عصر آذربایجان

گزارش خبر

راهپيمايي 22 بهمن عرصه اعلام قدرت نرم ملت ايران است

1397/11/28

گروه خبر: امام جمعه زنجان راهپيمايي 22 بهمن را عرصه اعلام قدرت نرم ملت ايران برشمرد و گفت: راهپيمايي 22 بهمن اعلام قدرت ملت ايران در مقابل دشمنان بود.

آيت‌الله شيخ علي خاتمي در خطبه‌هاي نماز جمعه زنجان به سالروز شهادت فاطمه ام‌البنين اشاره و اظهار کرد: مادران شهدا جايگاه ويژه‌اي در جامعه دارند و بايد قدردان آنها باشيم.
امام جمعه زنجان به تقديم 4 هزار شهيد توسط روحانيت در دوران دفاع مقدس اشاره و تصريح کرد: روحانيت نقش بزرگ و مهمي در عرصه‌هاي مختلف دفاع از  نظام و انقلاب داشتند.
وي به بيان امام راحل اشاره کرد و گفت: به فرموده امام ملت ايران از ملت دوران پيامبر بزرگوارتر و شجاع‌تر هستند که در طول چهل سال گذشته از انقلاب اين امر را به اثبات رسانده‌اند.
آيت‌الله خاتمي با اشاره به اينکه مردم ايران با شناخت و بصيرت خود هميشه در همه عرصه‌ها در مقابل توطئه‌هاي دشمنان نظام ايستادگي کرده‌اند، تصريح کرد: حضور با شکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن که بنا به گفته‌ها، باشکوه‌تر از سال‌هاي گذشته برگزار شد، بيانگر اين مهم است که با وجود همه مشکلات مردم هرگز نظام و انقلاب را تنها نمي‌گذارند.
امام جمعه زنجان با بيان اينکه مردم به تکليف خود عمل کردند و اعلام کردند که پشتيبان نظام و انقلاب هستند، گفت: امروز وظيفه دولت، مجلس و قوه قضاييه است که وارد صحنه شوند و اجازه ندهند مردم در مشکلات باشند. وي راهپيمايي 22 بهمن را عرصه اعلام قدرت نرم ملت ايران برشمرد و گفت: راهپيمايي 22 بهمن اعلام قدرت ملت ايران در مقابل دشمنان بود.
آيت‌الله خاتمي با بيان اينکه مقام معظم رهبري اصول و چارچوب‌ها و نقشه راه انقلاب را ترسيم کردند و بايد تلاش کنيم که اين چهارچوب به خوبي در کشور اجرا شود، تصريح کرد: همه بايد وارد عرصه شويم و تلاش کنيم که اين برنامه به خوبي عملياتي شود.
امام جمعه زنجان به شهادت مرزبانان و پاسداران کشورمان در مرزهاي شرقي اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبري، رئيس جمهور و وزير دفاع و فرمانده سپاه اعلام کردند اميدواريم عاملان اين جنايت هر چه سريع‌تر تنبيه و به سزاي عمل خود برسند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه آنهايي که ايمان آوردند و ديندار شدند بايد در مقابل سختي‌ها و دشواري‌ها ايستادگي کنند، تصريح کرد: نبايد اقرار به ايمان فقط لقلقه زبان باشد بلکه بايد در مقابل مشکلات ايستادگي کنيم.به گزارش عصرآذربايجان به نقل از فارس، آيت‌الله خاتمي با بيان اينکه دشمنان مسلمانان را به تحريم و فشار تهديد مي‌کنند، افزود: بايد در مقابل دشمنان از استقلال و تماميت ارضي و همه داشته‌هاي خود حفاظت و حراست کنيم.

منبع :

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

راهپيمايي 22 بهمن عرصه اعلام قدرت نرم ملت ايران است

خروج

گروه خبر: امام جمعه زنجان راهپيمايي 22 بهمن را عرصه اعلام قدرت نرم ملت ايران برشمرد و گفت: راهپيمايي 22 بهمن اعلام قدرت ملت ايران در مقابل دشمنان بود.

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها