عصر آذربایجان

گزارش خبر

از هیچ اغتشاشگری که قصد ایجاد نا امنی داشته باشد نمی‌گذریم

از هیچ اغتشاشگری که قصد ایجاد نا امنی داشته باشد نمی‌گذریم

1400/06/21

عصر آذربایجان- دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت:از هیچ اغتشاشگری که قصد بر هم زدن امنیت عمومی را داشته باشد به سادگی نمی‌گذریم و با او برخورد قانونی خواهیم کرد.

عصر آذربايجان- دادستان عمومي و انقلاب اردبيل گفت:از هيچ اغتشاشگري که قصد بر هم زدن امنيت عمومي را داشته باشد به سادگي نمي‌گذريم و با او برخورد قانوني خواهيم کرد.

خوشبختانه در سايه تلاش‌هاي نظام مقدس انقلاب اسلامي، استان اردبيل جزو استان‌هاي امن کشور است که در اين راستا تلاش‌ها و رشادت‌هاي مرزبانان، نيروهاي انتظامي و دستگاه قضائي براي تأمين امنيت و اقتدار کشورمان بسيار حائز اهميت است.

برخورد جدي با اخلالگران و برهم‌زنندگان نظم و امنيت عمومي جزو اولويت‌هاي مهم دستگاه قضائي است که در اين زمينه بدون هيچ کوتاهي و اغماضي با اخلالگران برخورد مي‌شود و به دليل حساسيت موضوع هيچ کوتاهي و اغماضي در کار نيست.

حفظ امنيت در واقع جهاد در راه خداست و خوشبختانه در سايه‌ تلاش‌هاي انجام يافته هم‌اکنون مرزهاي کشورمان اقتدار و عظمت مثال‌زدني در دنيا دارند و براي مبارزه با شرارت در مرزهاي کشور شبانه‌روز تلاش‌هاي قابل توجهي انجام مي‌يابد.

جلوگيري از تعرض بيگانگان و حفظ امنيت جامعه از حساس‌ترين وظايف دستگاه قضائي و نيروي انتظامي است تا امنيت جامعه را محقق کرده و خدمات ارزنده‌اي در سطح کشور به مردم ارائه شود.

اميد مي‌رود با تلاش‌هاي انجام يافته در راستاي رفع مشکلات امنيتي کشور گام برداشته شده و به تمامي اهداف خود در اين زمينه دست يافته شود که اين مسئله به عنوان اولويت اساسي و مهم مطرح بوده و از هيچ تلاشي در اين راستا دريغ نخواهد شد.

گروگانگيري يک روزه در اردبيل به پايان رسيد

سيدعبدالله طباطبايي، دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان اردبيل در اين باره اظهار داشت: نيمه شب روز شنبه با انجام گفت‌وگو و مذاکره يک مورد گروگانگيري در اردبيل توسط نيروهاي ويژه نيروي انتظامي نجات يافت.

وي بيان کرد: اين فرد که مواد روانگردان استفاده کرده بود در يکي از محلات شهر اردبيل با سلاح گرم اقدام به گروگانگيري يک جوان 30ساله کرده بود که با گزارش آن توسط مردم، نيروي انتظامي سريعاًٌ وارد صحنه شد.

طباطبايي تصريح کرد: بعد از مذاکره‌هاي انجام يافته، گروگانگير نسبت به آزادي گروگان اقدام کرد و خودش که با مصرف مواد روانگردان وضعيت عادي نداشت با شليک گلوله به زندگي خود پايان داد.

دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان اردبيل، اين اقدام نيروي انتظامي را شايسته تقدير و قدرداني دانست و نسبت به بررسي دليل و انگيزه وقوع اين حادثه در ادامه بررسي پرونده خبر داد.

طباطبايي افزود: از هيچ اغتشاشگري که قصد بر هم زدن نظم و امنيت عمومي را داشته باشد به سادگي نمي‌گذريم و کسي که به عنوان اخلالگران جامعه محسوب مي‌شود بايد به اشد مجازات برسد.

اردبيل در عرصه اصلاح و تربيت پيشتاز است

محمود عباس‌زاده‌مشگيني نماينده مردم مشگين‌شهر در مجلس نيز در ادامه بيان کرد: زندان مشگين‌شهر در برنامه‌هاي اشتغال و رفتار عزتمندانه با زنداني پيشرو و فعال محسوب مي‌شود.
 
 عباس‌زاده ضمن گفتگوي صميمانه با زندانيان خواستار استفاده حداکثري از فرصت هاي آموزشي در زندان شد و گفت: با مساعدت و تلاش شبانه‌روزي مسئولين زندان زمينه رشد، ترقي و تعالي مددجويان در اين زندان مهيا شده و موقعيت مناسبي است تا با شرکت در برنامه هاي حرفه آموزي و اشتغال آينده خود و خانواده تان را تضمين کنيد.
 
نماينده مردم مشگين‌شهر رعايت حقوق شهروندي زندانيان از جمله ميزان سرانه استاندارد فضاي آموزشي، خواب، ورزشي، هواخوري و همچنين خدمات درماني و حمايتي در اين زندان را بسيار مطلوب ارزيابي کرد و در خصوص پيگيري بودجه هاي عمراني و پيشبرد فعاليت هاي زيرساختي با جلب نظر مساعد مسئولين اجرايي قول مساعد داد.
 
ناصر خسروي، رييس زندان مشگين‌شهر با قدرداني از قبول دعوت و حضور پررنگ و اثر بخش نماينده مجلس در زندان اظهار کرد: با راهنمايي‌ها و درايت مديرکل زندان‌هاي استان و حمايت‌هاي همه جانبه مقامات قضايي و تلاش شبانه‌روزي خدمتگزاران عرصه اصلاح و تربيت شاهد ارتقاي عملکرد اين زندان در شاخص‌هاي حمايتي اعم از بسترسازي براي توسعه اشتغال در بين زندانيان و رسيدگي به وضع معيشتي خانواده هاي نيازمند آنان هستيم.
 
وي در ادامه صحبت‌هاي خود خواستار همکاري مسئولين ذيربط در استفاده حداکثري از ظرفيت خيرين و نهادهاي حمايتي و فعال کردن گروه‌هاي جهادي براي کمک به آزادي زندانيان معسر و آبرومند با جرايم غير عمد از زندان‌ها شد.
 
خوشبختانه با تلاش‌هاي انجام يافته استان اردبيل توانسته به يکي از استان‌هاي پيشگام در عرصه تأمين امنيت تبديل شود و به لحاظ داشتن شرايط مرزي در اين زمينه بسيار موفق عمل کرده است.

 

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها