عصر آذربایجان

گزارش خبر

اخیرا وزیر خزانه‌داری آمریکا متولی جنگ مستقیم با ایران شد

اخیرا وزیر خزانه‌داری آمریکا متولی جنگ مستقیم با ایران شد

1402/11/18

آراز خبر-جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در این 45سال آمریکا و سران خبیث غرب نه تنها ذره‌ای از دشمنی خود کم نکردند بلکه روز به روز بر انواع توطئه‌ها و حیله‌های خود افزوده‌اند به طوری که اخیرا وزیر خزانه‌داری آمریکا متولی جنگ مستقیم با ایران شده است.

 سردار علي فدوي ‌در آيين افتتاح پروژه‌هاي آبرساني موقعيت شهيد محمد مرادجو در اردبيل، اظهار داشت: شيطنت دشمنان از همان فرداي 22 بهمن عليه انقلاب اسلامي آغاز شد که قائله کردستان از جمله اين حوادث بود که نه تنها ماهيت پليد دشمنان را نشان داد بلکه هشداري براي همه مردم بود تا مراقب حيله‌ها و توطئه‌هاي دشمنان باشند.

وي تصريح کرد: در اين 45 سال آمريکا و سران خبيث غرب نه تنها ذره‌اي از دشمني خود کم نکردند بلکه روز به روز بر انواع توطئه‌ها و حيله‌هاي خود افزوده‌اند به طوري که اخيرا وزير خزانه‌داري آمريکا متولي جنگ مستقيم با ايران شده است.

جانشين فرمانده سپاه پاسداران گفت: آمريکا به صراحت اعلام مي‌کند که چشم ديدن انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن را ندارد و در اين شرايط تکليف همه در آگاهي و بصيرت بيشتر روشن است و نبايد دچار غفلت و يا بي‌توجهي شويم.

فدوي افزود: دشمن مي داند که انقلاب اسلامي در مسير عزت روزافزون قرار گرفته و زمينه پيروزي‌هاي پي ‌در ‌پي فراهم است و به همين دليل به انواع کارشکني‌‌ها دست مي‌زند تا اين انقلاب و مسير عزت‌آفرين آن را متوقف سازد.

وي انجام تکاليف را در مسير اعتلاي نظام اسلامي به همگان توصيه کرد و ادامه داد: در کنار همه پيشرفت‌ها، امروز اقتدار دفاعي و نظامي کشور ما خاري بر چشم دشمنان بوده و آنها نمي‌توانند اين عزت و ابهت انقلاب اسلامي را مشاهده کنند.

جانشين فرمانده سپاه پاسداران در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان کرد: اين کشور نه تنها در عرصه نظامي بلکه در عرصه علم و فناوري‌هاي جديد نيز توانسته به پيشرفت‌هاي محيرالعقولي دست پيدا کند و قطعا در رسيدن به استقلال اقتصادي نيز تلاش و همت دولتمردان و مسئولان پاسخ خواهد داد.

فدوي اضافه کرد: در اين 45 سال حتي يک 24 ساعت خدمت را از دست نداده‌ايم و همواره تلاش مسئولان و خادمان اين کشور بر اين بوده تا ملت سربلند ايران در عزت کامل باشند.

وي به نزديکي يوم‌الله 22 بهمن و انتخابات 11 اسفند اشاره کرد و گفت: يوم‌الله 22 بهمن روز تجلي وحدت و همگرايي ملي است که اين خود نمايشي از قدرت جمهوري اسلامي ايران در برابر بدخواهان خواهد بود.

جانشين فرمانده سپاه پاسداران بيان کرد: تمام تلاش دشمن بر اين است تا فضاي انتخاباتي کشور را سرد نشان دهد در حالي که روز به روز بر گرماي انتخابات و افزايش مشارکت مردم افزوده مي‌شود و قطعا دشمن در اين 2 عرصه هدف‌گذاري شده نيز با شکستي سهمگين روبه‌رو خواهد شد.

فدوي به ارزش و اهميت خدمت به مردم به عنوان عبادتي عظيم اشاره کرد و افزود: کل عبادت‌هاي فردي و اجتماعي جامعه يک طرف ولي عبادت خدمت به مردم و نوکري آنها شيريني و حلاوتي خاص دارد.

وي در ادامه سخنان خود يادآور شد: خداوند متعالي همه انبيا و اولياي الهي را مأمور کرده تا انسان‌ها را از نرسيدن به بهشت برحذر دارند چرا که ذات و حقيقت انسان‌ها جاي گرفتن در بهشت برين است.

جانشين فرمانده سپاه پاسداران با بيان اينکه پيامبران و ائمه هدي آمده‌اند تا بشريت را در مسير سعادت روزافزون هدايت کنند، تصريح کرد: برترين اين عبادت‌ها خدمت به خلق است که در سنگر جمهوري اسلامي ايران و عرصه‌هاي مختلف نمود و نشانه آن را مي‌بينيم.

فدوي خاطرنشان کرد: خداوند به آن کساني انصاف دهد که اسباب برچيدن جهاد سازندگي را بعد از دوران دفاع مقدس رقم زدند در حالي که اين کشور در مسير سازندگي و پيشرفت نيازي به چنين مجموعه‌هايي داشت که امروز در قالب بسيج سازندگي نمونه‌اي از اين محروميت‌زدايي‌ها را شاهد هستيم.

جانشين فرمانده سپاه پاسداران آبرساني به روستاها و مناطق محروم، خانه‌‌سازي و توسعه مراکز بهداشتي را از جمله اقدامات و فعاليت‌هاي بسيج سازندگي اعلام کرد و ادامه داد: با امضاي تفاهمنامه‌اي اين مجموعه به زودي طرح‌هاي آبخيزداري، آبخوان‌داري و ديگر طرح‌هاي حوزه کشاورزي را اجرايي مي‌کند تا کشور در بخش کشاورزي و توليدات متنوع بتواند سربلند عمل کند.

به گزارش تسنيم، همزمان با سفر جانشين سپاه پاسداران در کنار افتتاح پروژه‌هاي آبرساني و ديگر طرح‌هاي محروميت‌زدايي بسيج سازندگي استان، ديدار با خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران نيز انجام شد.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها