عصر آذربایجان

گزارش خبر

عذر بدتر از گناه

عذر بدتر از گناه

1401/09/06

گروه ورزشي: قربان برديف سرمربي تراکتور در آخرين روز اردوي آنتاليا در حالي درخواست جدايي اش از تيم را مطرح کرد که مديران باشگاه پيش تر اعلام کرده بودند اين مربي با تراکتور قراردادي چندين ساله دارد و براي ساختن تيمي با تاريخ مصرف طولاني در تراکتور حضور يافته است.

گروه ورزشي: قربان برديف سرمربي تراکتور در آخرين روز اردوي آنتاليا در حالي درخواست جدايي اش از تيم را مطرح کرد که مديران باشگاه پيش تر اعلام کرده بودند اين مربي با تراکتور قراردادي چندين ساله دارد و براي ساختن تيمي با تاريخ مصرف طولاني در تراکتور حضور يافته است.
 همين چند روز پيش بود که ايوب بهتاج سرپرست مديرعاملي اين باشگاه در مصاحبه اي اعلام کرده بود که برديف دنبال بازيکناني است که چند سال براي تراکتور مفيد باشند و باشگاه در همين راستا از وي حمايت هاي لازم را انجام خواهد داد.
در حاليکه همگان فکر مي کردند برديف براي ساختن تراکتور به اين تيم آمده اين مربي ترکمن روس به يکباره و با پيشنهاد باشگاه سوچي روسيه، قيد همه چيز را زد و براي آنکه دل مديران باشگاه و شايد هواداران را به دست بياورد عنوان کرد که جدايي از تراکتور و هوادارانش برايش سخت است اما مجبور است در خدمت باشگاه کشورش باشد.
مطلبي که برديف به عنوان دليل جدايي اش اعلام کرد مصداق واقعي " عذر بدتر از گناه است" و اگر قرار باشد در دنياي حرفه اي فوتبال، مربيان با درخواست هاي وسوسه انگيز از سوي باشگاه ديگر، زير قراردادشان بزنند ديگر نمي شود به قراردادها اعتماد کرد و جذابيت و اصل فوتبال درگير و فداي فرعيات مي شود.زمانيکه برديف ديروز در آنتاليا موضوع جدايي اش را مطرح کرد در واقع همه چيز تمام شده بود و درخواست وي پيش تر از سوي هيات مديره پذيرش شده بود و آنتاليا آخرين پرده اين نمايش و دلداري هواداران بود.
معلوم نيست که قراردادها در باشگاه تراکتور به چه نحوي بسته مي شوند که هر مربي و بازيکني به راحتي از اين تيم جدا شده و اگر با مخالفت باشگاه روبرو شود در فدراسيون و کميته انضباطي باشگاه را محکوم کرده و به خواسته خودش مي رسد.حداقل انتظار هواداران از مديران باشگاه تراکتور اين است که ثبات را در تيم برقرار و مربي و بازيکنان را ملزم به پايبندي به تعهداتشان کنند.نکته مهم ديگري که در جدايي برديف از تراکتور مطرح مي شود اينکه آمدن و رفتن اين مربي چه سود و فايده اي براي تراکتور داشت؟ تراکتوري که از 11 بازي 15 امتياز گرفته و در ميانه هاي جدول است و چه بسا يک مربي داخلي و به مراتب ارزان نيز اين عملکرد را مي توانست داشته باشد و يا حتي بهتر.
هرچند در تراکتور گوش شنوايي نيست اما باز اميدواريم مسوولان اين باشگاه به جاي بازي و مانور دادن با نام هاي بزرگ و احساسات هواداران تيم، با برنامه ريزي بلند مدت تيم را در مسير ترقي قراردهند و از افتادن و درجا زدن و عقب رفت آن جلوگيري کنند موضوعي که اين سال ها در تراکتور عادي شده و با اعصاب و روان هواداران بازي مي کنند.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از ايرنا، تيم فوتبال تراکتور پس از اردوي دو هفته اي در آنتاليا و انجام دو بازي دوستانه با تيم ملي زير 21 سال کوزوو و العداله عربستان و کسب تساوي و باخت مقابل اين تيم ها، اين شهر را به مقصد تبريز ترک کرد.اين تيم 29 آذر و از هفته دوازدهم ليگ برتر در تهران به مصاف پيکان مي رود.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها