عصر آذربایجان

گزارش خبر

دانشگاه‌ها از منابع ملی و استانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بزرگ استفاده کنند

دانشگاه‌ها از منابع ملی و استانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بزرگ استفاده کنند

1401/05/09

عصر آذربایجان- مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به ضرورت استفاده دانشگاه‌ها از منابع ملی و استانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بزرگ تاکید کرد.

عصر آذربايجان- مديرکل تربيت بدني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به ضرورت استفاده دانشگاه‌ها از منابع ملي و استاني براي تکميل پروژه‌هاي نيمه تمام بزرگ تاکيد کرد.

 ابراهيم علي‌‌دوست در نشست با سرپرست دانشگاه محقق اردبيلي با بيان اينکه بازديد از اماکن ورزشي دانشگاه‌ها در دستور کار اداره‌کل تربيت بدني وزارت علوم قرار دارد، اظهار داشت: سياست ما توسعه فضاهاي ورزشي در دانشگاه‌ها است و در همين راستا براي توسعه فضاهاي ورزشي دانشگاه‌ها به‌ويژه دانشگاه محقق اردبيلي تلاش مي‌کنيم.

وي با بيان اينکه دوره‌‌ پانزدهم المپياد فرهنگي، ورزشي دانشجويان کشور طي روزهاي اخير به ميزباني دانشگاه تبريز برگزار شد، افزود: براي برگزاري المپياد ورزش‌هاي همگاني در دانشگاه محقق اردبيلي براي سال آتي نيز برنامه‌ريزي‌هاي لازم در حال انجام است.

علي‌دوست با بيان اينکه حوزه تربيت بدني دانشگاه محقق اردبيلي در بخش‌هاي نيروي انساني و امکانات ورزشي نيازمند تقويت و توسعه است، تصريح کرد: يک سري شاخص‌ها براي پرسنل تربيت بدني دانشگاه‌ها در حال تعريف است که به‌زودي ابلاغ خواهد شد.

مديرکل تربيت بدني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به ضرورت استفاده دانشگاه‌ها از منابع ملي و استاني براي تکميل پروژه‌هاي نيمه تمام بزرگ تاکيد کرد و گفت: همچنين اداره‌کل پروژه‌هاي عمراني براي پروژه‌هاي تا سقف 20 ميليارد ريال و اداره‌کل تربيت بدني وزارت علوم براي پروژه‌هاي زير 5 ميليارد ريال کمک حال دانشگاه‌ها هستند.

 اسماعيل چمني، سرپرست دانشگاه محقق اردبيلي با اشاره به اهميت ورزش در جامعه به‌ويژه جامعه دانشجويي گفت: ورزش علاوه بر اينکه سلامت انسان را تضمين مي‌کند، باعث افزايش انرژي و تقويت روحيه نيز مي‌شود.

وي با بيان اينکه وجود امکانات ورزشي در دانشگاه به‌ويژه محوطه خوابگاه‌هاي دانشجويي بسيار مهم است، افزود: ما نيز در دانشگاه محقق اردبيلي به اين موضوع توجه ويژه داريم و تلاش مي‌کنيم امکانات ورزشي موجود را افزايش دهيم.

سرپرست دانشگاه محقق اردبيلي با اشاره به فضاها و امکانات ورزشي دانشگاه محقق اردبيلي عنوان کرد: استخر دانشگاه محقق اردبيلي داراي 20 درصد پيشرفت فيزيکي است که براي تکميل و راه‌اندازي آن نيازمند اعتبارات ويژه هستيم.

وي همچنين به اختصاص اعتبارات لازم توسط وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به توسعه فضاها و امکانات ورزشي و تعويض کف پوش سالن شماره يک تربيت بدني پسران اين دانشگاه تاکيد کرد.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها