عصر آذربایجان

گزارش خبر

سوءمديريت مسئولان خريد نان براي مردم را سخت کرده است

امام جمعه اردبيل:

1402/03/02

گروه خبر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: سوءمديري برخي از مسئولان خريد نان براي مردم را سخت کرده و شهروندان را در تهيه قوت غالب خود با مشکل مواجه کرده است.

 گروه خبر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: سوءمديري برخي از مسئولان خريد نان براي مردم را سخت کرده و شهروندان را در تهيه قوت غالب خود با مشکل مواجه کرده است.
به گزارش عصر آذربايجان آيت الله سيدحسن عاملي در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر اردبيل با اشاره به صحبت‌هاي اخير رئيس جمهور آمريکا اظهار کرد: بايدن اين هفته اعلام کرد اوضاع امنيتي دنيا تا حال هيچ وقت مثل امروز پيچيده نبوده است بايد به ايشان گفت منشأ پيچيدگي خود آمريکاست.وي خاطرنشان کرد: اگر آمريکا در امور داخلي ملت‌ها دخالت نکند اگر آمريکا براي تک قطبي کردن جهان تلاش نکند اگر آمريکا جنگ افروزي براي فروش سلاح را دنبال نکند اگر آمريکا حاکميت ملي کشورها را به رسميت بشناسد و به کشورها به چشم ايالتي از ايالات آمريکا نگاه نکند اگر آمريکا حمايت مشمئزکننده خود از اسرائيل خون ريز را بردارد و به اسرائيل دستور دهد از همان راهي که به فلسطين آمده به جاي قبلي خود برگردد و خاک ديگران را غصب نکند.امام جمعه اردبيل ادامه داد: اگر آمريکا تصميم بگيرد جناياتکاراني مثل داعش را با 7 تريليون دلار تأسيس نکند و به جان ملت‌ها نيندازد اگر آمريکا بدون اجازه شوراي امنيت سازمان ملل به کشورها حمله نکند و نگويد مرگ آمريکا در استجازه از شوراي امنيت است اگر آمريکا صندوق‌هاي رأي کشورها را به رسميت بشناسد و نگويد که مشروعيت از صندوق‌هاي رأي نيست بلکه از سوءگيري خاص بين المللي به نفع آمريکاست و نگويد دنيا مثل قطاري مي‌ماند که ما مسير آن را مشخص مي‌کنيم اگر آمريکا از تحريم ملت‌ها و دولت‌ها و از نهادهاي بين المللي به عنوان ابزار جنايت خود استفاده نکند اگر آمريکا دنيا را با معيار دوگانه و با سبک “الکيل بمکيالين” و با منطق “الحق لمن غلب” و با برهان “من لم يکن معنا کان علينا ” اداره نکند.عاملي افزود: اگر آمريکا دنيا را با حق ويژه و با نظام ارباب و رعيتي و نظام فرمانده و فرمانبردار اداره نکند اگر آمريکا سيره ماکياوليستي خود را کنار بگذارد اگر آمريکا سبک هدف وسيله را توجيه مي‌کند را کنار بگذارد اگر آمريکا به تمام انسان‌ها به چشم انسان نه حيوان نگاه کند و بالاخره اگر آمريکا از گذشته تاريک و خونبار خود در برابر ملت‌ها توبه کند قطعاً دنيا به بهشت تبديل مي‌شود و صلح و آرامش براي هميشه جايگزين جنگ و نفرت مي‌شود و تمام پيچيدگي‌ها برطرف مي‌شود بعد از آن آمريکا ديگر به مصيبت‌هاي خودساخته خود اشک عزا نمي‌ريزد.امام جمعه اردبيل تصريح کرد: اين هفته آمريکا با وقاحت تمام در خصوص حقوق بشر صحبت کرد و ايران را متهم به نقض حقوق بشر دانست اين دولت شرور از بدو تشکيل جناياتي در حق بشريت مرتکب شده که اگر روي کاغذ بيايد هفتاد من کاغذ مي‌شود.عاملي بيان کرد: ما از ميان جنايات اين دولت شرور فقط به يک مورد اکتفاء مي‌کنيم که اخيراً توسط دولت روسيه به مناسبت بيستمين سال حمله آمريکا به عراق منتشر شد، آنچه انتشار يافت مربوط به حمله آمريکا به عراق است در اين حمله حادثه‌اي در فرودگاه بغداد رخ مي‌دهد که از شدت شناعت نمي‌توان به فيلم آن نگاه کرد و منتشر کنندگان توصيه کرده اند که انسان‌هاي ضعيف القلب به فيلم آن نگاه نکنند.
 

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها