عصر آذربایجان

گزارش خبر

هيچ چالش امنيتي مهم در استان آذربايجان شرقي نداريم

هيچ چالش امنيتي مهم در استان آذربايجان شرقي نداريم

1395/05/24

گروه گزارش: فرمانده سپاه عاشورا با بيان اينکه هيچ چالش امنيتي مهم در استان آذربايجان شرقي نداريم، گفت: اشراف اطلاعاتي کامل رمز اصلي موفقيت ماست.

گروه گزارش: فرمانده سپاه عاشورا با بيان اينکه هيچ چالش امنيتي مهم در استان آذربايجان شرقي نداريم، گفت: اشراف اطلاعاتي کامل رمز اصلي موفقيت ماست.
 سردار غلام‌ عکسر کريميان در جمع خبرنگاران با تبريک روز خبرنگار به اساسي‌ترين چالش انقلاب اسلامي در دهه سوم و چهارم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: اساسي‌ترين چالش انقلاب اسلامي در حال حاضر نه دشمن برون‌مرزي و درون‌مرزي، بلکه مشکل اشرافي‌گري است، چراکه دشمني آمريکا و رژيم جعلي صهيونيستي بر مردم ايران ثابت شده و مردم با بصيرت کامل در مقابل دشمنان در موارد لازم در صحنه حضور مي‌‌يابند.وي ادامه داد: اصالت در جبهه اشرافي‌گري در منافع شخصي، گروهي، سازماني و دنيوي است، در حالي که اصالت در جبهه انقلابي‌گري حفظ و پاسداشت اعتقادات، بازتوليد توحيد و عدالت‌محوري است.
فرمانده سپاه عاشورا با بيان اينکه انقلاب اسلامي براي بازتوليد توحيد و عدالت به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهيم انقلابي‌گري را حفظ کنيم بايد به بازتوليد توحيد، عدالت‌طلبي و عدالت‌محوري بپردازيم.
سردار کريميان با بيان اينکه دنياي بدون عدالت معنا و مفهومي ندارد، بيان کرد: دشمنان با تلاش‌هاي مذبوحانه مي‌خواهند انقلابي‌گري را خلاف مسير دانش، خدمت، عقلانيت و صرفاً متکي بر احساسات جلوه و نشان دهند، در حالي که در اسلام بر استفاده از علم و دانش، تکنيک و تاکتيک به عنوان وسيله، تأکيد شده، نه به عنوان هدف.وي يادآور شد: خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم مي‌توانند روحيه توحيد، عدالت‌طلبي، انصاف، نقد منصفانه و ... را در جامعه ترويج، فرهنگ‌سازي و به نمايش بگذارند.
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به فرمايشات مقام عظماي ولايت مبني بر اينکه بهترين راه مبارزه با آمريکا خدمت به مردم است، تبيين کرد: اين جمله يک راهبرد کارشناسي شده است و براساس اظهار نظريه‌پردازان و کارشناسان، يکي از عوامل پايداري و تثبيت نظام‌، پشتوانه مردمي و حضور مردم است.اين مسؤول تأکيد کرد: با تقويت روحيه خدمتگزاري در مسئولان مي‌توان قدرت ملي کشور را افزايش داد و اگر شاخص‌هاي قدرت ملي در کشوري تقويت شود، قدرت بازدارندگي آن کشور بالا مي‌رود.سردار کريميان با تأکيد بر مردمي بودن سپاه، تشريح کرد: اگر مردم را از سپاه جدا کنيم از سپاه چيزي نمي‌ماند و عقبه و اصلي‌ترين توان و ظرفيت سپاه مردم هستند.وي در پاسخ به سئوالي در خصوص حواشي همايش مشروطه در دانشگاه هنر تبريز، گفت: به برکت خون شهدا و تدبير و درايت مقام عظماي ولايت، سپاه از اقتداري برخوردار است که حرف خود را بدون سانسور مي‌زند و نياز ندارد حرف خود را از زبان ديگران بزند.
*توهين به رئيس جمهور محکوم است
وي تصريح کرد: توهين به مسؤولان کشوري از طرف هر ارگان و يا فردي محکوم بوده و آقاي روحاني به عنوان رئيس جمهور قانوني و مشروع کشور براي همه محترم است.فرمانده سپاه عاشورا تشريح کرد: برخي اين جريان را به سپاه نسبت مي‌دهند، اما هرگز اينطور نيست، هرچند توهين از طرف هرکس باشد محکوم است، سپاه از متخلف حمايت نمي‌کند و نخواهد کرد و از تخلفي هم که کسي انجام داده، بايد برابر نص صريح قانون با وي برخورد شود.سردار کريميان با انتقاد از جعل لوگو برخي دانشگاه‌ها در اجراي همايش مشروطه تبريز گفت: اعلام برائت از سخنان ذکر شده حرکت صحيحي است، اما بنده با جعل لوگوها به هيچ وجه موافق نيستم.وي تصريح کرد: از طرف ديگر افرادي که شعار «زنده باد مخالف من» سر مي‌دهند بايد قدرت تحمل خود را بالا ببرند، به شرط اينکه نقدهاي صورت گرفته نيز همواره منصفانه باشد نه توهين.
*جنگ‌هاي ترکيبي عليه ايران
فرمانده سپاه عاشورا با بيان اينکه امروز دشمنان ايران اسلامي با طراحي جنگ‌هاي ترکيبي شامل جنگ اقتصادي، تحريم‌ها، جنگ نرم، سايبري، امنيتي و نظامي به مقابله با ايران و ضربه زدن به نظام اسلامي وارد ميدان شده‌اند، يادآور شد: مقابله با چنين هجمه‌هايي، دشمن‌شناسي و بصيرت روزافزوني مي‌طلبد.
سردار کريميان، اجراي طرح‌هاي مربوط به پدافند غيرعامل را عرصه‌هاي محکم و قابل اتکا براي مقابله با جنگ‌هاي ترکيبي دشمنان دانست و با ابراز تأسف از اينکه به اين موضوع مهم توجه چنداني نمي‌شود بر ضرورت توجه خاص به موارد و شاخص‌هاي پدافند غيرعامل تأکيد کرد.وي در پاسخ به سئوالي درباره حقوق‌هاي نجومي گفت: اين موضوع لکه ننگي است و بايد دستگاه‌هاي نظارتي در اين زمينه شفاف‌سازي کنند.
*مردم فرق خدمتگزار و خائن را مي‌دانند
فرمانده سپاه عاشورا توضيح داد: مردم ايران جريان‌شناس و با بصيرت هستند و فرق خدمتگزار و خائن را از هم جدا مي‌کنند، بنابراين نبايد خيانت چند نفر را به پاي همه نوشت.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس سردار کريميان در پايان با بيان اينکه هيچ چالش امنيتي مهم در استان آذربايجان شرقي نداريم، گفت: اشراف اطلاعاتي کامل رمز اصلي موفقيت ماست.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هيچ چالش امنيتي مهم در استان آذربايجان شرقي نداريم

هيچ چالش امنيتي مهم در استان آذربايجان شرقي نداريم
خروج

گروه گزارش: فرمانده سپاه عاشورا با بيان اينکه هيچ چالش امنيتي مهم در استان آذربايجان شرقي نداريم، گفت: اشراف اطلاعاتي کامل رمز اصلي موفقيت ماست.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها