عصر آذربایجان

گزارش خبر

اعتراض هماهنگ و جنگ »سه جانبه« در تراکتور

اعتراض هماهنگ و جنگ »سه جانبه« در تراکتور

1400/02/26

گروه ورزشي: اعتراض بازيکنان تراکتور به عدم دريافت مطالباتشان با سکوت مالک اين باشگاه و حمله تند رئيس هيات مديره به بازيکنان همراه شد تا اختلافات داخلي به جان يکي از نمايندگان ايران در آسيا بيفتد.

گروه ورزشي: اعتراض بازيکنان تراکتور به عدم دريافت مطالباتشان با سکوت مالک اين باشگاه و حمله تند رئيس هيات مديره به بازيکنان همراه شد تا اختلافات داخلي به جان يکي از نمايندگان ايران در آسيا بيفتد.
تيم فوتبال تراکتور تبريز پس از موفقيت در صعود از مرحله گروهي ليگ قهرمانان 2021 آسيا با مشکلات زياد داخلي روبرو شد تا مديرعامل و اعضاي هيأت مديره اين باشگاه يکي پس از ديگري استعفا دهند. عدم پرداخت مطالبات اعضاي تيم باعث شد مسعود شجاعي و اشکان دژاگه به استانبول بروند تا با محمدرضا زنوزي مالک باشگاه که اکثر روزهاي سال را خارج از ايران است، جلسه‌اي را برگزار کنند.تراکتوري‌ها در حالي خود را براي بازي با صنعت نفت آبادان در هفته بيست و سوم آماده مي‌کنند که بازيکنان اين تيم با اين دليل که مسئولان باشگاه به تعهدات مالي خود عمل نکرده اند از حضور در تمرينات سر باز زدند تا تمرين روز سه شنبه سرخپوشان تنها با هشت بازيکن برگزار شود.درحالي که بازيکنان تراکتور مدعي شده اند در سه ماه گذشته مطالبات خود را دريافت نکرده اند، عباس الياسي رئيس هيات مديره اين باشگاه حمله تندي به استوري هماهنگ بازيکنان داشته و اين اقدام انها را «نمک نشناسي» قلمداد کرده است. مسعود شجاعي و اشکان دژاگه به وضعيت موجود تراکتور اعتراض دارند
عباس الياسي در واکنش به اعتراض بازيکنان و انتشار استوري مشترک در فضاي مجازي، به رسانه رسمي تيم تراکتور گفته است: باشگاه تراکتور به تمامي تعهدات خود درخصوص قرارداد بازيکنان عمل کرده و اقداماتي از اين نظير از طرف برخي افراد خارج از باشگاه و با هدف ايجاد حاشيه و کمرنگ کردن دستاوردها و موفقيت‌هاي اخير صورت گرفته است. ميانگين پرداختي به بازيکنان بين 60 الي 70 درصد است، اين درحالي است که تيم تهراني صدرنشين ليگ‌برتر، اخيراً ميزان پرداختي خود را به 40 درصد رسانده است.
با بازيکنان برخورد خواهد شد
الياسي با تاکيد بر اينکه باشگاه قاطعانه با اين اقدام بازيکنان برخورد خواهد کرد، افزود: اين باشگاه با سرمايه و اعتبار بخش خصوصي در عرصه ملي و بين المللي آبروداري کرده و اجازه نمي‌دهيم که عده‌اي که با تحريک برخي افراد بيروني براي تيم حاشيه درست مي‌کنند، با احساسات ميليون‌ها هوادار بازي کنند و قطعا کميته انضباطي باشگاه در اسرع وقت نسبت به بررسي موضوع و صدور احکام جريمه‌اي اقدام خواهد کرد.
آقايان بايد خجالت زده باشند
عباس الياسي در ادامه اظهاراتش خاطرنشان کرد: همانگونه بارها اعلام کرده‌ايم هيچ اسمي بزرگتر از تراکتور نيست و آقايان بايد خجالت زده باشند که مالک باشگاه در چنين وضعيت اقتصادي به تعهدات خود پايبند بوده و حتي با درخواست افزايش مبلغ قرارداد چندين بازيکن که قرارداد بلند مدت داشتند، موافقت نموده و حالا به جاي قدرداني، اعتراض کرده و تيم را به حاشيه مي‌برند.
رفتار بازيکنان نمک نشناسي است
وي اضافه کرد: مالک باشگاه مي‌توانست براساس قانون و طبق قرارداد تا پايان مدت قرارداد سه، چهار ساله اين بازيکنان، همان مبالغ توافق شده اوليه را پرداخت کند امّا براي بالا بردن روحيه و انگيزه بازيکنان، با افزايش چند برابري مبلغ قراردادشان موافقت کرد و آقايان اينگونه جواب محبت ايشان را دادند، اين اقدام مصداق بارز نمک نشناسي است. دلايل استعفاي مديرعامل و ...
عباس الياسي همچنين از استعفاي مدير عامل و چند عضو هيات مديره باشگاه خبر داد و بيان داشت: اين نفرات به عنوان تيم اقتصادي وارد بدنه باشگاه شده بودند که پس از ناتواني در اجراي برنامه‌ها، استعفا دادند و طي روزهاي آينده اعضاي جديد هيات مديره و مديرعامل معرفي مي‌شوند.
عباس الياسي رئيس هيات مديره و محمدرضا زنوزي مالک تراکتور
رئيس هيات مديره باشگاه تراکتور در شرايطي پاسخ تندي به بازيکنان اين تيم داده و تاکيد کرده که با آنها برخورد خواهد شد که پاسخي براي سفر دو بازيکن باتجربه اين تيم به ترکيه نداشته و اشاره اي هم به دست بردن در قرارداد چند بازيکن پيشين اين تيم نداشته است. محمدرضا زنوزي که اکثر روزهاي سال را در روسيه يا ترکيه سپري مي کند و همين دوري از تيم حاشيه ها را افزايش داده است، در تراکتور همان راهي را مي روند که در ماشين سازي رفت و در نهايت به خاطر عدم توانايي در تامين مالي ناچار به واگذاري اين تيم شد.
 به گزارش  عصر آذربايجان به نقل ازمهر، زونوزي که سه سال پيش با وعده هاي رنگارنگ مالکيت تراکتور را در اختيار گرفت به جاي آنکه اين تيم را به عنوان يک تيم موفق خصوصي تبديل کند با ايجاد مشکلات براي بازيکنان و فراهم کردن زمينه اعتراض آنها شرايط را برعکس کرده به گونه اي که يکي از نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا را وارد حاشيه هاي پرتعدادي کرده است.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها