عصر آذربایجان

گزارش خبر

نماينده پايتخت واليبال آسيا آماده پيروزي

نماينده پايتخت واليبال آسيا آماده پيروزي

1403/07/15

گروه ورزشي: تيم واليبال شهرداري اروميه که در فصل گذشته توانست در رده سوم ليگ برتر جاي گيرد، امسال نيز آماده حضور در ليگ برتر شده، ليگي که 13 تيمي است و تيم ها هرکدام، يک هفته از 13 هفته را استراحت خواهند داشت. سي و هشتمين دوره ليگ برتر واليبال باشگاه هاي کشور، امسال با حضور 13 تيم برگزار مي شود و برنامه آن هم مشخص شده است.


تيم واليبال شهرداري اروميه در فصل گذشته با سيدعباسي، ليگ را آغاز کرد و در ادامه با عبدالرضا عليزاده و پووش ضعف هاي خود توانست وضعيت بهتري پيداکند و در مرحله پلي آف نيز بازي هاي خوبي از خود نشان داد و در رده سوم ايستاد.
اين تيم امسال نيز از اواسط تابستان، تمرين هاي خود را در سالن 6 هزار نفري غدير اروميه آغاز کرد و با استفاده بيشتر از ظرفيت بازيکنان بومي و توانمند، توانسته خود را براي حضور در ليگ برتر آماده کند.طبق برنامه اي که از سوي فدراسيون واليبال جمهوري اسلامي ايران داده شده، رقابت هاي دور رفت ليگ برتر از يازدهم مهرماه آغاز مي شود و تا چهاردهم آذر ادامه خواهد داشت که در اين 64 روز، 13 هفته برگزار خواهد شد.تيم واليبال شهرداري اروميه در اين 13 هفته، علاوه بر استراحت در هفته چهارم مسابقات، هفت هفته ميزبان خواهد بود و پنج هفته نيز در شهرهاي نور مازندران، اصفهان، رفسنجان، سيرجان و اردکان به مصاف رقبا خواهد رفت.
در فصل جديد ليگ برتر واليبال باشگاه هاي کشور علاوه بر شهرداري اروميه تيم هاي شهداب يزد، مهرگان نور، پيکان تهران، صنعتگران اميد، سپهرصدراي مشهد، طبيعت، مس رفسنجان، گيتي پسند اصفهان، سايپاي تهران، چادرملوي اردکان و پاس گرگان حضور دارند.شهرداري اروميه به ترتيب در هفته هاي اول تا سيزدهم با سپهر صدراي مشهد در اروميه، مهرگان نور در مازندران، شهداب يزد در اروميه، گيتي پسند در اصفهان، پاس گرگان در اروميه، مس در رفسنجان، صنعتگران اميد در اروميه، فولاد در سيرجان، پيکان تهران و طبيعت در اروميه، چادرملو در اردکان و سايپا در اروميه مصاف خواهد داد.
هرچند در روزهاي گذشته برخي رسانه ها از عدم ثبت قرارداد بازيکنان تيم واليبال شهرداري اروميه خبردادند و از زبان عليزاده، سرمربي تيم گفتند که با اين امر، احتمال باخت فني سه بر صفر در بازي اول (يازدهم مهرماه مقابل سپهرصدراي مشهد) وجود دارد ولي به نظر مي رسد با برگزاري جلسه فوق العاده در شوراي اسلامي شهر اروميه، اين مشکل رفع شده است.
اختلاف سليقه نبايد باعث تضعيف روحيه تيم واليبال شهرداري اروميه شود
رييس شوراي اسلامي شهر اروميه با تاکيد بر اينکه اعضاي شوراي شهر حامي اصلي و موافق حضور تيم واليبال شهرداري اروميه در ليگ برتر هستند، گفت: بازيکنان و کادر فني تيم واليبال شهرداري بايد تمرکز خود را به بازي‌ها معطوف کرده و نبايد با مطرح شدن مسائل حاشيه‌اي به تيم استرس وارد شود.
حجت‌الاسلام محمد خليل‌پور افزود: با پافشاري‌هاي اعضاي شوراي اسلامي شهر رديف بودجه لازم براي تيم‌داري شهرداري اروميه در ليگ برتر واليبال ذيل بودجه سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري تعيين و به تصويب رسيده است.وي ادامه داد: تصويب بودجه 1403 و تعيين رديف لازم تيم‌داري واليبال شهرداري انجام شده و با عنايت به نامه استانداري آذربايجان‌غربي و مصوبات قبلي شورا، با لايحه ارسالي ثبت قراردادهاي بازيکنان و کادر فني تيم واليبال براي ليگ 1403 موافقت مي‌شود.وي با انتقاد از نحوه عقد قرارداد بازيکنان و کادرفني تيم واليبال شهرداري بدون حضور عضو ناظر شوراي اسلامي شهر در سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي اظهار کرد: با توجه به معرفي سه نفر از اعضاي شورا به عنوان نماينده ناظر اعضاي شورا متاسفانه قراردادها بدون حضور و نظارت اعضاي ناظر شورا عقد شده است.
تيم واليبال شهرداري اروميه بدون مشکل در ليگ
 مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري اروميه نيز گفت: تيم واليبال اين باشگاه امسال بدون هيچ مشکلي آغازگر ليگ برتر واليبال خواهد بود و برنامه ريزي هاي لازم در اين خصوص صورت گرفته است.
توحيد نوري افزود: خوشبختانه امسال تمامي مشکلات و حواشي تيم شهرداري اروميه مرتفع شده و هيچ مشکلي در اين خصوص نداريم و  اولين بازي خود را در ليگ برتربا پيروزي به  پايان رسانديم.وي ادامه داد: اولين بازي تيم واليبال شهرداري اروميه  مقابل تيم واليبال سپهرصدراي مشهد بابرتري به پايان رسيد.
وي اضافه کرد: در هفته دوم نيز تيم شهرداري اروميه در مقابل مهرگان نور به ميدان خواهد رفت که در نهايت پس از 13 هفته کارنامه تيم به همگان آشکار خواهد شد.
به گزارش عصر آذربايجان به نقل از ايرنا،مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري اروميه با اشاره به تغيير و تحولات تيمي اظهار کرد: پنج نفر در پست هاي سرعتي زن، پشت خط و ليبرو به تيم اضافه شده و برخي افراد نيز با دلايلي چون عدم انتخاب مربي يا داشتن پيشنهاد بهتر در تيم حضور ندارند. با درخواست حمايت از هواداران گفت: از هواداران تيم شهرداري اروميه مي‌خواهم همانند سال هاي پيش در کنار تيم محبوبشان باشند و اين تيم را در ميدان ورزشي تنها نگذارند.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها