عصر آذربایجان

گزارش خبر

تدابیر لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام کرونا اندیشیده شده است

تدابیر لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام کرونا اندیشیده شده است

1399/12/17

عصر آذربایجان- معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به شیوع کرونا در کشور و احتمال پایدار بودن این شرایط در زمان انتخابات گفت: تدابیر لازم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این ایام توسط وزارت کشور اندیشیده شده است.

عصر آذربايجان- معاون سياسي اجتماعي استاندار آذربايجان‌غربي با اشاره به شيوع کرونا در کشور و احتمال پايدار بودن اين شرايط در زمان انتخابات گفت: تدابير لازم براي رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي در اين ايام توسط وزارت کشور انديشيده شده است.

علي مصطفوي امروز در نشست فرمانداران استان با اشاره به برگزاري انتخابات مختلف در کشور اظهار داشت: انتخابات در جمهوري اسلامي ايران مظهر اراده مردم است و اداره امور کشور متکي بر اراده و آراي مردم صورت مي‌گيرد.

وي انتخابات را فرصتي براي اتحاد و همبستگي مردم ايران دانست و گفت: قانون انتخابات در کشور قانوني پويا است و اگر مردم و مجريان انتخابات به وظايف قانوني خود در مورد انتخابات استفاده کنند ، انتخابات به فرصتي براي اتحاد و همبستگي مردم تبديل خواهد شد و شاهد حضور مردم در پاي صندوق هاي راي خواهيم بود.

معاون سياسي اجتماعي استاندار آذربايجان‌غربي، مشارکت حداکثري، قانونمداري ، امانتداري و بي طرفي را چهار اصل مهم انتخابات عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش مي‌شود که با رعايت اين اصول، مشارکت حداکثري مردم در انتخابات را فراهم کنيم.

وي با اشاره به زندگي مسالمت آميز پيروان اقوام و اديان مختلف در آذربايجان غربي، اين استان را رنگين کمان اديان و اقوام دانست و گفت: استکبار جهاني در کمين است اين فرصت را به عنوان يک تهديد در کشور معرفي کند و اين در حالي است که پيروان اديان و اقوام مختلف در آذربايجان غربي با اتحاد و همبستگي در کنار هم توطئه هاي دشمنان را نقش بر آب مي کنند.

 مصطفوي در ادامه با اشاره به برگزاري سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و ششمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در کشور در خردا ماه 1400 گفت: انتخابات شوراهاي اسلامي شهر در 48 شهر و شوراهاي اسلامي روستا در 2172 روستاي استان برگزار مي‌شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي با اشاره به آمادگي استان براي برگزاري اين انتخابات، گفت: براي اخذ آراي مردم در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا 3 هزار رو 512 شعبه اخذ راي و براي انتخابات رياست جمهوري 2 هزار رو 962 شعبه اخذ راي در استان  پيش بيني شده که پس از تصويب هيات هاي اجرايي نهايي مي شوند.

وي همچنين با اشاره به شيوع بيماري کرونا در کشور و احتمال پايدار بودن اين شرايط در زمان انتخابات و روز راي گيري نيز گفت: تدابير لازم براي رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي در اين ايام توسط وزارت کشور انديشيده شده است.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها