عصر آذربایجان

گزارش خبر

سند چشم‌انداز جهاد دانشگاهی برای سال 1404تدوین می‌شود

سند چشم‌انداز جهاد دانشگاهی برای سال 1404تدوین می‌شود

1400/11/23

عصر آذربایجان- رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: درصدد هستیم با تدوین سند چشم‌انداز جهاد دانشگاهی برای سال 1404اجرای برنامه‌های راهبردی و جهاد دانشگاهی را برای پیشبرد اهداف علمی و شاخص‌های توسعه‌ای ادامه دهیم.

عصر آذربايجان- رئيس جهاد دانشگاهي کشور گفت: درصدد هستيم با تدوين سند چشم‌انداز جهاد دانشگاهي براي سال 1404اجراي برنامه‌هاي راهبردي و جهاد دانشگاهي را براي پيشبرد اهداف علمي و شاخص‌هاي توسعه‌اي ادامه دهيم.

سيدحميدرضا طيبي در ديدار با مسئولان جهاد دانشگاهي اردبيل اظهار داشت: جهاد دانشگاهي بايد در الگودهي علمي و فناورانه پيشگام عمل کند که در اين زمينه عمل به عنوان يک نهاد انقلابي بيش از پيش حائز اهميت است و درصدد هستيم با تدوين سند چشم‌انداز جهاد دانشگاهي براي سال 1404 اجراي برنامه‌هاي راهبردي و جهاد دانشگاهي را براي پيشبرد اهداف علمي و شاخص‌هاي توسعه‌اي ادامه دهيم.

وي بيان کرد: پيشبرد اهداف علمي و شاخص‌هاي توسعه‌اي استان نيازمند اجراي برنامه‌ها و طرح‌هاي مختلف است تا بتوانيم با رفع مشکلات موجود در اين زمينه موفق عمل کرده و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در اين زمينه باشيم که اين موضوع به نوبه خود حائز اهميت و اساسي است و بايد مورد توجه واقع شود.

رئيس جهاد دانشگاهي کشور تصريح کرد: استفاده از ظرفيت‌ها و مزيت‌هاي استاني براي اعتلاي وجهه علمي و فناورانه بايد در دستور کار قرار گيرد و با توجه به اين که استان اردبيل از کم‌ترين امکانات برخوردار بود که با تلاش مسئولان استاني رشد کمي و کيفي در اين نهاد علمي، آموزشي و جهادي رقم خورده است.

طيبي تصريح کرد: دستاوردهاي جهاد دانشگاهي در تمامي ابعاد تاثيرگذاري قابل توجهي دارد که به همين منظور اهداف علمي و فناورانه را با هدف دستيابي به توسعه دانش‌بنيان و توسعه فن‌آوري پيگيري مي‌کنيم که جهاد دانشگاهي با پيشرفت توسعه فرهنگي و آموزش‌هاي تخصصي و ايجاد کارآفريني است.

در ادامه مهران‌اوچي اردبيلي رئيس جهاد دانشگاهي اردبيل نيز اظهار کرد: رشد امکانات و فضاها متناسب با گسترش فعاليت‌هاي آموزشي، پژوهشي و فرهنگي همسو شده و در اين زمينه مهم‌ترين هدف نگهداري از سرمايه‌ها و جلوگيري از هدررفت منابع است که در اين زمينه اقدامات ارزشمندي انجام يافته است.

وي با اشاره به فعاليت مرکز درمان ناباروري قفقاز نيز گفت: راه‌اندازي مرکز درمان ناباروري قفقاز با 30 هزار مراجعه کننده توانسته زمينه درمان بيش از 3 هزار زوج را فراهم کند که اين موضوع به نوبه خود حائز اهميت و اساسي است.

 

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها