عصر آذربایجان

گزارش خبر

زندانيان اسلامي جمهوري آذربايجان محبوس آمريکا هستند

زندانيان اسلامي جمهوري آذربايجان محبوس آمريکا هستند

1397/01/21

گروه خبر: امام جمعه اردبيل گفت: تمام زنداني‌هاي اسلامي در جمهوري آذربايجان محبوس رژيم صهيونيستي و آمريکا بوده و آنان دولت آذربايجان را براي تشديد اقدامات عليه اسلام‌گراها تحت شديدترين فشارها قرار مي‌دهند.

آيت‌الله سيدحسن عاملي در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته اردبيل با اشاره به اينکه دولت آمريکا در هفته جاري درنده‌ترين و حيواني‌ترين سيماي خود را به جهانيان نشان داد، اظهار کرد: انقلاب بزرگ اسلامي ساليان سال با تمام وجود در برابر فزون‌خواهي‌هاي اين قدرت‌ اهريمني ايستادگي کرده است. وي افزود: يک مؤسسه امدادي در نروژ مناطقي در جهان را که مين‌کاري شده باشد، در يک حرکت انسان‌دوستانه خنثي مي‌کند تا انسان‌ها جان يا اعضاء بدن خود را از دست ندهند؛ آن‌ها اخيرا جهت پاکسازي مناطق جنگي ايران از مين با ايران همکاري داشتند اما جاي تأسف است که آمريکا اين مؤسسه را به خاطر اين عمل انسان‌دوستانه و غيرانتفاعي با جريمه سنگيني مجازات کرد.
نماينده ولي‌فقيه در استان اردبيل با اشاره به اينکه رئيس‌جمهور آمريکا به عنوان يک تاجر، خوب عمل مي‌کند، تصريح کرد: نگاه او صرفا نگاه مادي است و غير از آن چيزي نمي‌بيند؛ دقيقا مثل دجال که طبق روايات ديني يک چشم داشته و جهان را فقط از چشم مادي نگاه مي‌کند. 
نماينده مردم استان اردبيل در مجلس خبرگان رهبري افزود: طرح خروج از سوريه و اخذ 44 ميليارد دلار از آل‌سعود براي ماندن کوتاه مدت در سوريه نمونه‌اي از نگاه تجارت‌مدارانه اوست و چنانچه پول‌هايي که شيوخ خليج فارس اينگونه براي تخريب امت هزينه مي‌کنند براي اقتدار امت اسلامي صرف مي‌کردند، عالم اسلام بر دنيا سيادت مي‌کرد. عاملي اضافه کرد: باجي که آمريکا از کشورهاي عربي مي‌گيرد فقط از جنس پول نيست؛ اين دولت امنيت کشورها را به شرطي تامين مي‌کند که رابطه رسمي با رژيم صهيونيستي برقرار کنند و آنان را به رسميت بشناسند.
وي توضيح داد: شاهزاده عربستان آسمان عربستان را براي پروازهاي رژيم صهيونيستي باز کرده و مفتي عربستان را مجبور کرد که هولوکاست را محکوم کند؛ بعد از آن سخنگوي وزارت خارجه اسرائيل گفت کشورش تحسين عميق خود را از مثل اينگونه تصريحات به حضرت شيخ محمدبن عبدالکريم عيسي رئيس رابطه العالم الاسلامي اعلام مي‌دارد. خطيب جمعه اردبيل در ادامه گفت: آخرين اقدام رژيم منحوس سعودي در اين باب اين هفته بود که با صراحت اعلام کرد رژيم صهيونيستي حق حيات و حق سکونت در فلسطين اشغالي را دارد و اين به منزله به رسميت شناختن صهيونيست بود.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، وي افزود: فقه اهل سنت اجازه اين خيانت‌ها را نمي‌‌دهد و اگر ائمه مذاهب اربعه در اين زمان بودند، قطعا راه انقلاب اسلامي را مي‌رفتند. به همين جهت همکاري دستگاه افتاء و روحانيت وهابيت با خباثت‌هاي بن سلمان، دين‌فروشي و خيانت به عهد و ميثاق خداوندي است و با اين همراهي فاتحه وهابيت براي هميشه خوانده مي‌شود.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

گروه‌هاي تکفيري توسط آمريکا و با کمک آل سعود فرماندهي مي‌شوند

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: کشورهاي اسلامي همگي با يک دشمن مشترک به نام گروه‌هاي تکفيري و در راس آنها داعش روبه‌رو هستند که استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌المللي صحنه گرداني آنها را با کمک آل‌سعود و مزدوران منطقه‌اي‌شان برعهده دارند.

خط مقاومت در منطقه شکست‌ناپذير است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه و امام جمعه اردبيل گفت: برخلاف نظر آمريکايي‌ها و برخي کشورها در باب حضور ايران در جنوب عراق بايد به صراحت گفت که اين حضور همراه با معنويت و اقبال خود عراقي‌هاست و به هيچ وجه با اسلحه و زور نيست.

آمريکايي‌ها نمي‌توانند مدعي دموکراسي در دنيا باشند

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: رأي به ترامپ افتضاح براي آمريکايي‌ها بود چرا که آنها ديگر نمي‌توانند مدعي دموکراسي در دنيا باشند.

دولت و مجلس به نقض برجام از سوي آمريکا واکنش نشان دهند

امام جمعه اردبيل:
خروج

گروه خبر: نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: از دولت انتظار مي‌رود در برخورد با صاحبان حقوق‌هاي نجومي خارج از نوبت و در اسرع وقت پرونده‌هايي را تشکيل و آن را تحويل مراجع قضايي دهند.

نمايندگان مجلس و دولت براي نرخ گاز در مناطق سردسير تصميم‌گيري کنند

امام جمعه اردبيل:
خروج

گروه خبر: امام جمعه اردبيل از نمايندگان مجلس و دولت خواست به خاطر شدت برودت هوا در مناطق سردسير و مصرف بيشتر گاز، براي برخورداري از تخفيف ويژه در نرخ گاز تصميم‌گيري نمايند.

9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: 9 دي روز وحدت و هماهنگي تمام سلايق سياسي در کشور بود.

اتصال راه‌آهن آذربايجان به استان موجب توسعه در منطقه مي‌شود

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل از دستور اخير دولت مبني بر ممنوعيت تخريب خانه‌هاي خريداري شده حريم شيخ صفي به شدت انتقاد کرد و گفت: با وجود کارگزاراني که چنين تصميماتي را به دولت القاء مي‌کنند، دولت محترم احتياج به هيچ دشمن ديگري ندارد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت بود

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حاميان فلسطين و مقاومت و از دشمنان سر سخت صهيونيسم بود.

ترامپ دستورات خطرناکي براي اقتصاد و حقوق بشر صادر مي‌کند

امام جمعه اردبيل:
خروج

امام جمعه اردبيل گفت: ترامپ به سرعت در حال محقق کردن وعده‌هاي انتخاباتي خود است و دستوراتي که براي اقتصاد و امنيت جهاني و حقوق بشر خطرناک است، صادر مي‌کند.

حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است.

ترامپ نمادي از واقع‌گرايي آمريکا و برخاسته از واقعيت‌هاي موجود در اين کشور است

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: ترامپ که سرنوشت اقتصاد، امنيت و فرهنگ دنيا را به دست گرفته نمادي از واقع‌گرايي آمريکا و برخاسته از واقعيت‌هاي موجود دراين کشور است.

کوچکترين امکان تقلب و تخلف در انتخابات کشور وجود ندارد

امام جمعه اردبيل:
خروج

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: هر کس در صحت انتخابات جمهوري اسلامي ترديد ايجاد کند ظلم وحشتناک به مردم، نظام اسلامي و به کشور کرده و اين امر، تحميل بدترين هزينه به ملت و جايگاه بين‌المللي کشور است.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها