عصر آذربایجان

گزارش خبر

خروش انقلابی مردم آذربایجان غربی علیه استکبار جهانی

خروش انقلابی مردم آذربایجان غربی علیه استکبار جهانی

1401/08/13

عصر آذربایجان- مردم آذربایجان غربی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در صفوفی به هم پیوسته خروشی انقلابی علیه فتنه گران داخلی و خارجی مستکبران جهان را به نمایش گذاشتند.

عصر آذربايجان- مردم آذربايجان غربي در روز ملي مبارزه با استکبار جهاني در صفوفي به هم پيوسته خروشي انقلابي عليه فتنه گران داخلي و خارجي مستکبران جهان را به نمايش گذاشتند.

امروز در روز ملي مبارزه با استکبار جهاني مردم هميشه در صحنه در تمام شهرهاي آذربايجان غربي با حضور حماسي خود در راهپيمايي، ميثاق مجدد خود را با آرمان‌هاي حضرت امام خميني (ره) و شهدا و بيعت دوباره خود را با مقام معظم رهبري اعلام کردند.

مردم شهرهاي مختلف استان در اين راهپيمايي باشکوه خود انزجار خود را از جنايات استکبار جهاني و توطئه افکني آمريکا عليه ملت ايران را اعلام کردند.

خروش انقلابي مردم آذربايجان غربي عليه استکبار جهاني/همه آمده اند

حضور باشکوه و پرتعداد دانش آموزان در اين راهپيمايي نقطه عطف مراسم بودند و اين نوجوانان با حضور دشمن شکن خود نشان دادند پاي آرمان‌هاي انقلاب ايستاده‌اند و تبليغات استکبار جهاني ذره‌اي در اراده و نظر آن‌ها در مورد انقلاب اسلامي ترديد ايجاد نمي‌کند.

خروش انقلابي مردم آذربايجان غربي عليه استکبار جهاني/همه آمده اند

همچنين در اروميه مرکز استان آذربايجان غربي نيز حضور مردم به ويژه نوجوانان و جوانان، حتي کودکان با پرچم مقدس سه رنگ جمهوري اسلامي، برافراشته کردن تمثال مبارک  مقام معظم رهبري، در دست داشتن پلاکاردهايي با عنوان مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسراييل، مرگ بر فتنه گر و نظاير آن و سردادن شعارهاي خودجوش در بيزاري از اغتشاشگران و استکبار جهاني از مهمترين جلوه هاي راهپيمايي امروز 13آبان بود.

خروش انقلابي مردم آذربايجان غربي عليه استکبار جهاني/همه آمده اند

در اين راهپيمايي علاوه بر حضور چشمگير دانش آموزان و دانشجويان، مردم استان نيز حضوري گسترده داشتند و مسئولان در شهرستانهاي مختلف استان هم پيشاپيش راهپيمايان همصدا با ساير شرکت کنندگان فرياد «مرگ بر آمريکا» و» مرگ بر اسرائيل» سر دادند.

خروش انقلابي مردم آذربايجان غربي عليه استکبار جهاني/همه آمده اند

پير، جوان، مرد و زن در سيزدهم آبان ماه در کنار يکديگر آمده تا نشان دهند تفاوتي ميان نسل هاي مختلف نيست و همواره در سايه هدايت رهبري براي ايران تلاش مي کنند.

مردم ولايت مدار اروميه و آذربايجان غربي بار ديگر نشان دادند که خط آنان از خط دشمنان و منافقان جداست و عهده ديرينه خود را همچنان عهدي پايدار ميدادند آن هم با رهبري که هدايت گر و حامي مظلومان جهان است.

خروش انقلابي مردم آذربايجان غربي عليه استکبار جهاني/همه آمده اند

امام جمعه اهل سنت اروميه در حاشيه اين راهپيمايي گفت: همه اقشار اعم از هر دين و مذهبي بايد بداند هدف استکبار جهاني ايجاد ناامني در کشور است مثل سوريه و عراق، و براي تحقق توطئه شوم خود با ريختن خون انسان‌هاي بي گناه مخصوصاً جوانان و نوجوانان در حرم شاهچراغ چهره واقعي اش را نشان داد.

ماموستا مامد کلشي نژاد با بيان اينکه جنايات روي داده توسط استکبار برخلاف منشورات ديني و قوانيني است که اسلام در جنگ رعايت مي‌کند، گفت: خون‌هاي ريخته شده توسط استکبار پرده از چهره واقعي او برداشت و امروز حضور حماسي مردم بيانگر بصريت و دشمن شناسي مردم است.

وي با بيان اينکه 13آبان امسال متفاوت تر از 40سال قبل است، گفت: امروز ظلم و ستم استکبار در کشورهاي مختلف از عراق گرفته تا سوريه و افغانستان لخ همه نشان مي‌دهد دستس به خون انسان‌هاي بي‌گناه آلوده است و نه تنها مردم ايران بلکه تمامي آزاديخواهان جهان انزجار خود را از استکبار نشان دادند.

راهپيمايي امروز از ميدان ولايت فقيه در مسير خيابان شهيد منتظري، ميدان دفاع مقدس، بلوار رسالت تا مصلاي امام خميني اروميه برگزار شد.

منبع :  

برچسب ها:  

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

حضور موفقي در بازار روسيه نداريم

رئيس اتاق بازرگاني اردبيل:
خروج

رئيس اتاق بازرگاني استان اردبيل گفت: متأسفانه برخلاف برنامه‌ريزي‌ها حضور موفقي در بازار روسيه نداريم.

عدم هماهنگی مشکل متقاضیان مسکن زمین‌های توحید

عدم هماهنگی مشکل متقاضیان مسکن زمین‌های توحید
خروج

به گزارش عصرآذربایجان، طی روزهای گذشته شاهد تجمع اعتراضی اعضای تعاونی‌ زمین‌های ارتش و توحید واقع در خیابان میرداماد ارومیه مقابل استانداری آذربایجان غربی بودیم.

کوه چهل مر شهيدان اروميه

 
خروج

گروه سيري در استان ها: تک قله مرتفع چهل مرد شهيدان بر روي يک خط الرأس شمالي – جنوبي قرار گرفته که از سمت شمال پس از يک قله 3024 متري بدون نام به قله 3400 متري مرتفع بره عزد و سپس ساير ارتفاعات منطقه متصل مي شود.قله زيباي كوه شهيدان، با نام چهل مر شهيدان كه از قرار معلوم تعدادي از شهيدان 14 قرن پيش در اينجا مدفون هستند و قله آن زيارتگاه و مكان مقدس محسوب مي شود.

بخاری‌های نفتی مدارس آذربایجان شرقی تا مهر ماه جمع‌آوری می‌شود‌

 
خروج

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی گفت: اولویت اول آموزش و پرورش جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارس استان تا اول مهر ۹۸ است.

ارسباران، قربانی بی‌تدبیری‌ها

 
خروج

دوشنبه‌ي سياه 28 مردادماه بود که شعله‌‌هاي خشمناک و سوزان آتش، امان جنگل‌هاي ارسباران را بريد و تن سرسبز آن را سياه پوش کرد، سه روز متوالي ارسباران همچنان در آتش مي سوخت ولي هنوز خبر اين حادثه براي اذهان عموم منتشر نشده بود تا اين‌که ماجراي اين حادثه‌ي تلخ در عصر روز چهارشنبه، سي‌ام مردادماه، به‌صورت گسترده رسانه‌اي و عمق فاجعه برهمگان آشکار شد، اکنون بعد از گذشت 10 روز از واقعه‌ي ناگوار آتش سوزي‌ اخير، 632 هکتار از تن بي جان و خاکستر شده‌ي ارسباران بر جاي مانده است.

نهاد خانواده سقف امن هر انسان

 
خروج

گروه گزارش: خانواده، مناسبت ترين نظام براي تأمين نيازهاي روحي و معنوي بشر است و بهترين سقف امن هر انسان به شمار مي‌رود.

مشکلات نهایی مسکن‌مهر اردبیل برطرف می‌شود

 
خروج

معاون راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به اتمام پروژه مسکن مهر در آینده ای نزدیک مشکلات نهایی این پروژه برطرف می‌شود که در این راستا مسئولان ذی‌ربط باید نهایت همکاری را داشته باشند.

موسيقي مذهبي اصيل را به گوش مردم برسانيد

 
خروج

گروه گزارش: اغلب نوحه‌خوانان يا روضه‌خوانان اطلاعاتي از موسيقي ندارند. مي‌بينيم که تلويزيون هم نوحه‌خواني آنها را پخش مي‌کند و در نتيجه جوان‌ترها نحوه نوحه‌خواني آنها را مي‌بينند و از همان تقليد مي‌کنند.

شهرستان سويوق بلاغ

 
خروج

گروه سيري در استان ها: "شهر سويوق بلاغ که امروزه به آن مهاباد گفته مي شود يکي از بزرگترين شهرهاي استان آذربايجان غربي مي باشد.

تقویت ۴۰ درصدی پول ملی در برابر کاهش ۳۰۰ درصدی ارزش پول

 
خروج

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دلار در زمان آقای روحانی از ۳ هزار تومان به ۱۸ هزار تومان رسید که بیانگر رشد قابل توجهی است، حال که دلار از ۱۸هزار تومان به حدود ۱۱ هزار رسیده است، نباید ادعا کرد ارز ۸۰ درصد ارزان شده است.

دانش ‌آموزان اردبیلی به ترویج استفاده از کالای استاندارد در سطح جامعه کمک کنند

 
خروج

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: رویداد دانش آموزی ایده‌های نوآورانه دانش‌ آموزان در راستای ترویج استاندارد برای اولین بار در سطح استان اردبیل برگزار شد.

فکر تعدي به مرزها با مشت فولادين پاسخ داده مي‌شود

 
خروج

گروه خبر: فرمانده سپاه شهداي آذربايجان‌غربي گفت: اگر دشمن فکر تعدي به مرزهاي اين کشور را داشته باشد با اراده و مشت فولادين مردم و بسيجان پاسخ خود را مي‌گيرد.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها