عصر آذربایجان

گزارش خبر

ضعف اصلي تراکتور چيست

ضعف اصلي تراکتور چيست

1402/10/03

گروه ورزشي: يک کارشناس فوتبال با بيان اينکه رسيدن به ترکيب ثابت براي تراکتور واجب‌تر از هرچيزي است، گفت: در پست‌هاي مختلف نفرات مرتباً جابه‌جا مي‌شوند و اين مشکل مي‌تواند به عنوان يک عامل بازدارنده در اجراي کارهاي تاکتيکي و تيمي تراکتور عمل کند.

گروه ورزشي: يک کارشناس فوتبال با بيان اينکه رسيدن به ترکيب ثابت براي تراکتور واجب‌تر از هرچيزي است، گفت: در پست‌هاي مختلف نفرات مرتباً جابه‌جا مي‌شوند و اين مشکل مي‌تواند به عنوان يک عامل بازدارنده در اجراي کارهاي تاکتيکي و تيمي تراکتور عمل کند.
سجاد حسين‌زاده، در رابطه با برد دو بر صفر تراکتور برابر پيکان اظهار کرد: بازي در نيمه اول کيفيت فني چنداني نداشت و دو تيم کار را با احتياط آغاز کردند. تيم پيکان علاقه چنداني به بازي مالکان نشان نمي‌داد، اما در فاز دفاعي با يک مستحکم و فشرده برنامه‌هاي تاکتيکي خود را پيش مي‌برد؛ تراکتور در نيمه اول طراوت لازم را هرگز نداشت.
عملکرد ضعيف تراکتور در نيمه اول
او ادامه داد: پاس‌هاي اشتباه، مالکيت انفرادي، عدم تمرکز روي کار گروهي، نداشتن تمرکز و نداشتن برنامه براي ضد حمله‌ها از معايب بازي تراکتور در نيمه نخست بود. دفاع تراکتور در نيمه اول غيرمتمرکز و باز بود و اگر مهاجمان پيکان بادقت بودند، شايد در همان نيمه اول تيم پيکان مي‌توانست به گل برسد. تراکتور در فاز انتقال بسيار کند عمل مي‌کرد و همچنين ايجاد موقعيت به ندرت اتفاق مي‌افتاد. پيکان از نفوذ خوب تراکتور از کناره‌ها مطلع بود و کانال‌هاي کناري را بسته بود و اجازه نفوذ از عمق را هم از تراکتور گرفت و با اين تاکتيک زهر تراکتور را خنثي کرد. تراکتور صرفاً به بازي مالکانه دلخوش کرده بود و همچنين ميزان دوندگي تيم در نيمه اول بسيار کم بود.
اخراج صفا هادي به سود تراکتور شد
حسين‌زاده گفت: در نيمه دوم با تغييراتي که انجام گرفت به نظر مي‌رسيد تيم نسبت به نيمه اول با تمرکز بالا، دوندگي بيشتر و برنامه‌اي جديد به دنبال 3 امتياز اين بازي است؛ اخراج صفا هادي به نفع تراکتور شد، چرا که تيم پيکان هافبک‌هاي دفاعي خود را حذف کرد و با اضافه کردن‌شان به خطوط ديگر به دنبال کسب نتيجه بود، همين باعث باز شدن دفاع پيکان از حالت فشرده و مستحکم شد.
 بازيکنان تراکتور با دوندگي بيشتر و اضافه شدن به فاز تهاجمي در ضدحملات نسبت به حريف برتر بودند.
گل اول تراکتور شيرازه پيکان را بر هم زد
اين کارشناس فوتبال اضافه کرد: اما بهترين اتفاق ممکن اين بود که روي ضربه کرنر تراکتور، مدافعان و دروازه‌بان پيکان يک اشتباه مرگبار انجام دادند و اين اشتباه و به ثمر رسيدن گل اول تراکتور، شيرازه پيکان را از بر هم ريخت و تيم تراکتور با تکيه بر نفوذهاي خوب نادري، حرکت پا به توپ حسين‌زاده و انگيزه بالاي مهدي عبدي، گل دوم را هم به ثمر رساند. تراکتور در نهايت موفق به کسب سه امتياز بازي شد اما بايد در نظر داشت که اين تيم در نيمه اول با اشتباهات متعدد، بازي کم کيفيتي از خود ارائه کرد.
حرف آخر را بايد سرمربي بزند
حسين‌زاده در واکنش به اظهار نظر پاکو خمس مبني بر اينکه ارائه ليست به باشگاه تراکتور جهت جذب بازيکن در پنجره نقل‌وانتقالات نيم‌فصل وظيفه او نيست، گفت: ليست خريد و مسئوليت جذب بازيکنان در کشورها، ليگ‌ها و تيم‌ها، متفاوت است؛ اما در اين رابطه سرمربي تيم حرف آخر را مي‌زند.
تراکتور بايد در فاز هجومي تجديدنظر کند
او ادامه داد: تراکتور در فاز حمله و مخصوصاً در مورد مهاجم نوک حتماً بايد تجديد نظري جدي انجام دهد. عدم هماهنگي عناصر شرکت‌کننده در حمله و عدم حضور بلند مدت در کنار همديگر، موجب ناهماهنگ شدن خط حمله مي‌شود؛ در فاز تهاجمي، شناخت و هماهنگي، حرف اول را مي‌زنند.
لزوم رسيدن تراکتور به ترکيب ثابت
به گزارش عصر آذربايجان به نقل از ايسنا،اين کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: رسيدن به ترکيب برنده و اصلي براي تراکتور، واجب‌تر از هرکاري است. در پست‌هاي مختلف نفرات مرتباً جابه‌جا مي‌شوند و هر چقدر اين تغييرات بيشتر باشند به همان اندازه هارموني، هماهنگي و شناخت بازيکنان از يکديگر کاهش مي‌يابد. اين پديده‌ درون تيمي در صورت بر طرف نشدن، به عنوان يک عامل بازدارنده کارهاي تاکتيکي و تيمي عمل خواهد کرد.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها