عصر آذربایجان

گزارش خبر

صداقت انتخاباتی نظام بار دیگر ثابت شد

صداقت انتخاباتی نظام بار دیگر ثابت شد

1402/12/18

عصر آذربایجان-امام جمعه تبریز گفت: انتخابات 1402یک پیام دیگر داشت و آن هم صداقت انتخاباتی نظام بود.

 آيت الله سيدمحمدعلي آل‌هاشم امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه تبريز اظهار کرد: اينک به فضل الهي و در سايه توجهات حضرت ولي عصر ارواحنا فداه و هدايت‌هاي رهبر فرزانه انقلاب انتخابات ششمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دوازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي انجام شد زمان آن رسيده است که از همه نقش آفرينان در اين عرصه شکوهمند ملي تقدير و تشکر کنم.

وي افزود: اگر بنا باشد در وهله اول تشکري صورت گيرد آن تشکر متعلق به ملت ايران و خاصه مردم شريف آذربايجان‌شرقي است که بخش بزرگي از اين مردم با وجود همه موانع داخلي و خارجي شناختي و اقتصادي و بعضاً بي‌تدبيري‌ها در انتخابات ?? اسفند شرکت کردند و بزرگترين جنگ ترکيبي دشمنان و مزدورانش براي رقم خوردن مشارکت پايين را ناکام گذاشتند.

خطيب جمعه تبريز گفت: تلاش دست اندرکاران و مجريان برگزاري انتخابات، ناظران نهادهاي انتظامي اطلاعاتي امنيتي و بسيج که توجه شبانه‌روزي خود را مصروف امنيت کامل قبل و حين انتخابات کردند و نيز تعهد انقلابي و غيرت‌مندانه احزاب و گروه‌هاي سياسي با گرايش‌هاي مختلف که ايفاگر مسئوليت تاريخي خود در اين وجه از جهاد تبيين شدند نيز قابل تکريم و تمجيد است.

آل‌هاشم ادامه داد: از صداو سيماي استان، رسانه‌هاي گروهي و اصحاب رسانه که در انتخابات ?? اسفند تأثير گذار بودند و باعث شور انتخاباتي شدند تشکر و قدرداني مي‌کنم.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي خاطرنشان کرد: اينجا لازم مي‌دانم بابت اعتماد به اين طلبه و خادم مردم و سرباز امام زمان و رهبر معظم انقلاب از همه مردم استان صميمانه و خالصانه قدرداني کنم اعتماد شما اهالي شريف و پيشگام آذربايجان به اين حقير کمترين مسئوليت سنگيني را بر دوش بنده گذاشته است که جز با عنايت پروردگار مهربان و نگاه پر مهر امام زمان (عج) و دعاي رهبر معظم انقلاب و شما عزيزان امکان انجام آن ميسر نخواهد بود. دست همه شما را مي‌بوسم.

آل‌هاشم تصريح کرد: پيروز واقعي اين رويداد ثمين و سرنوشت ساز ملت بزرگ ايران اسلامي است که با نداي رهبر معظم انقلاب اسلامي به سمت صندوق‌هاي رأي آمدند و مردم سالاري ديني را بار ديگر عينيت بخشيدند.

وي تاکيد کرد: نتايج انتخابات بار ديگر ثابت کرد براي تغيير صندوق رأي مطمئن‌ترين و معتبرترين شيوه است و براي همه روشن و واضح است که تنها با مشارکت در انتخابات است که مي‌توان مسير تغيير ايجاد کرد و با انتخاب، هدفمند مجلس کارآمد تشکيل داد.

امام جمعه تبريز گفت: روشن‌ترين پيام مشارکت مردم و حتي نتايج انتخابات شکست گفتمان تحريم بود چه آنها که تحريم را ابزار اعلام اعتراض مي‌دانستند و چه آن دسته که با مغالطه مدعي بودند مشارکت در انتخابات در سرنوشت کشور بي اثر است و تفاوتي ميان نامزدها براي مردم و آينده کشور وجود ندارد در حالي که در اين انتخابات شاهد نتايج متفاوتي بوديم.

وي ادامه داد: انتخابات 1402يک پيام ديگر هم داشت و آن هم صداقت انتخاباتي نظام بود. نتيجه انتخابات مجلس دوازدهم بار ديگر صداقت انتخاباتي نظام را اثبات کرد اعلام ميزان رأي منتخبان ميزان مشارکت و آراي باطله ثابت کرد که شفافيت در دستگاه‌هاي انتخاباتي نظام حاکم است و به هيچ وجه حتي در موقعيت‌هاي حساس حق الناس را زير پا نمي‌گذارد.

آل‌هاشم اضافه کرد: اينک فصل انتخابات ديگري به پايان رسيد و هنگامه انجام وظيفه و عمل به تعهدات منتخبين ملت و همراهي و همياري همگان براي عزت و سربلندي ايران اسلامي فرا رسيده است. اگر در عرصه انتخابات رقابتي وجود داشته اينک موعد رفاقت و همدلي براي خدمت شايسته به ملت رشيد ايران است.

وي ادامه داد: توصيه دلسوزانه و ناصحانه رهبر عظيم الشان انقلاب در ديدار با اعضاي مجلس خبرگان نيز توصيه به همدلي و نصيحت به اخلاق مداري بود و به همه علي الخصوص کانديداها فرمودند: نمايندگان جديد مراقب باشند کام ملت و فضاي سياسي کشور با سخنان اختلاف انگيز دعوا راه انداختن‌ها و ستيزه گريه‌اي دشمن پسند تلخ نشود.

 

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها