شد تا بازي‌هاي تدارکاتي برگزار کنند.
ناظر کميته آماده سازي، فني و عمراني محل برگزاري مسابقات در گفت وگو با ايسنا در خصوص نحوه آماده سازي سالن هاي ورزشي اروميه براي برگزاري مسابقات واليبال مردان آسيا، گفت: سالن ? هزار نفري شهيدان آهندوست در زمان کرونا به منظور انجام واکسيناسسيون در اختيار ستاد مديريت و مقابله با کرونا و دانشگاه علوم‌پزشکي قرار گرفته بود، که کفپوش آن با مشکلات زيادي مواجه شده است به همين منظور کفپوش جديد استانداردي براي آن تهيه شد.
ناظر کميته آماده سازي، فني و عمراني محل برگزاري مسابقات با اشاره به قرار دادن سيستم هاي سرمايشي و تهويه هواي بروز در سالن ها، يادآور شد: 2 دستگاه چيلر براي تهويه و متبوع کردن هواي سالن ها حداکثر ظرف  2 روز آتي نصب خواهند شد.عباسي در خصوص روند آماده سازي سالن 6000 نفري غدير نيز اظهارکرد: سالن غدير وضعيت نسبتاً مطلوبي دارد و کفپوش آن با کفپوش مخصوص مسابقات تعويض شده است.
وي در  ادامه به مشکلات شيرآلات سرويس هاي بهداشتي اشاره کرد و گفت: اين مشکلات به طور کامل رفع شده و همچنين جايگاه ويژه خبرنگاران و گزارشگران نيز طي چند روز آينده آماده خواهند شد.
عباسي در پايان خاطرنشان کرد: دوربين هاي ويدئو چک و اسکوبرد نيز تهيه شده و طي چند روز آينده آماده نصب در محل مسابقات است.
به گزارش عصر آذربايجان به نقل ازايسنا، ميزباني برنامه ريزي شده و مطلوب رقابت هاي مهم ورزشي همچون واليبال در کنار حفظ جايگاه ورزشي ايران در دنيا، نقش بسزايي در بحث گردشگري ايفا مي کند چرا که اين رقابت ها يک دريچه اي است که ظرفيت ها و قابليت هاي شهر ميزبان را به دنيا معرفي وتبيين مي کند بنابراين هماهنگي و همکاري تمامي دستگاه هاي مربوطه براي برگزاري مسابقات اين چنيني ضروري است.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها